Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 28-02-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Har kaffe, det er vår og torsdag. Nesten helg!
Postet 28-02-19 kl 08:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Nesten helg, heldigvis, enda den også er fullpakket. Intens jobbuke, puh! Det er så herlig å være skrudd sammen sånn at man ikke sover når man stresser!

Nuvel, trening først og så forhåpentligvis tid til å drikke kaffe i noenlunde fred.

Og ja, vårfølelse ute nå, altså.
Postet 28-02-19 kl 08:15 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Feber er borte og jeg skal prøve meg på jobb et par timer. Har så mye som virkelig haster så må få sett på hva det er og ev delegere i det minste. Altså så slapp, men har kaffe.
Postet 28-02-19 kl 09:12 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Huhei, der var vi på siste dag i februar allerede! Straks mars, vårfølelsen og -lyset er på plass, men jeg frykter dog et slemt tilbakeslag med hauger av snø uti mars-april en gang. Snart helg, av gårde til Bergen og 50-årslag, hotell og kos med mannen. Minstemor blir med og skal være hos kusinene, frk. snart-18 skal være hjemme alene. Alle hjerter gleder seg!
Postet 28-02-19 kl 09:29 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
I morgen er den første vårdagen
Her i huset er det fortsatt sykdom men hey, snart vår
Dagens plan er som igår, bli frisk.
Postet 28-02-19 kl 09:45 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har byttet til fridag i dag, for å gå på Munch-museet og se den russiske utstillingen.

Addison: jeg går også ut fra at det kommer en runde til med snø. Men det hadde vært fint å slippe, når det først har blitt såpass bart...
Postet 28-02-19 kl 09:51 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
På jobb har kaffe og er klar for vår.
Postet 28-02-19 kl 09:53 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Tåken som lå tykk i hele går er borte og nå er sola på plass. Litt kaldere og tendens til glatte partier i skyggen, men det er vår. Til helgen kommer regnet.
Postet 28-02-19 kl 10:09 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Torsdag, og tidlig på jobb. Er snart ferdig med to tilbud, et av dem kan vise seg å være meget viktig for oss. Jeg kommer til å bite negler til responsen kommer.
Postet 28-02-19 kl 10:29 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Herlighet som eg nyt denne ferien. I dag har eg sitte ute i sola, og eg har fått gjennomført dei fleste småprosjekta eg starta på. Digger det.
Postet 28-02-19 kl 14:40 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no