Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 20-03-17 kl 08:14 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Fersken sin avatar
Gut er fortsatt syk og har også smittet mannen, så jeg tror jeg skal ta med begge til legen i dag.
Postet 20-03-17 kl 09:11 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er på jobb. Første gang på kontoret siden forrige mandag. Og jeg har halvannen dag på kontoret før jeg flyr ut igjen i morgen midt på dagen. Heldigvis skal ikke dette fortsette, for det er forholdsvis anstrengende å være på reise 2-4 dager hver uke. Men i dag er det kontordag, masse rydding og etterarbeid og lit forberedelse til det jeg skal gjøre på onsdag.

Og til helgen skal mannen og jeg reise bort sammen. Det skjer ikke ofte og jeg gleder meg voldsomt.
Postet 20-03-17 kl 09:41 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen, og vårjevndøgn er her! Har overlevd enda en høst og vinter! Fin helg, avrundet med hyggelig middagsbesøk i går, de par glassene med vin til maten kjennes dog som en litt bomullsaktig sløvhet, hjernen er ikke helt på enda. Mer kaffe må til! Decaf utgår! Snøen som falt i natt forsvinner forhåpentligvis fort, minstemor var superskuffet i dag, hun hadde gledet seg sånn til å sykle til skolen!
Postet 20-03-17 kl 09:55 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Første vårdag, mhm, særlig. Våknet opp til et hvitt lag over alt, og den eneste som syntes det var stas var hunden. Forhåpentligvis ligger det ikke lenge, men vi får se.

Jeg har brukt første timene på jobb til å booke og ombooke møter, men nå tror jeg at ting er på plass.
Postet 20-03-17 kl 10:12 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Snø, ja.

Jeg har masse, masse å gjøre i dag, men vil helst bare hente poden på skolen og dra hjem og se film.
Postet 20-03-17 kl 10:14 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Kalenderen og uteværet snakker ikke sammen. Jeg brukte formiddagen i går til å finne frem lettere sko og yttertøy, kun timer etter begynte det å snø. Jeg er redd det er jeg som har jinxet været.
Postet 20-03-17 kl 10:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Her kom det også snø i helga, rett etter at vi hadde montert opp trampolina.

Jaja, nå er det tetid og hjemmekontor for min del. Storeslampen er syk, flaks at jeg uansett har hjemmekontor ettersom vi ikke lenger får sykedager for han. Krysser fingrene for at han er sist ute, ikke først, ettersom jeg skal reise vekk fra tirsdag til torsdag.
Postet 20-03-17 kl 10:18 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Vi har tåke i sør og et par plassgrader, meldt regn senere i dag.
Postet 20-03-17 kl 10:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Katta sin avatar
Jobb her. Veldig rolig. Jeg får lese litt.
Postet 20-03-17 kl 10:49 av Katta Katta er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Dødskjedelig internt prosjektleder møte for stor kunde.
For mange kokker, for mye søl, for mye detaljspesifikasjoner som kreves..

SÅ klar for våren nå. Og så våknet jeg opp til snø! Satser på det meste smelter i løpet av dagen i dag. 20. mars. Vi er jo godt over halvveis i mars! Snart april jo!
Postet 20-03-17 kl 11:31 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Sliten langt inn i beinmargen. No er det ikkje meir energi igjen. Heilt snålt. Har heldigvis ein plan for dagens middag. Lagde store gryte i går. Men eg må gruble litt på kva eg skal finne på i morgon.
Postet 20-03-17 kl 13:03 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg er sur og verden er dum, - og "noen" er så freidige at de foreslår at jeg har pms???!!!!?!?!?!?!
Postet 20-03-17 kl 13:04 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Stakkars Palmen. Selvfølgelig har du ikke PMS. Dumme Adr... noen!
Postet 20-03-17 kl 13:10 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg foreslo sjokolade også! Og jeg var enig i at deler av verden var dum.
Postet 20-03-17 kl 13:15 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hjertensfryd, masse vibber herfra.
Postet 20-03-17 kl 13:20 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Hjertensfryd.
Postet 20-03-17 kl 13:24 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg skal skrive oppgave. Og her sitter jeg.
Postet 20-03-17 kl 14:12 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Klem til alle som trenger det. Regner bøtter ned. Det kunne vært snø, så jeg klager ikke.
Postet 20-03-17 kl 18:22 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no