Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 17-10-16 kl 08:09 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Ikke bare weekend gone, men høstferien også.

Å fytti, så trøtt jeg er. Og det er mørkt og surt ute og jeg har enormt mye å gjøre. :sutre:
Postet 17-10-16 kl 08:41 av 007 007 er ikke aktiv
Oppdatert 17-10-16 kl 19:04 av 007
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg savner høstferien. :vræl: Jeg er på kafferasjonering og har allerede drukket min halve kopp for dagen. Får drukne abstinensene i studieoppgave og retting av elevarbeider.
Postet 17-10-16 kl 08:45 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har nok en travel jobbdag, men det kommer etter en nokså rolig og trivelig helg, så jeg er klar for uka.

Jeg skal gjøre jobbintervjuer i dag, og det er med sjokk og vantro jeg registrerer at jeg nesten, men bare nesten, kunne vært moren til et par av de jeg skal intervjue. Jeg tror at jeg nå må konstatere at jeg er skikkelig voksen.
Postet 17-10-16 kl 09:06 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Bokormen sin avatar
På vei til jobbintervju. Dog ikke hos Tjorven.

Om jeg får denne stillingen vil så utrolig mye falle på plass hos oss med tanke på planlegging, forutsigbarhet og økonomi. Per dags dato vet vi aldri hvor mye jeg har utbetalt i slutten av måneden eller når jeg har fri.

:nervøs:
Postet 17-10-16 kl 09:33 av Bokormen Bokormen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Lykke til på intervju, Bokormen.

Jeg har fulgt lillebror til skolen og er nå hjemme igjen for en kopp kaffe før jeg skal følge storesøster til tannlegen. Så er det litt jobbing etter det.
Postet 17-10-16 kl 09:47 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Mandag, viktig jobbedag og så er selvsagt datasystemet nede. Shit pomfritt!

Lykke til på intervju, Bokormen!
Postet 17-10-16 kl 10:17 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Primrose sin avatar
Lykke til Bokormen!

Skikkelig blå mandag dette. Togstreik _og_ regn liksom.
Postet 17-10-16 kl 10:25 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
venla sin avatar
Lykke til Bokormen!

Jeg er hjemme og er sylte forkjølet. Hele hodet er tett, så egner meg ikke på jobb. Pøser på med te og håper det snart blir bedre.
Postet 17-10-16 kl 10:37 av venla venla er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Blågrå mandag! Regn og surt her også, og heftig trafikk, ulykke og kø. Men jeg fikk ladeplass på jobben likevel, mulig mange jobber hjemmefra i dag. Er trøtt og travel, og godtesyk. Men, helgen er over, nå må det spises fornuftig, soves, trenes og jobbes effektivt. Neste uke blir det lite søvn, mye wining and dining og merkelig måltidsfrekvens, fagsamling i Italia. Satser på litt sol og varmere vær, i det minste.
Postet 17-10-16 kl 10:56 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Mandag!
Postet 17-10-16 kl 11:09 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
av Albertine.

Jeg har vært hos fysio som prøver å fikse skulderen min, og det er så j... vondt det han driver med. Det bør virkelig ha positiv effekt, altså. Han er også en sånn guttunge jeg nesten kunne ha vært mamman til, og det er snålt. Og så har han sånne kommentarer om menn, som visstnok bare piper og sutrer av behandlingen, "Men dere damer, ass!"
Postet 17-10-16 kl 11:18 av Anda Anda er aktiv nå
Gammel
Minerva sin avatar
Mornings! Jogga både lørdag og søndag, og i dag tidlig sykla jeg til jobb. Jeg vet ikke hva som skjer, jeg pleier ikke å være sånn i oktober. Jeg tror det er det at jeg blir 40 til sommeren.
Postet 17-10-16 kl 11:28 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Ligger hjemme under dyna og febrer. Prøver å ikke stresse, og har bedt jobb og regnskapsfører om å sette alt på hold til i morgen.
Postet 17-10-16 kl 11:42 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God bedring Maverick.
Postet 17-10-16 kl 11:55 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg så silhuetten til Pikachu! Her hjemme! Og så forsvant den!
Postet 17-10-16 kl 12:12 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Takk, Blå!
Postet 17-10-16 kl 12:12 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg så silhuetten til Lapras, som jeg ikke har, på vei til jobb i dag. Vurdrert å stå over en buss.
Postet 17-10-16 kl 12:21 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God bedring, Maverick!

Jeg er sjuk sjøl på tredje uken, og har omsider tatt det på alvor og vært hos legen. Noen dager hjemme og avventende antibiotika på lur tror jeg var helt rett nå, selv om det er utrolig kjipt å bli sjuk så tidlig i ny jobb. Nuvel, sofatid noen timer før de søte små kommer hjem!
Postet 17-10-16 kl 12:22 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg prøvde for øvrig å få meg legetime så jeg kunne få noe dop for de stadig tettere bihulene mine. Men se, det kunne jeg ikke få - alt var opptatt.
Får prøve igjen i morgen, jeg dør ikke av dette og det er IKKE legevakt-mat. Men jeg skjønte jo nå hvorfor jeg har hatt vondt i hodet i 2 uker. Jeg er ikke vant til bihuletrøbbel.
Postet 17-10-16 kl 12:22 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Hvis det blir mer å gjøre nå, da vet jeg rett og slett ikke hvordan det skal løses uten å slutte å sove eller klone meg selv.

Det vil nok hjelpe veldig om huset blir ferdig. Å ikke ha et eneste sted å sette seg ned med en kopp te, ikke kunne spise skikkelig mat og ikke ha orden noe sted er en tung tilleggsbelastning.
Postet 17-10-16 kl 12:25 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Bihuler her også, Ru. Fikk tips om å prøve allerginesespray først, det skal visst ofte hjelpe. Har dop på avventende resept, da. Elsker legekontoret vårt litt, time på dagen har stort sett alltid gått bra.
Postet 17-10-16 kl 12:53 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hold ut, HV! Hvor lenge er det igjen til huset skal være ferdig nå?
Postet 17-10-16 kl 13:15 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Lykke til, Bokormen!

Mandag, ja. Mm. Bare å holde ut, så er det snart tirsdag. Yay, liksom.

Anda, hva er det mannen gjør. Vi har en sånn ung jypling på jobb som stikker nåler inn i de verste muskelknutene mine. Ren tortur
Postet 17-10-16 kl 13:43 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
@Ingling; Jeg hadde Nasonex liggende, så jeg har tatt den. Vanligvis er det greit å få time på dagen hos legen, men i dag var alle timene tatt 8.30.
Jeg skal synge hele uken og trenger klang.
Postet 17-10-16 kl 13:43 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Bokormen sin avatar
Tusen takk, dere!

Jeg var visst "en meget aktuell kandidat", og det gjør fallhøyden enda større føler jeg. Det er ikke akkurat noen toppstilling dette her, men etter fire år med usikkerhet og flere runder med å snu om på hverdag og planer pga nye oppdrag er forutsigbarhet som musikk i mine ører.
Postet 17-10-16 kl 13:57 av Bokormen Bokormen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Ja, men det er bare å gjøre, Ru! Neste gang jeg får bihuletrøbbel prøver jeg det først selv også. Forsto på legen at det var helt uproblematisk, altså. Sang med tette bihuler er ikke noe særlig.
Postet 17-10-16 kl 13:57 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no