Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 09-11-19 kl 09:51 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Jentegjengen som har overnatta begynner å vakne. 9 tenåringsjenter lagar mindre bråk en forventa. Snart har eg klar nysteikte horn til frukosten. Fin fin start på dagen dette.
Postet 09-11-19 kl 10:58 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Holder på å gjøre meg klar til dugnad, 7 timer, jei! Og mannen som skulle fikse her hjemme er beordret på jobb, jei...
Postet 09-11-19 kl 11:10 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det snør. Jeg har lyst til å bli hjemme på sofaen i dag, men må ut etterhvert. Det hjelper ikke at vi hadde helikopter fram og tilbake over husene fram til kloka var over ett i natt. :trøtt:
Postet 09-11-19 kl 11:10 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Lørdags formiddag i ny heim. Ungen pusler rundt med leiker og eg drikk kaffe og høyrer på podcast og ser på alle pappeskene som skal pakkast ut. Det blir ikkje borte, og eg har tida på meg, men det blir godt å få gjort litt også.
Postet 09-11-19 kl 11:14 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg skal på marked for å få inn penger i klassekassa til yngste i dag. Gleder meg _ikke_. Trives ikke sammen med disse menneskene. ><
Postet 09-11-19 kl 11:47 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Jeg skal på spilldag med jentungen. Vi har somlet, så nå blir vi en buss seinere enn tenkt. -Helt greit for meg, gitt.

Nokon: Gratulerer med å komme i hus. Håper dere får det trivelig. Her står det kasser fremdeles. Det er ikke travelt, synes jeg, og tar litt av gangen.
Postet 09-11-19 kl 11:49 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har sovet ti timer i natt! Det er mange år siden jeg har sovet mer enn fem timer en natt, tror jeg. Føler meg helt i ørska.

Få planer foreløpig, tror ungene kommer ramlende etterhvert.
Postet 09-11-19 kl 11:57 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Her er det bursdagsselskap x3. Heldigvis er et av dem utomhus og ikke arrangert av oss. Det er kanskje på tide å bake kakene. :svosj:
Postet 09-11-19 kl 11:59 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
2 barn er ute og leker i snøen. Jeg skal lese til eksamen også må vi ta en gjennomgang av vintertøy.
Postet 09-11-19 kl 13:09 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
nolo sin avatar
Jeg er på kafé, og på nabobordet sitter Ru sin dobbeltgjenger. Jeg stirret sikkert litt i overkant.
Postet 09-11-19 kl 13:35 av nolo nolo er aktiv nå
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg sov alt for lenge, jeg la meg samtidig med ungene, men var våken flere timer i natt - på grunn av snorkende mann. Han bare trekker på skuldrene og sier det ikke er hans feil; han kan ikke gjøre noe med det.

Skriver ukehandleliste og koser meg meg tekopp og en tørr solskinnsbolle som egentlig var tiltenkt mannen. Hæsjtægg passivaggressivstraff
Postet 09-11-19 kl 14:05 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg sov ikke for lenge, og hadde både sparkeunge og snorkemann i sengen. I tillegg tror jeg ungene har smittet meg med forkjølelsen sin, som om det ikke var nok å være sjuk tre uker tidligere i høst, liksom.

Men hey, det er lørdag, ungene er nesten friske, jeg og eldste skal kose oss med Skal vi danse i kveld og livet er egentlig ganske så fint!
Postet 09-11-19 kl 14:45 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har en skulder/nakke som krangler, armen er helt satt ut av spill. Hvor lenge kan jeg ha så vondt etter å ha ligget feil? Dag 5 nå.
Postet 09-11-19 kl 14:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Jeg fikk telefon i dag fra kollega at han kollegaen som forsøkte å ta livet sitt forleden døde i går kveld. For tre uker siden tok naboen livet sitt. Det er bare så grusomt trist og rart. Alle andre ting blir plutselig bagateller.
Postet 09-11-19 kl 16:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Millact.
Postet 09-11-19 kl 16:42 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Millact: Så forferdelig.
Postet 09-11-19 kl 16:58 av nolo nolo er aktiv nå
Gammel
Ja, fryktelig trist. Han siste var far til to barn under 5 år. Ingen av oss visste at han hadde problemer.
Postet 09-11-19 kl 18:16 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Huff så grusomt Millact.
Postet 09-11-19 kl 19:03 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no