Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 25-10-16 kl 08:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb, og forsøker å få det nye headsetet mitt til å kommunisere både med pc og smarttelefon. Foreløpig har jeg ikke lykkes!
Postet 25-10-16 kl 09:04 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Men stakkars Snoopy, da!

Jeg er høy på innspurtsadrenalin og jobber som en helt.
Postet 25-10-16 kl 09:12 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg kjenner flere med Snoopys diagnose, når jeg tenker meg om.

Jeg fikk lys både foran og bak på bysykkelen min i dag, og det var jaggu på tide, kjenner jeg. Er ikke stolt av sykkelturen min hjem i går kveld etter et par glass vin.

Ellers fikk vi tatt en ny prat med Andungen i går om nettvett. Det var en 20-åring som spesielt hadde valgt seg ut gutter på vår ungdomsskole, og en våken far og en gutt som hadde sagt i fra med en gang som fikk med seg politiet og fulgt opp. Andungen hadde sagt "nei" til forespørselen, men vi fikk luket ut to andre "venner" på kontoen hans som han ikke egentlig kunne redegjøre for. En liten oppvåkning for min "happy go lucky jeg hører hva du sier, Mamma", altså.

Dagens oppfordring herfra, altså.
Postet 25-10-16 kl 09:25 av Anda Anda er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag gikk jeg nesten på mannen til Inagh, igjen. Og igjen følte jeg for å hilse, men han aner jo ikke hvem jeg er.

Forumlivet, assa.
Postet 25-10-16 kl 09:34 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ja, den kommentaren kom jo fint etter Andas oppfordring om nettvett. Ikke prat med folk du ikke kjenner!
Postet 25-10-16 kl 09:35 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
, Tjorven. God oppfordring, Anda.

Jeg halser etter livet mitt om dagen og er på det litt komiske stedet at jeg stresser over at jeg er stressa og dermed får gjort mindre. Da er jo selvsagt forum en god idé også.
Postet 25-10-16 kl 09:44 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
, Tjorven, har skjedd meg med annen forummann.

Jeg er på jobb, skal ha småskummelt møte helt aleine om en time. :nervøs: Men, her er det bare å kaste seg uti!
Postet 25-10-16 kl 09:54 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn da! Jeg er på jobb. Fullt program til langt på kveld i dag. Men det inkluderer hyggelig middag da.

Jeg har funnet et hus jeg vil kjøpe, det koster bare 10-11 millioner. Jeg har ikke ti millioner.
Postet 25-10-16 kl 09:58 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har hilst blidt på mannen til Candy, jeg, for noen år siden. Først etterpå husket jeg at han selvsagt ikke ante hvem jeg var

Jeg hadde tekniske problemer på jobb i går, og nå sitter jeg her og vegrer meg for å lese e-post. Etterslepet er så stort. Vel, jeg får bare begynne nederst. :bretter opp ermene:
Postet 25-10-16 kl 10:11 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Inagh sin avatar
Tjorven -
Postet 25-10-16 kl 10:15 av Inagh Inagh er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Akk, lite motivasjon i dag. Kanskje jeg skal satse på trikset med å se litt mer på fotballfrues unboxing-video? Det gjorde i hvert fall susen i går!
Postet 25-10-16 kl 11:13 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Har du, Divine? Det har jeg glemt, hvis du har fortalt det. (Jeg er favoritttilhører for vitser i omgangskretsen, BM Gullfisk.)

Vi feiret 12-åringen med brask og bram på kinobursdag i år. For en fin gjeng med gutter, altså. Og så utrolig glad jeg er for å være ferdig med vill bonanzabarnebursdager.
Postet 25-10-16 kl 11:19 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Candy: Ja, under Oslo Maraton i 2010. Jeg var ikke med da, men sto og ventet på mannen min etter løpet. Jeg tror mannen din hadde løpt, Candy. Jeg kjente han igjen og sa både hei og hå, og han hilste pent tilbake. Hvis han lurte på hvem hun gærne damen var, så var han flink til å skjule det.
Postet 25-10-16 kl 11:29 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Har funnet en genial løsning for hvordan unngå å være trøtt hele dagen lang: skift til en maskara som man ikke er allergisk mot. Andre dag som lys våken og ikke lenger så høstdeprimert.
Postet 25-10-16 kl 11:40 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg startet dagen friskt, og hadde både trent og solgt bil før klokka var kvart over ti.
Postet 25-10-16 kl 13:03 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg er ferdig med høstens vakreste eventyr, nemlig lønnsforhandlinger. Sånn passe fornøyd, men jeg tror medlemmene som jeg forhandlet for bør være greit fornøyd.
Postet 25-10-16 kl 16:41 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no