Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 02-12-16 kl 06:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 32

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
fantastisk. I dag skal me smake ribbe og riktig kose oss til middag. Før det skal eg sette ein pepperkakedeig, gå tur, og egentlig berre kose meg. Men aller først skal eg sove litt meir...
Postet 02-12-16 kl 07:15 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg venter på at huset skal bli stille før jeg står opp.
Postet 02-12-16 kl 07:38 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
God morgen!
Undervisning frem til kl 14, inkl første time med seksualundervisning som ungene gleder seg veldig til, står på planen i dag. Er en klasse som lurer på mye og tørr å spørre så det blir bra.
Etter jobb skal jeg og vesla ha film og take away, pysj og sofa hele kvelden lang.
God fredag!
Postet 02-12-16 kl 07:39 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Jeg sitter og holder meg fast i tekoppen min mens jeg tenker over hva jeg må gjøre og pakke for å være klar til jobbjulebord i dag. Litt slitsom uke, men nå er det snart helg (og fjortenårsdagsfeiring).
Postet 02-12-16 kl 07:55 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Endelig fredag og helg. Skal på julebord i dag, men jeg har egentlig ikke så lyst. Der blir nok bra når jeg først har kommet dit.
Postet 02-12-16 kl 07:55 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vakker julesang!

Jeg pakker meg ut av hybel og forbereder forelesning samtidig. Hei og hå! Jeg skulle ønske jeg kunne si at det ble mer avslappende neste uke, men det er nok blank løgn.
Postet 02-12-16 kl 07:56 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor i dag og endelig er jeg alene med excelarkene mine og kaffekoppen! Gøteborg og Liseberg senere i dag, det blir hyggelig!
Postet 02-12-16 kl 08:08 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg lo! Herlig bilde!

Jeg lagde et sånt hurlumhei i natt at det er et under at jeg ikke vekket hele huset. Jeg skulle liste meg på do, men reiv ned iPaden som lå til lading i det jeg stod opp og måtte jo på med lys og alt med seg for å sjekke at den ikke var gått i stykker (som om jeg kunne gjort noe med det liksom) og vekket meg selv så grundig at jeg strengt tatt ikke har sovet stort siden klokka tre. Det er skikkelig fin oppladning til Danmarkstur med storesøster i helga! Vi skal feire tante Bentes 70-årsdag og det blir en helg der vi må være skikkelig på hele tida, så jeg kommer vel hjem som en vaskeklut på søndag tenker jeg. Men moro blir det nok om ikke annet.
Postet 02-12-16 kl 08:22 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Skal til første konsultasjon på Haukeland i dag. Eg er uggen no.
Postet 02-12-16 kl 08:56 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Hjertensfryd.
Postet 02-12-16 kl 09:03 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg skal ta tog i dag. Hjem til mamma.

Tog har dog en tendens til å se så ufattelig behagelig ut i NSB-reklamene, men som regel har de byttet togsett, så jeg ikke får min nøye uttenkte sitteplass og må sitte mot kjøreretningen eller gudforby, på fireseter med noen rett mot meg. Det takler jeg bare ikke. Så jeg krysser fingrene og håper at jeg får setet mitt OG at de jeg reiser sammen med ikke er av det støyende slaget. :toooldforthatshit:
Postet 02-12-16 kl 09:11 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er innom jobben for å åpne kalenderen min og drikke kaffe. Ok, kanskje for å jobbe litt også, siden det er månedsavslutning og både mva og julebord til uka.
Postet 02-12-16 kl 09:14 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Jeg skal levere hjemmeeksamen om mindre enn tre timer, noe som setter punktum for et år med studier. Jeg har sovet fem timer på to døgn. Kommer sterkere tilbake senere. Svosh.
Postet 02-12-16 kl 09:20 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg skal også levere hjemmeeksamen om et par timer og burde strengt tatt jobbe med den. Deilig å bli ferdig i god tid før jul da om ikke annet.
Postet 02-12-16 kl 09:27 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn da. Jeg er på kontoret etter å ha vært syk i fire dager (unntatt onsdag, da jeg dro meg avgårde på kurs), og har altfor mye å gjøre, hoster som en gal, og savner Netflix.

