Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 08-11-19 kl 09:14 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
Jeg har ikke kommet meg til kaffe og PC enda, men har i det minste smørt fire matpakker, forhindret at trøtte og grinete unger tok livet av hverandre OG fått alle ut av døra i tide. Så får det heller være at frokost til meg ble salderingsposten, igjen.

Fest på jobb i dag. Jeg får vært med litt på starten før jeg må hjem og samle sammen ungene på bygda. Alenemammatilværelsen går greit, men jammen er det praktisk å være to til vanlig!
Postet 08-11-19 kl 09:27 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 08-11-19 kl 09:38 av Timar
Gammel
Eia sin avatar
Fredag, ja.

Skal bli godt med helg. Det er så mørkt og trist om morgenen nå. :litt vinterdeppa:
Postet 08-11-19 kl 09:28 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jobbe noen timer, og så skal jeg drikke champagne for å feire at jeg har fått fast jobb.
Postet 08-11-19 kl 09:43 av Millen Millen er ikke aktiv
Oppdatert 08-11-19 kl 10:38 av Millen
Gammel
Heilo sin avatar
Så flott Millen, gratulerer!!!

Jeg våknet grytidlig i dag så jeg har allerede jobbet noen timer. Har hjemmekontor, med utsikt til nydelig vinterhimmel og fyr på peisen, og morsomme arbeidsoppgaver. Føler meg rett og slett griseheldig.
Postet 08-11-19 kl 09:47 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer Millen, så bra!

Mørk og trist morgen her også, trøtt og grinete mann er ikke noe bedre. Katter og barn er ikke så vanskelige å ha med å gjøre. Blæh! Skal vel bli en helg med surmuling, akkurat det jeg trengte nå.
Postet 08-11-19 kl 09:55 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Gratulerer Millen.

Jeg angrer på at jeg valgte å gå på jobb i dag istedet for å ha hjemmekontor. Men det er ikke mange timene til helg nå uansett.
Postet 08-11-19 kl 09:59 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hurra, Millen! Vel unt!

Jeg har hjemmekontor med sykt barn i dag også, gitt. Nå er jeg i det minste nede i ett barn, den yngste insisterte på skole og siden allmenntilstanden var tipp topp gir vi det en sjanse tross litt hosting. Ikke helt i toppform sjøl, så det blir nok rolig dag.
Postet 08-11-19 kl 10:04 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer Millen.

Jeg har hjemmekontor med forkjølelsen min i dag og nyter sofa og varme sokker og ro og fred. Skal nok få gjort litt selv om det ikke blir den mest effektive dagen i verden.
Postet 08-11-19 kl 10:23 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
En helt creizi uke går mot slutten og jeg er nå inne fra NATO-hovedkvarteret i Brüssel. Jeg får allernådigst lov til å surfe på mobilen, men er snart klare for avreise til et arrangement hvor ting ikke er fullt så strengt.
Postet 08-11-19 kl 10:38 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Snø!
Postet 08-11-19 kl 10:58 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Snø!
Postet 08-11-19 kl 11:00 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Snø!
Postet 08-11-19 kl 11:08 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Snø! Akkurat når man trenger å dekke over en kjip høst!
Postet 08-11-19 kl 11:13 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ikke snø her, men jeg hører på julespillelista likevel.
Postet 08-11-19 kl 11:16 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Snø, ja. Jeg kan opplyse om at FP mangler en spade-emoji.
Postet 08-11-19 kl 11:20 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Snø her også, jeg klarer ikke å ha entusiasme for det helt ennå, kjenner jeg.
Postet 08-11-19 kl 11:22 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Fireåringens «WOW! MAMMA! DET SNØR JO! DETTE ER DEN BESTE DAGEN I HELE MITT LIV!» var entusiastisk nok til å smitte meg med MYE snøglede.
Postet 08-11-19 kl 11:37 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Gratulerer med fast jobb, Millen!

Jeg har fersk 9-åring i hus i dag. Så her blir det familieselskap i ettermiddag.
Postet 08-11-19 kl 11:42 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg er litt sånn: Snø?!
Snø?!

Har hjemmekontor og passer syk hund i dag. Den friske hunden synes det er urettferdig at ikke hun blir matet med skje hver time.
Postet 08-11-19 kl 11:44 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Det er klart det er urettferdig Pøblis. Kan du ikke gi henne noen skjeer med noe skikkelig kjedelig eller litt usmakelig sånn at hun skjønner at det er like greit å slippe?
Postet 08-11-19 kl 11:46 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Gratulerer, Millen.

På plass på kontoret, startet dagen med å følge størstemann til tannlegen, så en kjapp tur på kafe før vi dro for å få tatt blodprøver. Vi prøvde på tirsdag, men den gutten har vanskelige årer, så etter 3 stk ga hun opp. Tilbake i dag, og jeg ble glad når jeg så hvem som skulle ta. Hun er flink, men sannelig måtte hun streve hun også, så det måtte 3 stk før det kom såpass mye at de kunne si seg fornøyd. Stakkars ungen er jo livredd for å ta blodprøver og det hjelper jo ikke at han har vanskelige årer.

Heldigvis snart helg.
Postet 08-11-19 kl 11:47 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Jeg deler nok ikke 4-åringen til Maverick sin entusiasme. Men fest på jobb i kveld, som vi i ledelsen arrangerer, så det blir nok morsomt.
Postet 08-11-19 kl 11:49 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Sitat:
Fireåringens «WOW! MAMMA! DET SNØR JO! DETTE ER DEN BESTE DAGEN I HELE MITT LIV!» var entusiastisk nok til å smitte meg med MYE snøglede.
Det hadde smeltet meg også, kjenner jeg.
Postet 08-11-19 kl 11:50 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Er det ikke godt når de vil på skolen, Ingling?
Jeg er på dag 2 av seminar, straks lunsj og siste bolk. Glad det ikke er jeg som skal kjøre hjem i snøværet, det er hakket mer avslappende å være passasjer.
Postet 08-11-19 kl 12:28 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Absolutt, celebelen! Håper bare hun er frisk nok.

Jeg skal snart delta på Teams-møte. Kanskje vurdere å sjekke et speil først.
Postet 08-11-19 kl 12:47 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg er veldig spent på snømengdene som etter sigende skal komme i løpet av dagen, for jeg skal kjøre hjem fra flyplassen senere i dag. Stod opp i otta for å rekke fly til ytlandet for å ha heldagsmøte og så fly hjem i kveld. Sååååå stas.

Mannen min mente det var lov å unne seg noe godt i taxfree-butikken, selv om det ikke er lov å handle taxfree når man kun er borte en dag. Vi får se.
Postet 08-11-19 kl 13:24 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Her skinner sol og det er så vidt plussgrader. I kveld er det landskamp i fotball, gleder meg ikke akkurat til å sitte ute i kulden.
Postet 08-11-19 kl 13:49 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Hatt planleggingsdag på jobb og har så sanka inn unger. Har ei litt rolig stund i nokre timar no, før eg blir invadert. Mellomste skal ha overnattingsbesøk av 8 jenter. Trur ikkje det blir så mykje søvn på nokon i natt
Postet 08-11-19 kl 14:44 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no