Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 16-07-18 kl 07:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
First! Skulle bare mangle, jeg har snart vært våken i fire timer, allerede. Morgenfly, ass, gotta love them.

Dagens plan er bysightseeing, dog usikker på hvilke mengder kaffe og is som kommer til å kreves for å holde humøret på gjengen oppe.
Postet 16-07-18 kl 07:40 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God tur, Timar!

Vi skal pakke oss ferdig og dra mot Lillehammertraktene i dag, så her må det drikkes kaffe etter litt kort og urolig natt. Godt vi er to som bytter på å kjøre!
Postet 16-07-18 kl 08:22 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
God morgen fra Junaiten! Her er det tidlig leggetid etter en flott søndagstur til San Fransisco. San Fransisco viste seg virkelig fra sin fineste side i dag. Mye praktisk som skal fikses i et nytt land så det var godt med en pause i dag og bare være turist
Postet 16-07-18 kl 08:32 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Gjesp fra jobb. Er ferdig med ferien. Triste greier. ostferieblues:
Postet 16-07-18 kl 09:28 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Avatar sin avatar
Jeg er også ferdig med ferie, eller nesten i hvert fall. Hadde en uke i mai, og to i juni/juli. Skal muligens ta noen dager i august om været er bra, da vi får låne hytte på Tjøme.
Er helt alene på jobb (i avdelingen min), så her er det meget stille. Blir sånn i to uker. Neste år ønsker jeg meg lenger sammenhengende ferie.

Vondt å sitte er det også. Jeg ramlet fra kaia da jeg skulle fortøye båten i helgen. Gikk bakover og merket ikke en ganske stor høydeforskjell. Ramlet da ned på trinnet under og så ut i vannet. Rumpa mi og korsryggen fikk seg visst en smell. Har helt sort blåmerke der.
Postet 16-07-18 kl 09:42 av Avatar Avatar er ikke aktiv
Gammel
Avatar sin avatar
Selma: Har dere flyttet til USA?
Postet 16-07-18 kl 09:43 av Avatar Avatar er ikke aktiv
Gammel
Katta sin avatar
Jeg har begynt på siste jobbuke før ferien. Mannen har ferie nå og er hjemme og snekrer platting. Jeg sitter på jobb mens sola skinner ute. Tre vaktdøgn og en dag igjen.
Postet 16-07-18 kl 10:10 av Katta Katta er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Sitter på berkåk og venter på toget. Endelig frisk nok til å dra! Ikke tipp topp,men bra nok. Gleder meg til å se familien igjen.
Postet 16-07-18 kl 10:29 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Avatar: hos oss er det sånn at det er et krav at vi tar minst tre uker sammenhengende. Fordi vi skal ha et skikkelig avbrekk.

I går var det litt krise. Mannen blir oppringt av broren sin med beskjed om at faren deres var sendt på sykehus i hui og hast. Broren hans er av den dramatiske typen, så vi trodde at svigerfar lå for døden. Ingen fly fra Riga og til øya ute i havgapet var tilgjengelig. Nå ble heldigvis svigerfar sendt rett hjem igjen etter kontrollen. Og jeg håper inderlig at han fikk beskjed om å slutte å røyke!!!!!

Så nå fullfører vi ferien vår (hjem på onsdag), og så får vi se om vi tar en tur til havgapet uka etter. Da skulle vi egentlig bare være hjemme.
Postet 16-07-18 kl 10:30 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Vi er i Oslo, jeg skal snart finne en trikk å møte en studievenninne. Ellers så har vi ingen planer.

Tjorven; si i fra om det blir tur til havgapet og du har lyst på en kafetur.
Postet 16-07-18 kl 11:10 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi er hjemme og berget av ting jeg burde gjort bare vokser. Utfordringen er bare at jeg har en bok jeg har mer lyst til å lese.
Postet 16-07-18 kl 11:19 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Jeg er på jobb igjen - ferdig med ferie for denne gang.

Nå er eposten gjennomlest, så nå får jeg vel begynne å gjøre noe.
Postet 16-07-18 kl 11:28 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Det er fortsatt sommer i sør og varmt, så her går dagene kun til bading og mer bading. Hadde planer om å male både ute og inne, men det er utsatt, sannsynligvis til neste år.

I dag er planen å dra ut til hytten til min bror og bade der.
Postet 16-07-18 kl 11:45 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Jeg har ikke begynt ferien enda. Jeg jobber denne uken pluss mandag før det blir ferie.
Postet 16-07-18 kl 11:56 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Polarjenta: du hører definitivt fra meg hvis jeg tar turen ut i havgapet.
Postet 16-07-18 kl 11:57 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det flyttelass fase 2 det går i. Det begynner å bli temmelig minimalistisk i huset, for å si det sånn.
Postet 16-07-18 kl 12:08 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Skal dere hjem igjen, Toffen?
Postet 16-07-18 kl 12:34 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har brukt noen timer på morgenkvisten på å lete etter fuglen som katta dro inn på soverommet mitt. Finner bare fjær, så jeg håper den er i magen hennes.

Den største ulempen var i grunnen at den planlagte løpeturen ble flere timer senere enn jeg ville - og i dag er det faktisk sommer her! Angret veldig på at jeg ikke tok med vann.
Postet 16-07-18 kl 16:04 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Vi kom hjem fra Sardinia i går morges og skal videre til Danmark i morgen...Jommen sa jeg ferie. Vaskemaskinen går varm og samtidig skal huset shines ettersom noen venner skal låne det mens vi er i Ebeltoft. Så nå skal jeg i gang med å vaske kjøleskapet, noe huslånerne selvfølgelig sier at jeg ikke skal gjøre, men som jeg føler meg mest komfortabel med å gjøre likevel... Belønningen er at vi kom er hjem til rent og ryddig hus om et par uker. Besøkt faren min hat jeg også, han er heldigvis litt bedre!
Postet 16-07-18 kl 16:49 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Avatar: Ja, vi skal bo ett år utenfor San Fransisco. Mannen min skal jobbe her ett år
Postet 16-07-18 kl 22:47 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Heldiggris, Selma. Har du blogg som det er lov å få følge?
Postet 17-07-18 kl 00:08 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Kanskje jeg må vurdere blogg, 007😊
Postet 17-07-18 kl 00:30 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jaa Selma!
Postet 17-07-18 kl 00:46 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Ja! Vi vil lese om livet i utlendighet.
Postet 17-07-18 kl 01:02 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Vi har hatt en fantastisk tur gjennom Buskerud og over Ustaoset til Bergen i dag. Det var så mye å se at det ble mange flere stopp en planlagt og vi brukte vel ti timer på turen.
Postet 17-07-18 kl 01:04 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no