Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 21-12-16 kl 08:39 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Ah, bare noen få timer på jobb, så er det juleferie. Ingen undervisning i dag, så jeg kommer sikkert bare til å sulle rundt. Læreren i minstemann sin klasse har invitert meg til å spise frokost sammen med dem, så kan hende jeg gjør det.
Postet 21-12-16 kl 08:51 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Nå, brette opp armene og gjøre en siste innsats før jul. Heldags kundemøte står på planen.
Postet 21-12-16 kl 09:05 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Ermene, Mex, ermene.

Jeg har en leveranse til som MÅMÅMÅ være ferdig før jeg tar juleferie. Jeg satser på å få det til i dag, så jeg kan begynne å gire ned i morgen.
Postet 21-12-16 kl 09:36 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Ermene, selvsagt. Brette opp ermene.
Postet 21-12-16 kl 09:37 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Og så blir det visst Skype møte istedenfor. Kunden ville ikke kjøre over fjellet pga dårlig vær. Passer meg fint.
Postet 21-12-16 kl 09:37 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
I dag ringte vekkerklokka for siste gang på 11 dager!

Jeg synes, som dere kanskje skjønner, at det er veldig brutalt å stå opp klokken 6 hver morgen....
Postet 21-12-16 kl 10:15 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg svidde av en hel haug med penger på gave fra meg til meg, nemlig ny bil. Dyrt å ha hund, er ikke plass til bur i den jeg har nå og det er så upraktisk når jeg skal ha henne med meg på tur.

Så i morgen blir jeg den stolte eier av en Outlander hybrid.
Postet 21-12-16 kl 10:17 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Input, det ER brutalt å stå opp kl. 6 hver morgen. Jeg gjør det vanligvis, i dag derimot kunne jeg være en skikkelig syvsover og føler meg nesten skammelig uthvilt allerede.

Har spist dagens kalendersjokolade og skal til å brette opp ermene her også.
Postet 21-12-16 kl 10:22 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Oi, wow. Grattis med ny bil Adrienne!
Postet 21-12-16 kl 10:33 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Bra at du slapp å brette armer, Mex!!

Jeg leker detektiv, og det er i grunnen riktig interessant. Og så har jeg akkurat lovet noen å ta på meg morskestemmen i et møte vi skal ha, det blir gøyalt.
Postet 21-12-16 kl 10:43 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Gratulerer, Adrienne! Den har vi sett på også, men det er Så Masse Penger, så vi har slått det fra oss enn så lenge.

Jeg har vært på frokost på skolen, det var kos. Planen i dag er jobb og rydding. Gøyalt ass.
Postet 21-12-16 kl 10:43 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Vi kom hjem fra miniferie i natt. I dag skal alle få sove lenge og jeg er først oppe nå. Vi har halvannen dag på oss til å lage jul i kaoshuset. Jeg tror det skal gå bra. Vi har tross alt både juletre og pyntete pepperkaker.
Postet 21-12-16 kl 10:50 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer, Adrienne - det er moro med ny bil.

Vi skal ha julelunsj på jobben i dag, så det blir nok en kort dag - tror ikke jeg trenger å dra tilbake til kontoret etterpå.
Postet 21-12-16 kl 11:11 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Mornmorn! Jeg er på kontoret, og tror at mesteparten av hjernen min er her også, etter fire dager med en herlig cocktail av jetlag og forkjølelse. Ikke at jeg ikke sov nokså merkelig i natt også, men det ble da i hvert fall seks timer eller noe slikt, og da føler man seg sånn halvveis menneskelig etterpå.
Postet 21-12-16 kl 11:11 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
På vestlandet er det bare armer. Ingen ermer.

Jeg strikker votter som bør bli ferdig snart. Hadde tenkt meg på fjellet også, men lurer på om det kan være litt farlig i dag.
Lavt ambisjonsnivå på juleforberedelsene i år.
Postet 21-12-16 kl 11:21 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Appelsin: Du går ikkje ut i dag. Det er direkte farlig ute.
Postet 21-12-16 kl 11:31 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har nettopp sett en liten barnehageunge som løftet en enda mindre barnehageunge ned fra bussen fordi den minste ikke klarte å gå ned selv, og har nyvunnen tro på menneskeheten.
Postet 21-12-16 kl 11:32 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Ånei, Hjertensfryd ble streng i stemmen på meg
Postet 21-12-16 kl 11:40 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Så fint, Maverick
Postet 21-12-16 kl 11:41 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Barnehageunger er fine, jeg tror framtida er lys. Men noen ganger virker det veldig langt fram dit.

Jeg har spist en sjokoladebit til og kjenner at jeg er dritlei av sånne folk som jeg må flisespikke og gjennomtolke alle beskjeder som sendes og mottas. Hvorfor kan ikke folk bare si det de mener, og forstå hva jeg sier?
Postet 21-12-16 kl 11:42 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har fulgt skolens juleavslutning på Instagram og skulle ønske jeg var på jobb i dag. Heldigvis lite pes å passe disse sjuke ungene, mannen har hjemmekontor og lillebror lar seg underholde av storebror, så jeg skal forsøke meg på rydding, støvtørking og opphenging av noen mer julete gardiner. Begynner bare å bli bittelitt lei av Blaze og monstermaskinene.
Postet 21-12-16 kl 11:48 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fine barnehageunger.
Jeg håper virkelig at jeg tilhører den verste generasjonen, for det må bli bedre. :litt håp i stemmen:
Postet 21-12-16 kl 12:33 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det ville kanskje være lettere å komme over jetlagen om det ikke var mørkegrått ute hele tida. :tunnelsyn:
Postet 21-12-16 kl 12:58 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Det er utrolig mørkt i dag, ja! Men vi går visstnok mot lysere tider.

Jeg håper jeg bare er trøtt og ikke i innkjøringsfasen av den samme virusgreia som så mange rundt meg har gått og drasset på de siste ukene. Heldigvis er jeg ferdig med julehandlingen (mangler bare strømpebukser til meg selv, tror jeg), men jeg har en slags plan om å rydde plass til juletre og deretter skaffe og pynte det, og helst også lage marsipan sammen med Poden, dessuten pakke inn alle gavene og pakke kofferter før vi drar på juleferie på fredag. I det minste har jeg bare én arbeidsdag igjen, det er jo noe.
Postet 21-12-16 kl 13:38 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Hurra for solsnudagen, nå har det skjedd!! kl. 10:44 var solen på sitt laveste, nå går det mot lysere tider!

Ikke at det synes spesielt godt nå, men lell da gitt!
Postet 21-12-16 kl 14:56 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no