Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 18-01-21 kl 07:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
Nnnggghhh. Men kaffe, i det minste.
Postet 18-01-21 kl 08:45 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi skal drive med sånne hverdager igjen, ja? Jeg er spent på dagens pressekonferanse, det er slitsomt å forholde seg til flere forskjellige arbeidsplaner for uka.
Postet 18-01-21 kl 08:54 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg har vært oppe siden 5.30 og er fremdeles usikker på om det var en god ide.

Jeg har fått gjort en del da, det skal jeg ha.

Og nå har jeg te. Det hjelper.
Postet 18-01-21 kl 09:02 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Serafin sin avatar
Mandag gitt.

Bonusgutten er på vei ut døra for første skoledag på ny skole, Storebror blir straks hentet av taxi, og jeg og Lillesøster skal ha hjemmeskole.
Kjæresten skal på jobb, så blir nesten normal hverdag her. Sånn bortsett fra at jeg har den som er minst gira på hjemmeskole hjemme.

Men vi har fyr i ovnen, og kaffe.
Postet 18-01-21 kl 09:07 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen,
Dagens første møte overstått. Nå prøve å spa frem noe motivasjon til resten av dagen.

Skjønner godt at det er frustrernede med så lite forutsigbarhet Blondie. Spent på dagens pressekonferanse jeg også.
Postet 18-01-21 kl 09:09 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Kaffe i koppen, fyr i ovnen, ny kjole på.
Postet 18-01-21 kl 09:10 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Dagens første møte straks. Fant ut av kalenderen at jeg har to møter til i dag, som krever både at jeg er mentalt tilstede og bidrar. Makan.
Har ikke ny kjole, men har på en ekte bukse, ijaffal.
Postet 18-01-21 kl 09:15 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Hjemmeskole-eleven er lokket opp av senga med rundstykker og kakao.
Postet 18-01-21 kl 09:25 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
På jobb, og i dag var jeg tilbake på sykkelen etter en liten ukes kuldeavbrekk. -3 går fint.

Litt kontorarbeid før produksjon og P2-lytting. Ja, og litt mer kaffe!
Postet 18-01-21 kl 09:30 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På jobb. Hulltime første time, har kopiert litt, og venter på at kl blir 9 sånn at jeg kan ringe coronnatlf. Storebror har vært forkjøla siden fredag, så jeg tenker han må testes sånn at han kan dra på skolen.
Postet 18-01-21 kl 09:36 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg er veldig spent på pressekonferansen i dag!

Jeg er også litt frustrert over testkapasiteten her i området. Mannen tok reisekarantenetest to på fredag og vi håpet på at det skulle være mulig med litt mer normal helg, men han har ennå ikke fått svar. Det er vel ikke rart at tallene går så ned i helgene hvis de ikke en gang har kommet gjennom testene fra i forrige uke.
Postet 18-01-21 kl 09:52 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Straks møte. Kjenner jeg er litt lite motivert.
Postet 18-01-21 kl 09:53 av star star er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Mandag og pressekonferanse dag.

Jeg er litt spent og ser kanskje for meg små lettelser, men tror ikke det blir de store. Ungdomsskolene på gult og forsiktig mulighet for steder med matservering å servere alkohol kanskje.
Postet 18-01-21 kl 09:55 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Har vært hos legen, og hører på bilene som kjører gjennom slapset utenfor. Er veldig spent på om all snøen (og isen) skal regne vekk, eller om vi kan belage oss på primetime skøytebane på gangveier og på tunet.
Postet 18-01-21 kl 09:56 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings. Sovet alt for lite, humøret ikke akkurat på topp, så da passer det jo finfint med travel dag. Nuvel, kjole og sminke på plass siden jeg skal holde presentasjon. Satser på at jeg våkner av å få fagnerde.
Postet 18-01-21 kl 10:05 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Verken sminke eller kjole, men har på genser som ikke skriker ulltrøye.

Er også spent på pressekonferansen, jeg håper iallfall noen av de sosiale restriksjonene lettes på!
Postet 18-01-21 kl 10:27 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er drittsur. Dagen startet dårlig og fortsatte enda dårligere. Jeg er nemlig også spent på pressekonferansen, men tror ikke den vil by på nevneverdige positive nyheter for oss som bor i Oslo.

Og jeg blir ordentlig misunnelig på alle som skriver om at de kan gå på treningssenter. Ikke noen positiv ladning i ordet misunnelse i det hele tatt. Bare sinne og aggresjon over å få være avskåret fra noe jeg virkelig trenger.
Postet 18-01-21 kl 11:03 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Tjorven.

Jeg skjønner deg godt. Jeg merker hvor viktig treningssenteret er for min trivsel akkurat nå. Og synes oppriktig synd på de som ikke får gått og enda mer på de som bor trangt og ikke får gått. Jeg kan i teorien trene hjemme, men er glad for at jeg slipper.
Postet 18-01-21 kl 11:07 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Tjorven . Skjønner akkurat hva du mener. Vi har hatt våre runder med stengte treningssentre, men er nå så heldig at de er åpne. Jeg føler meg utrolig priviligert, det er er eneste stedet jeg treffer og snakker med andre mennesker for tiden. Håper inderlig det åpnes hos dere og andre snart!
Postet 18-01-21 kl 11:53 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Det har virkelig vært mandag med stor M.
Tungt med hjemmeskole, tung start for han på ny skole, ikke så greit når ungdommens overmot møter virkeligheten. Men det ble greit etterhvert, hadde jeg inntrykk av. Skal snart hente han nå.

Har fått dratt Lillesøster gjennom sitt, føltes ut som å dra flere tonn. Sukk.

Jaja, er vi heldige er i morgen siste hjemmeskole-dag på en stund, men jeg frykter at kommunen her holder barneskolene på rødt litt til.
Postet 18-01-21 kl 14:07 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har bedrevet med kjekkere ting enn anordninger kjenner jeg.
Postet 18-01-21 kl 15:00 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Jeg dro på jobb i dag pga trengte kopimaskin. Vel, der var pulten min ryddet og gjort klar for en annen fremmed gitt. Så jævlig hyggelig å ha det sånn.
Postet 18-01-21 kl 16:27 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Snakket med yngste sin fysio, så fått avlyst 3 behandlingstimer og har vondt i hodet.
Postet 18-01-21 kl 16:59 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no