Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 10-11-19 kl 08:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God Morgen!

Minsten vekket meg ørten ganger med iPad-relaterte spørsmål tidlig i går, så i dag hadde han klar beskjed om å la meg sove med mindre det var noe viktig. (Og nei, brukt opp tida på iPaden er ikke viktig! ) Men fikk jeg sove? Neida

Nuvel, en rolig dag venter. Jeg har kaffe, det snør lett ute og jeg skal bare jobbe bittelitt

God søndag!
Postet 10-11-19 kl 09:48 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Her har det blitt skikkelig vinter.
I dag er det bursdagsfeiring for 9-åringen på Rush.
Postet 10-11-19 kl 09:55 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Frokostbordet er dekt og jeg venter på at gutta skal vekke mannen og komme ned. Er på hytta og nå skal vi rydde oss ut og vinterstenge. Nå kommer vi nok ikke igjen i 2019. Har ikke kake til farsdagen, men å komme ned til ferdig frokost med eggerøre og kaffe får holde'
Postet 10-11-19 kl 10:17 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Her snør det også lett. Skal straks stryke to speiderskjorter til speidergudstjeneste i dag.
Postet 10-11-19 kl 10:24 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God søndag. Jeg er syk og må lese til to eksamner . Det er en dårlig kombo.
Postet 10-11-19 kl 12:09 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har vært iddjot og sagt ja til å sitte i en festkomite, så nå tilbringer jeg søndagen med forefallende rundt dette pluss at jeg gjør jobb-jobb i tillegg. Jeg er frustrert og føler at jeg ikke klarer å jobbe jobben min i løpet av en vanlig arbeidsdag. Og det er ikke ønsket at jeg jobber mertid. Så jeg føler meg dum og unyttig og treg og gammel. Akk, ja.

Jeg har ellers tenkt meg på en liten løpetur i snøen. Mannen er ute og går tur nå, han skal få melde fra når han er tilbake om det er piggskoføre eller ikke. Men det regner jeg med at det er. Jeg har blitt superpysete på snø og is.
Postet 10-11-19 kl 12:47 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Snø ute, strikketøy, tv og latte inne. Foreløpig bare en ungdom som er oppe. Minste får sove lenge i dag. Han var sliten.

Ellers har jeg fått to interessante e-poster fra en av lærerne mine i dag. Den ene med et svar på et spørsmål. Svaret til læreren var ventet, men bekymringsfullt. Får diskutere med rektor i morgen.
Postet 10-11-19 kl 12:54 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hallo! Jeg sitter og fyller ut noen ganske kjipe skjemaer.
Postet 10-11-19 kl 14:45 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Noe har skjedd. Jeg har et ørlite overskudd. Det har jeg brukt til å lage ostekake, og laget klar så middagen kan settes i ovnen. Nå tenkte jeg å vaske klær.

Dette er jo egentlig sånn vår-overskudd. Samma det. Greit å vite at jeg fortsatt har det i meg.
Postet 10-11-19 kl 15:23 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Vi har også holdt på med vinterstenging av hytta i dag. Litt pes og vemodig men det er godt når det er gjort.
Postet 10-11-19 kl 16:46 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Sykling i snøvær, ashtanga yoga, pilates, yin yoga og boblebad og badstu. Middagen lagde jeg i går. Søndagen kunne vært verre. :zen:
Postet 10-11-19 kl 18:09 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg tror kanskje jeg har jagd vekk noen av basiluskene som truet i går. I hvert fall bedre form i dag, godt hjulpet av at jeg fikk sove lenge i morges.

Vi har nyvasket hus, jeg har trent og dusjet og snart blir det pizza. Jeg gruer for jobbting i morgen, men ellers er ikke søndagen så dum, altså.
Postet 10-11-19 kl 18:10 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har demontert og solgt en gigasvær seng med pult, og montert en ny dagseng med gjesteseng og skrivepult. Jadda. Og når jeg sier «jeg», så er det jeg.
Postet 10-11-19 kl 20:58 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
I dag har jeg gjort noe gøy men uvant - vi feiret min fars 75 årsdag, og eldstebarnet og jeg spilte en minikonsert! Er 20 år siden jeg spilte for publikum sist, men det var skikkelig moro.
Postet 10-11-19 kl 23:36 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no