Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 11-11-19 kl 08:07 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Addison sin avatar
Snø! Måke/grave ut bil, kjøre til jobb for halv fart. Ufattelig dårlig snørydding. Burde blitt under dynen. Oppside: Har kaffe. Bare 7 måneder med snø nå, så blir det vår.
Postet 11-11-19 kl 09:20 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kommet meg på jobb i kaoset. Og irritert meg over idioter som ikke følger med i speilet. Nei, jeg svinger ikke til siden her for morro skyld. Det var blålys som lyste opp alt, som skulle forbi.
Postet 11-11-19 kl 09:24 av star star er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg satset på rolig morgen og litt seinere avgang, men nå ble første møte avlyst og det neste kan tas på Teams, så da holder jeg meg hjemme.
Postet 11-11-19 kl 09:42 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg starter med hjemmekontor, fordi jeg har montører som skal fikse det som gjenstår av kjøkkenet (som ble montert i april...). Og føret har jo ikke gjort underverker for punktligheten deres. Ikke har jeg vann heller, for rørlegger har vært her og stengt av vannet, siden vasken skal byttes ut. Det her er bra.
Postet 11-11-19 kl 09:49 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Hjemmekontor i dag.
Postet 11-11-19 kl 09:53 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Dagens grubletanke: Kan jeg gå med rød neglelakk i begravelse?
Postet 11-11-19 kl 10:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
På kontoret, tok bare dobbelt så lang tid som til vanlig.
Men tenkte det var greit at noen fra staben var tilstede, tar seg ikke ut at vi alle har hjemmekontor liksom.
Postet 11-11-19 kl 10:20 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Frost i Stavanger i natt, men ikke noe snø. Reiser til snøen i kveld da, men skal bo i gangavstand til der jeg skal jobbe.
Postet 11-11-19 kl 10:47 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Relativt greit at reiseveien min nå er å gå 150 meter, ta t-banen og så komme frem i riktig bygg (altså uten å gå utendørs når jeg ankommer sentrum). T-banen må da være Oslos mest pålitelige transportmiddel?
Postet 11-11-19 kl 10:59 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Nja, signalfeil mellom Rommen og Ammerud i morges. Tog i gangfart blir forsinket.
Postet 11-11-19 kl 11:00 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
En deilig dag å skulle ha en dagsreise som inkluderer OSL.

On the bright side; flyet nå, og 120 min til jeg skal presentere.
Postet 11-11-19 kl 11:00 av Anda Anda er ikke aktiv
Oppdatert 11-11-19 kl 11:06 av Anda
Gammel
Candy Darling sin avatar
Har gjemmekontor, og det var like greit, siden skolen måtte stenges. Snow-day, ass!
Postet 11-11-19 kl 11:32 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Har dere amerikanske tilstander, Candy?

Snø her også, i massevis, så var oppe tidlig og måtte skuffe frem garasjen. Tung, kram snø.

Rar dag på jobb. Kunne vi gjort noe for å avverge han som tok livet av seg? Dyster stemning i dag.
Postet 11-11-19 kl 11:45 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Fortsatt hjemme, og montørene glimrer med sitt fravær. Har gitt opp tanken på å komme meg på jobb, og sitter i stedet og jobber via delt skjerm på skype og telefon. Jadda.
Postet 11-11-19 kl 12:11 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Fortsatt på flyet på OSL. 46 min til presentasjonen min skulle ha startet. Selv jeg skjønner at det ikke går, men nå er jeg jo stuck her.
Postet 11-11-19 kl 12:15 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Jeg har brukt morgenen på å finne fram en bil i snøen, for så å kjøre den til et verksted der det skal rettes opp i en bulk noen rygget inn i den. For så å finne ut at bilen jeg skulle ha var blitt gitt til en annen, så jeg måtte et annet sted å hente "min" bil for uken, og den var jammen med snødd ned den og. bill.merk. våt
Postet 11-11-19 kl 12:25 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Snow day, Candy?

Jeg køkjørte og var ikke på jobb før halv ti, og det passet fint siden da var det nesten lunch. Vurderer om jeg bør dra tidlig også. :drømmeansatt:
Postet 11-11-19 kl 12:49 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Ja, de har problemer med å få opp temperaturen i noen deler av skolen, så da var de bare å sende hjem de eldste.

Snorkfrøken tar det med fatning, kan jeg melde.
Postet 11-11-19 kl 13:11 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Uff, det høres ut som en tung start på uka, millact.

Jeg er på kontoret, mest fordi jeg var så mye borte forrige uke at det jeg syntes det var greit å komme innom. Det tok omtrent så lang tid med bussen som jeg hadde regnet med, det positive var at jeg fikk sitte på med en nabo til bussen og slapp å stå lenge og vente.
Postet 11-11-19 kl 14:40 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no