Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 14-07-18 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
God morgen! Første dag i F, og pakket og klar for lang dagstur i fjellet et stykke unna her. Blir bra.
Postet 14-07-18 kl 08:32 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Våken selv om vi ikke var i seng før halv to i natt. Koselig familieselskap i nabobyen.

I dag blir det sikkert mer bading.
Postet 14-07-18 kl 10:58 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag fra Tokyo. Shopping i dag. Akkurat nå på GAP og har ikke akkurat fått bedre selvtillit. Buksestørrwlser fra 000 til 8. Jeg er 12 i amerikanske størrelser.
Postet 14-07-18 kl 11:06 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Venter på flyavgang fra Schönefeld i Berlin. Nyinnkjøpt koffert med nyinnkjøpte klær og toalettsaker er sjekket inn, og jeg er bra spent på om den blir med helt hjem. Jeg er også spent på om flyene er i rute så jeg rekker å kjøpe nye løpesko og et sett treningsklær før butikkene stenger, så jeg kan trene i morgen ...

SAS sin bagasjehåndtering på Tegel og generelle mangel på sørvis kunne jeg skrevet MYE om.
Postet 14-07-18 kl 11:09 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg sovna ikke før fire, fordi det var et j#%#€ leven hos naboene. Den ene hørte på musikk, akkurat høyt nok til at jeg hørte bassen, og fra hagen til den andre naboen kom et utvalg høye lyder, som hørtes ut som om noen klemte på ei hundeleke med lyd, som gikk over i en forferdelig snadring og kvekking, før det peip og hylte igjen. Googling tyder foreløpig på at jeg har fått svar på spørsmålet til Ylvis. Håper de har gjort opp seg i mellom nå, og ikke skal fortsette i natt.

Har fått sove lenge (i den grad det går i hus med tre gærninger) og cappuccino på senga. Det hjelper litt. Nå kommer fireåringen og vil vise meg spinjitzu-hopp i senga mi, så kanskje på tide å komme seg opp.
Postet 14-07-18 kl 11:12 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Oppdatert 14-07-18 kl 22:21 av Matilda
Gammel
Millen sin avatar
God formiddag. Mannen og jeg er på hotell alene og skal snart sjekke ut og reise tilbake tilbake.
Idag har jeg lyst til å klippe meg så får se da...
Postet 14-07-18 kl 11:32 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det lave skydekket henger fast i fjellet her mens været mot kystsiden ser mye mer lovende ut. Sommerhuset trenger også litt stell, så dagen er ikke bare avslapping.
Postet 14-07-18 kl 12:33 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Blånn: klesshopping i Japan er bare helt håpløst. De er jo bittesmå. Fordelen er at man er høyest på banen/bussen og får puste over menneskehavet.

Det viste seg at «det er alltid ledig plass på denne bussen» ikke stemte helt. Men nå har vi billetter til neste buss som bare går halvannen time senere. Og vi har rukket et cafébesøk. Livet kunne vært verre.
Postet 14-07-18 kl 12:43 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Stompa: Med dagens shoppeerfaring er jeg glad kofferten min kom seg til Japan. Kjipt når koffert uteblir og sørvisen er dårlig.
Postet 14-07-18 kl 13:05 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Idag våknet jeg feberfri og mandelen har blitt betydelig mindre siden igår. Skulle tatt toget idag, men er utsatt til mandag. Det verste nå er at jeg har fått infeksjon i munnen med sånne hvite sår og vondt tannkjøtt, kinn,gane og tunge. I går spiste jeg to yoghurter til tross for at jeg ikke liker det. Var visst ikke så uvanlig sa legen. Feber og crp gikk ned etter to dager på penicillin så medisinen funker. Første dag i ferien så krysser fingrene for at jeg fort blir bra og kan nyte fri. En kollega kommer snart med is til meg så vi skal ha kaffelag på verandaen.
Postet 14-07-18 kl 17:49 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring Vixen.
Postet 14-07-18 kl 22:11 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Vixen! Håper du er friskere i morgen.
Postet 15-07-18 kl 00:18 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no