Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 02-11-23 kl 06:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Hepp! :snufse:

Fortsatt ikke helt frisk. Jeg er dog på jobb, og skal straks ut i produksjonen en stund. Men så må hjernen begynne å virke, for jeg har et litt stort arbeid å ta tak i på kontoret senere i dag, med deadline.
Postet 02-11-23 kl 07:50 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God bedring eia.



Jeg er ferdig med to hektiske møtedager og girer litt ned med å sitte hjemme og følge et digitalt seminar på formiddagen. Skal inn på kontoret etterhvert.
Postet 02-11-23 kl 08:14 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Sov heldigvis bedre i natt enn forrige natta. Er dog bekymret for at tett nese er opptrapping til forkjølelse elle noe værre. Kan bare ikke bli syk, for jeg skal reise på seminar neste uke. God bedring til deg Eia!
Postet 02-11-23 kl 08:14 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen.
Postet 02-11-23 kl 08:19 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er på kontoret i dag, til tross for værmeldinga. Det gikk greit innover, og siden det er OD-dag i dag kjøpte jeg boller på veien.
Postet 02-11-23 kl 08:40 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kurs på Teams om å skrive akademisk.
Postet 02-11-23 kl 09:07 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg kunne nok også trengt et kurs i å skrive akademisk. Jeg gjør jo det veldig mye i jobben, men føler noen ganger at jeg ikke klarer å bli akademisk nok. På den annen side; rapportene mine får tilbakemeldinger om at de er spesielt pedagogiske og lettleste. Det er kanskje ikke å forakte det heller.

Etter utrolig mye søvntrøbbel har jeg sovet godt i natt. Det kjennes godt. Selv om det hadde vært fint om man fikk mer enn 1-2 nett pr uke med god søvn.

I går klarte jeg å få en fin prat med 16-åringen uten at han gikk i lock-down-modus. (Han blir aldri sint, men han bare stenger alt ute.) Det gjorde minst like godt som søvn.
Postet 02-11-23 kl 09:11 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg ville gått for pedagogisk og lettlest foran akademisk any day, bortsett fra for artikler som skal være akademiske og fagfellevurderte. Men det er heldigvis blitt mer fokus på godt språk også i akademiske tekster.
Postet 02-11-23 kl 09:57 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen!

På kontoret i dag. Sjefen min kommer forhåpentligvis en tur fra Oslo - ikke så ofte vi treffes face2face.

Ellers ser jeg frem til en ettermiddag/kveld hjemme - bare slappe av og rydde litt. Ingen stall
Postet 02-11-23 kl 10:22 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På kontoret, har teamskurs fram til 12. Egentlig er torsdag skoledag, så jeg skal dit etterpå og se om noen elever dukker opp.
Postet 02-11-23 kl 10:30 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg starta dagen med time hos psykolog klokka 9. Det er så godt å ha denne stunda der eg kjenner meg sett og forstått.

Resten av dagen er heimetid. Eg har mata surdeigen så det blir bakst etterkvart, men medan eg har tomt hus nyt eg det og ser serie.
Postet 02-11-23 kl 11:52 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Min førstefødte er 16 år i dag og nå skal jeg straks hjem fra jobb til stille feiring i kjernefamilien. Det er allerede blitt feiret i bøtter og spann forrige helg både av vennegjeng og familie, men kjekt å ha en markering på dagen også.
Postet 02-11-23 kl 14:58 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
amo sin avatar
Gratulerer med 16 åring fersken. Jeg har også bursdag i dag, «aen i ellefte». Kul dato da. ��
Postet 02-11-23 kl 16:01 av amo amo er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 16-åringen!
Og til deg, amo.

Har ikke gjort noe annet enn kurset i dag. Føler meg utenfor meg selv.
Postet 02-11-23 kl 18:08 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Gratulerer til unge og litt eldre unge .

Jeg var så trøtt at jeg endte om med å kansellere treningstimen jeg hadde booket. Fikk gjort litt andre ærend da, og en koselig middag med bare meg og 16-åringen med middag foran tv og en episode av kompani Lauritsen. Det var faktisk verdt å droppe treningen for. Kvalitetstid med tenåringer vokser jaggu ikke på trær.
Postet 02-11-23 kl 19:40 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no