Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 18-03-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Straks på jobb, kjenner hodepinen murrer, men det går vel over. Mailsystemet er ute av drift, håper det kommer opp og gå, for det er der mye av jobben foregår.
Postet 18-03-19 kl 08:43 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
Ny uke... og hjemmekontor med sykt barn. Har god kaffe og det er sol ute, endelig!
Postet 18-03-19 kl 08:52 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen! Sola skinner! Vei og fortau ned til t-banen var helt glassert, skikkelig risikosport å kjøre kollektivt i dag. Nuvel, sol og snart kaffe og foreløpig hodet over vannet, satser på en effektiv dag!

God mandag, folkens!
Postet 18-03-19 kl 08:53 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Mornings! Strålende morgen, nå vil jeg har sol, vår og snøsmelting! Nokså glasert og frossent over all nå på morgenen, men noen dager med sol og plussgrader gjør nok susen nå!
Postet 18-03-19 kl 09:02 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
På jobb. Straks kaffe og morgenmøte. Er litt spent på mini som brygger på forkjølelse. Vel, det vil vise seg.
Postet 18-03-19 kl 09:20 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen, må få meg kaffe ja.
Det var ganske heftig å sykle forbi et helikopter som landet like ved.
Postet 18-03-19 kl 09:21 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
God morgen ja, har kaffe og frokost på jobb. Endelig sol! Og jeg har bursdag idag!
Postet 18-03-19 kl 09:26 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Litt sliten og med nesten manglende stemme kan jeg konkludere med at det har vært en bra helg! De gamle er forsatt eldst og alt det der og vi greier fortsatt å "party like it's 1999".

Det var utrolig hyggelig å se igjen gamle studiekamerater og kjenne at praten gikk som om vi så hverandre i forigårs eller noe sånt.
Postet 18-03-19 kl 09:27 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer med dagen Millen!!
Postet 18-03-19 kl 09:41 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen Millen.

På jobb og får unna litt administrasjon før jeg skal på seminar resten av dagen. Helt grei dag med andre ord. Skal til og med få trykket inn litt trening før jeg går hjem.
Postet 18-03-19 kl 09:45 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med dagen, Millen!

Mandag, og uken starter med å lage sjekkliste for messedeltakelse. Vi er ikke vant til verken å lage eller stå på stand, så her må det liste til. Men først litt mer kaffe.
Postet 18-03-19 kl 09:46 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer, Millen!
Jeg prøver å komme i gang med det jeg egentlig skal gjøre, men sitter mest og diller og drikker kaffe.
Postet 18-03-19 kl 09:56 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Startet dagen med å følge mamma til legen og få regelrett kjeft av legesekretæren for at jeg har på meg (en beskjeden dose) parfyme. Jeg ble så forbannet over den sure, nedlatende overhøvlingen at jeg måtte bruke alt av krefter for å ikke eksplodere. Budskapet er jeg helt enig med, men det går da for fasan an å snakke til folk på en høflig måte!
Postet 18-03-19 kl 09:59 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Gratulerer med dagen, Millen!
Jeg er forkjølet og har lagt som et slakt i hele helgen. I dag reiser jeg vestover på jobbsamling. Må bare passe på å ha en god dose ibux og paracet innabords så går det vel greit.
Postet 18-03-19 kl 11:05 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Grattis Millen :fest:
Postet 18-03-19 kl 11:06 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Avatar sin avatar
007, jeg er faktisk glad for at de sier i fra. En beskjeden dose for deg er ikke det for mange av oss andre. Men enig med deg, det går an å si det på en ordenlig måte.
Postet 18-03-19 kl 12:01 av Avatar Avatar er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Så gøy med reunion, Nenne! Vel unt!

Gratulerer med dagen Millen, og så skjønner jeg godt at det ikke er hyggelig å få kjeft, helt uavhengig av om det er begrunnet eller ikke. Man skal ikke kjefte på folk.
Postet 18-03-19 kl 12:47 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Avatar: Helt OK at de sier fra, men ikke OK å behandle folk som dritt. Jeg tåler kritikk altså, og jeg er helt enig i at parfyme kan være en uting, men sure folk i serviceyrker som behandler pasienter og pårørende nedlatende er ikke OK. Til og med legen ble flau.
Postet 18-03-19 kl 12:52 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, Millen
Postet 18-03-19 kl 13:14 av star star er aktiv nå
Gammel
Gratulerer med dagen, Millen!
Postet 18-03-19 kl 16:20 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Gratulerer med dagen, Millen!
Postet 18-03-19 kl 19:05 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Tusen takk alle sammen.
Postet 18-03-19 kl 23:20 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no