Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 07-02-24 kl 05:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Humper på en relativt full buss. Vanligvis fylles den ikke så mye opp før stoppet vi straks kommer til.
Action da jeg venta på bussen. 2 ambulanser med blålys med et minutt mellom. De dro hver sin vei da.
Postet 07-02-24 kl 07:07 av star star er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor halv dag, restsymptomene etter influensaen går jo aldri over og nå har jeg fått vondt i øret også. Så litt lite ork til full dag i kontorstøy. Har innkalt noen folk til møte og de kommer med fly, så jeg må stramme meg opp og dra på det litt senere.
Postet 07-02-24 kl 07:22 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor i dag, jeg er så lei av å stavre meg rundt på glatta. Godt å spare reisetiden også, når det uansett ikke er noe spesielt som skjer på kontoret.
Postet 07-02-24 kl 07:44 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen


Kontorkontor og travel møtedag her. Men jeg har sovet godt og har på meg en pen bluse og føler meg bra. Det hjelper alltid.
Postet 07-02-24 kl 08:01 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings! Endelig kontorkontor etter hjemmekontor fredag, mandag og tirsdag. Trenger å se folkene mine! Litt potensielt slitsomt møte seinere, men så er det bare hyggelige ting, og i ettermiddag skal jeg ut en tur med mannen.
Postet 07-02-24 kl 08:05 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret, men om litt skal jeg til legen. Jeg synes hun i liten grad får med seg det jeg forsøker å fortelle, så jeg er litt spent om hvordan dette går. Dessverre er det nesten umulig å bytte fastlege nå, så det er bare å holde seg fast.
Postet 07-02-24 kl 08:28 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg er også på kontoret i dag. Trafikken gikk sent i dag, men jeg kom meg trygt frem. Det snør tett her nå.

Håper du får gehør Tjorven.

Min fine, flotte fastlege har gått av med pensjon, og han som nå er vikar kommer ikke til å fortsette. Jeg vil uansett helst ha en kvinnelig fastlege, så jeg fulgte med da vi bikket februar, og fikk kapret meg en kvinne i nabokommunen. Jeg står også på venteliste hos ei på det lokale legekontoret, og håper jeg kommer meg inn til henne i løpet av året. Tror jeg står på 36 plass nå.
Postet 07-02-24 kl 08:33 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Lykke til hos legen, Tjorven.

Jeg er på kontoret i dag, etter en tur i Oslo i går. Det blir lange dager på disse Osloturene mine. Men men.. gir plusstid som kan avspaseres i det minste.
Postet 07-02-24 kl 08:56 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Heime igjen etter nokre dagar på kurs i Oslo. Godt med ein fridag etterpå No står eg vist i kø for å prøve å kjøpe billetter til ein av Adele sine konserter i august.
Postet 07-02-24 kl 09:54 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Legen hørte på meg i dag, og jeg er litt letta.
Postet 07-02-24 kl 12:03 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra Granca. Sol og varme midt på vinteren kan jeg venne meg til.
Postet 07-02-24 kl 12:21 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God formiddag. Er på arbeidsseminar med fjellutsikt og varm lunsj. Veldig nyttig.
Postet 07-02-24 kl 12:31 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Lyttende leger er bra, Tjorven!
Postet 07-02-24 kl 22:29 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no