Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 02-11-19 kl 08:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

Jeg skulle jo sove lenge i dag! Nå har jeg kapitulert, og henger litt i sofaen med sønn og katt, og kaffe. Masse som skjer denne helga, men hyggelige ting!

God lørdag!
Postet 02-11-19 kl 09:05 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg la meg i Oslo og våknet opp i Stavanger. Nattog er en vidunderlig oppfinnelse. Nå har snuppa og jeg spist hotellfrokost og er klare for å se byen. I ettermiddag skal vi i 70-årslag til min onkel.
Postet 02-11-19 kl 09:25 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Travel dag. Først handling av bursdsgsgave og litt mat, så transportere barn til stevne, så møte en potensiell date. Tror jeg må begynne med dusj.
Postet 02-11-19 kl 09:40 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Akkurat våknet. Det blåser ute. Min lille speidersønn er på tur i skogen. De dro i går og kommer ikke hjem før i morgen ettermiddag. Jeg håper han holder varmen og koser seg.
Postet 02-11-19 kl 10:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har rettehelg for å bli kvitt noen bunker. Har tatt en fin liten haug allerede i dag, men nå skal jeg en tur på trening og deretter handle, før jeg retter videre.
Postet 02-11-19 kl 10:22 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Så koselig med date, Blondie.

Vi skal ut og fylle stor henger med uendelig mange blader. Kjøre det bort. Kjøre til hytten og rydde ut av garasjen, få inn henger og forhåpentlig få inn så mye som mulig av hagemøbler, båt, kajakker og diverse annet så at vi slipper å fortsette i morgen eller neste helg. Det er to grader, grått og surt ute. Jeg tar på meg parkdressen fra Felleskjøpet. Den er for øvrig rød og ikke grønn. Grønn hadde vært mer morsomt. https://www.felleskjopet.no/arbeidsk...50290850-base/
Postet 02-11-19 kl 10:35 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Samme vær her, Pelen, og jeg er bekymret for om sønnen min fryser, om han har nok klær og om soveposen var grei. De er ute hele helgen.

Kos deg på date, Blondie!
Postet 02-11-19 kl 10:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Oppe, men det er ikke minsten.
Har vel ikke andre planer om å være sjåfør for eldste og i samme slengen svinge innom en butikk.
Postet 02-11-19 kl 10:50 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har en 12-åring i dag og vi feirer med fotballcup i Kristiansand.
Postet 02-11-19 kl 10:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med 12-åring, Fersken! Eldste sine venner skal på samme cup.
Postet 02-11-19 kl 11:07 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Oppe og nyter stillheten. Ikkje berre fordi ungane er hjå far denne helga, men fordi eg er stemmelaus. Einaste planen er å muligens handle litt. Kanskje. Ellers blir det nok strikking, Netflix og sofa.
Postet 02-11-19 kl 11:43 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Nå er hengeren full og vi er inne og drikker litt før vi kjører. Mannen spurte om jeg skulle ha parkdressen på når vi kjørte også. Det skal jeg. Greit nok, jeg kan ta med en jakke og ha den på når vi skal innom butikken og mannens sønn og familie på veien hjem. Dene r ikke vakker, men utrolig praktisk.
Postet 02-11-19 kl 11:56 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Har seks barn i hus. En kartong egg til frokost og planlegger utflukt. I kveld skal jeg, mannen og mor på opera. Lurer ellers på å besøke far som er overflyttet til lokalsykehuset. Hjerteoperasjonen har gått bra, men tar tid før han er fit for fight igjen.
Postet 02-11-19 kl 12:20 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Har kjørt den ene hunden til hundesykehuset.
Postet 02-11-19 kl 13:23 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Uffda, Pøblis - håper det går bra!
Jeg har kjørt Ville til bestefaren for noen timers kvalitetstid, og gjort dagens gode gjerning ved å gå tur med en noe understimulert hund.
Postet 02-11-19 kl 14:49 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Nå er vi hjemme fra hytten, alt fra hagen inkl kajakker er inne i garasjen.
Postet 02-11-19 kl 18:22 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Oppdatert 02-11-19 kl 19:43 av Pelen
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no