Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 18-10-16 kl 08:10 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Toffskij sin avatar
Hmf. :trenger kaffe:
Postet 18-10-16 kl 08:36 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
For et morsomt bilde.

Jeg skal fortsette å gjøre jobbintervjuer i dag. Jeg har lyst til å ansette alle de jeg intervjuet i går og det har sjefen min også. Hvis det fortsetter slik i dag, så har vi et kjempeproblem. Vi fikk inn 42 søknader. 37 av dem var høyst relevante, og vi skal intervjue 7 stykker. Det er helt vanvittig hvor mye flott norsk ungdom som finnes der ute.
Postet 18-10-16 kl 08:54 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Hvor finner dere alle disse meme'ene?

Minsta har hostet halve natta og hadde 39 i feber. Det kvalifiserer til hjemmedag selv om hun ser uforskammet frisk ut just nu. I tillegg har en lastebilsjåfør kjørt ned nettverkskabelen vår. Det betyr null Netflix, null gøye spill på iPad og begrenset forumtilgang for mor. man har heldigvis kaffe.
Postet 18-10-16 kl 08:58 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Låsing i ryggen og nysing er ingen god kombo. : au:

Men på plass, sykling gikk fint med samme rygg og jeg har snart mer kaffe i koppen.
Postet 18-10-16 kl 09:28 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn. Strålende start på dagen, var overbevist om at jeg hadde glemt både bankkort og kredittkort hjemme, og hadde ca null liter på tanken. Masse pes for å ta ut penger fra en gammel dnb-konto i bank i butikk, fikk endelig fylt diesel, og det første jeg så etter at jeg hadde fylt tanken var bankkortet. Jeje.

Har kaffe. Og cash, visst.
Postet 18-10-16 kl 09:37 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Neket. Du fikk opp pulsen, eller?

Har startet dagen med selskapssyk hund og panikkleting etter en forsvunnet husnøkkel. Fortsatte med stappfullt tog til jobb. Kunne hatt en bedre start på dagen.
Postet 18-10-16 kl 09:44 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg sovnet på sofaen litt før ni i går kveld og har stort sett sovet siden da. Likevel var det kjempevanskelig å stå opp i dag. Jaja, begynner dagen med møter og avslutter med møte, så her er det bare å fylle på med kaffe.
Postet 18-10-16 kl 09:44 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Jeg skal klippe håret i dag, og har bestilt time til både klipping og striping. Uæh! Men klar for en forandring, i grunnen.
Postet 18-10-16 kl 09:46 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
G'morgen.

Fortsatt syk, og tar til vett og blir hjemme i dag også.
Postet 18-10-16 kl 09:53 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jøss, så mørkt det er i dag! Jeg lurte virkelig på om klokken min gikk en time feil eller noe sånt da jeg kikket ut av vinduet i morges. Men det er jammen ganske mørkt fremdeles.

Jeg har plutselig innsett at når det gjelder ting som skal være ferdig "i løpet av oktober", så er det bare et par dager igjen å gjøre dem på. (Fordi jeg er borte to dager denne uken, tre dager neste uke og så mandag 31.) Ikke minst betyr dette at det snart er november!

På den positive siden: En av grunnene til at det blir så travelt nå, er at jeg skal til Roma neste (lang-)helg.
Postet 18-10-16 kl 10:09 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
I dag skal hele skoledagen brukes til å forberede en oppgave vi skal levere, og vi skal jobbe sammen i gruppene våre. Av en gruppe på fem er det bare jeg som er her. Igjen. Jeg er sint, oppgitt og arg som faen. Nevnte jeg at jeg er sint?
Postet 18-10-16 kl 10:12 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Så dårlig gjort, Pappalille!

Jeg er også sjuk fortsatt, men har klart å frakte unger til barnehagen og har litt mindre trykk i hodet enn i går, muligens takket være Ibux. Mer sofa i dag.
Postet 18-10-16 kl 10:21 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
til Maverick og ingling som er syke. Og en fiskedask til Pappalilles gruppekollegaer.

Jeg er på jobb og er mye mer opplagt og spretten enn i går. Heldigvis. Etter en ukes ferie har jeg usakelig mye å gjøre. Men det er jo litt selvforskyldt og det var en fin ferie, så jeg skal ikke klage for mye. Og så har jeg nettopp avtalt lunsj med en venninne og det er heller ikke dumt.
Postet 18-10-16 kl 10:27 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Er det virkelig ingen mekanismer for å kvitte seg med totalt ikke-ytende gruppemedlemmer, Pappalille? Det må det vel være?
Postet 18-10-16 kl 10:28 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har for øvrig også hørt rykter om at det er urimelig lite igjen av oktober. Det pleier å være et dårlig tegn, for plutselig står man til knes i advent og aner ikke hva som traff en.
Postet 18-10-16 kl 10:30 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Da blir vi maks to igjen. :gråte:
Postet 18-10-16 kl 10:31 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Men er dere ikke egentlig maks to allerede?
Postet 18-10-16 kl 10:34 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg kom fra Roma i går kveld, og er egentlig ikke klar for å gjøre noe særlig i dag.
Postet 18-10-16 kl 10:38 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Når du sier det på den måten ... Nå ankom hun andre, forsinket, men hun er her i alle fall!
Postet 18-10-16 kl 10:46 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
ADVENT!? Jeg har ikke tid til advent.
Postet 18-10-16 kl 10:47 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
07:45: Slenger noen klær til Knøtteliten og jager Knotten ut av sengen.
08:05 : På vei ut døren. Må ta ut ting fra Knøttelitens sekk pga. flaskelekkasje.
08:06: Oppdager, på den halvvåte timeplanen til Knøtteliten, at det skal fotograferes. I dag.
08:25: Parkerer utenfor skolen. Knøtteliten i fjongt, selvvagt antrekk og med finfin flette.

Vi rakk det, men det var mer enn man kan si om den bussen jeg skulle ta.
Postet 18-10-16 kl 10:58 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Når begynner dere å ansvarliggjøre ungene?
Når må de ta litt eget ansvar over ting som skjer, og ikke minst tingene SINE?
:møkk lei av påminnelser kl 7 på morgenkvisten om at, "Å, vi skal ha med pølser i dag", og "Finner ikke jakken min, tror jeg har rotet den bort"
Postet 18-10-16 kl 11:57 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Min niåring passer på sånt selv og har gjort det en stund.
Postet 18-10-16 kl 17:26 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Kom nettopp hjem fra Oslo. Dro dit i går for å være med på et møte gjennom et prosjekt på jobben. Det ble middag på Kolonialen ()- og en veldig koselig kveld! Før et informativt møte med Gjensidigestiftelsen i dag. Det er deilig med slike ting i et ellers ganske vanlig kontorliv
Postet 18-10-16 kl 18:21 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Mex: din eldste er definitivt stor nok. Knerten er håpløs på slikt, men vi lar ham tidvis ta straffen selv. Les: ikke ha med pølser eller gå i joggesko hvis det regner. (Ting han overhode ikke anser som straff er å gå i den altfor trange og lille jakka fra to år tilbake. "Jeg har visst savna denne jakka litt, mamma." )
Postet 18-10-16 kl 18:41 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no