Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 25-10-16 kl 08:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb, og forsøker å få det nye headsetet mitt til å kommunisere både med pc og smarttelefon. Foreløpig har jeg ikke lykkes!
Postet 25-10-16 kl 09:04 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Men stakkars Snoopy, da!

Jeg er høy på innspurtsadrenalin og jobber som en helt.
Postet 25-10-16 kl 09:12 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg kjenner flere med Snoopys diagnose, når jeg tenker meg om.

Jeg fikk lys både foran og bak på bysykkelen min i dag, og det var jaggu på tide, kjenner jeg. Er ikke stolt av sykkelturen min hjem i går kveld etter et par glass vin.

Ellers fikk vi tatt en ny prat med Andungen i går om nettvett. Det var en 20-åring som spesielt hadde valgt seg ut gutter på vår ungdomsskole, og en våken far og en gutt som hadde sagt i fra med en gang som fikk med seg politiet og fulgt opp. Andungen hadde sagt "nei" til forespørselen, men vi fikk luket ut to andre "venner" på kontoen hans som han ikke egentlig kunne redegjøre for. En liten oppvåkning for min "happy go lucky jeg hører hva du sier, Mamma", altså.

Dagens oppfordring herfra, altså.
Postet 25-10-16 kl 09:25 av Anda Anda er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag gikk jeg nesten på mannen til Inagh, igjen. Og igjen følte jeg for å hilse, men han aner jo ikke hvem jeg er.