Har fått hoste-drugs av legen, men de kan jeg ikke ta hvis jeg skal kjøre bil. Mulig det blir kort dag i dag. Har kaffe da.
Postet 02-12-16 kl 09:42 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Urnenedsettelse om noen timer, grugleder meg, men tror det blir fint.
Postet 02-12-16 kl 10:07 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Levert! Ferdig! SOVE NÅ!
Postet 02-12-16 kl 10:09 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er på jobb, trøttere en trøttest, forsøker meg på overdose koffein for å klare meg gjennom dagens utfordringer. I går bakte jeg tre kaker, i dag skal de pyntes og huset gjøres klar for to bursdagsfeiringer i morgen, først et 20-talls ni-tiåringer, så samme antall familie- og vennegjester, store og små. Puh, blir sikkert hyggelig, men litt stress i oppløpet, kjenner jeg.
Postet 02-12-16 kl 10:10 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Hurra Teo!! Sov godt! Grattis!
Postet 02-12-16 kl 10:10 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg er litt for tiden. Rent profesjonelt heldigvis, ikke på hjemmefronten. Der er det bare travelt.

Har trøstet meg med dagens kalendersjokolade.
Postet 02-12-16 kl 10:20 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Grattis Teo!

Jeg datt ned trappa ute da jeg skulle gå på jobb og har så vondt nå at jeg faktisk sitter og gråter. Det er det lenge siden jeg har gjort. Legevakta sa at jeg skulle ta smertestillende, men jeg vet ikke om jeg kommer meg bort til vasken for å få tak i vann. Au.
Postet 02-12-16 kl 10:21 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Uffda, Albertine! Det høres ikke bra ut!
Postet 02-12-16 kl 10:34 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Aua, Albertine!
Postet 02-12-16 kl 10:35 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Grattis Teo! Jeg gleder meg til mandag kl. 12. Da kan jeg si det samme. 3 års masterstudium er over!
Postet 02-12-16 kl 10:36 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Sov godt, Teo!

Jeg spiser pepperkaker og nonstop mens jeg venter på lunsj.
I dag går startskuddet for julebord-bonanza-langhelg; julebord med jobben i kveld, så avreise på julebordtur med jobben til mannen i morgen.
Postet 02-12-16 kl 10:42 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Litt trøtt etter julebord i går, men straks på jobb og klar for atter en dag med å late som at jeg er voksen og ansvarlig.
Postet 02-12-16 kl 11:15 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer Teo.

Jeg er på akkurat motsatt sted akkurat nå og prøver å avgjøre hva jeg skal studere til neste år. Luksusproblem, I know. Og uansett så blir det morsomt.

Ellers er jeg trett og sulten. Jeg gleder meg til lunsj. Jeg har hatt et inspirerende møte og ser at oppdraget om to uker kommer til å koste mye mer arbeid enn vi egentlig tjener på det, men det har jeg bare tenkt å la være å fortelle sjefen min. For det er spennende.

Ni arbeidsdager igjen til juleferie. Fem av dem skal jeg være på kontoret. På tre av dem skal jeg organisere juleavslutninger om ettermiddagen. Tolv fridager igjen før julaften. Seks av dem skal jeg være hjemme. Dette skal gå, tror jeg.
Postet 02-12-16 kl 11:32 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Huff da, Albertine.

Sitter på Gardermoen, klar for familiehelg vestpå. Pappa fyller 60 og har invitert til fest.
Postet 02-12-16 kl 12:15 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Ferdig med å undervise. Nå burde det vært helg og hurra, men så er det enda et møte og to tekster jeg har lovt å skrive denne uka og en poster til neste ukes konferanse som absolutt må bli ferdig veldig snart om jeg skal rekke å få den trykt før jeg drar.

Men det var moro å undervise, og det er nydelig mørketidslys i Tromsø, og helga må da by på litt hvile og kos i det minste.
Postet 02-12-16 kl 12:50 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Jeg avspaserer i dag
Det gjorde skikkelig godt akkurat nå kjenner jeg. Sov utpå litt, har rydda, sett litt tv (ski!), surfa på nett, drukket kaffe og bare kost meg.

Nå er det helg! Og i morgen er det julebord
Postet 02-12-16 kl 13:03 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Eksamen er levert.
Postet 02-12-16 kl 18:52 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Så deilig, Trixie! Håper du da kan slappe av i helgen.

Albertine: Det høres ikke godt ut! Er du bedre nå?

Ble en fin urnenedsettelse, var jo bare oss tre. Rart og fint. Glad vi nå har et sted å gå til. Det blir godt å gå der julaften tror jeg. Pappa fikk et fint gravsted rett i nærheten av en kjent kunstner. Vet han ville likt det.
Postet 02-12-16 kl 22:20 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no