Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 27-11-17 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Ikke så mye å rapportere. Jeg er på kontoret og har en helt passe dag i dag. Nok å gjøre til å holde meg interessert, men ikke nok til å stresse. Syk 16 åring hjemme kan slippe inn håndverkere, så jeg har benyttet dagen til en tidlig dag. Så skal jeg heller satse på å jobbe en del hjemme i morgen.

Så nå er det kaffe og jeg må ut og kjøpe klementiner ser jeg. Spennende dag.
Postet 27-11-17 kl 08:25 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Endelig sykkel til jobb igjen. Deilig!

Lørdagens bass-og-sang-gruing kulminerte i en vellykket opptreden. Puh! Nå er det band-juleferie.

Vel, over til hverdagens donter. Enn om jeg har fått noen respons på tilbudet jeg sendte i forrige uke?
Postet 27-11-17 kl 09:06 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
God morgen1 Jeg startet dagen med 20 minutter ved flygelet.

Fortsatt ganske mye sykemeldt.
Postet 27-11-17 kl 09:23 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg hadde litt dårlig tid til bussen i dag, men det løste seg da naboene skulle samme vei og spurte om jeg ville sitte på. Ellers står uka i bursdagenes og julekalenderens tegn - her er det nok å ordne.
Postet 27-11-17 kl 09:49 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God for,middag! Jeg har kaffe, pc, og et vaskerom som er overfylt. Dagen består av jobbsøk, klesvask, bretting av tøy og en tur ut og ennå mer rydding.
Postet 27-11-17 kl 10:23 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Jeg er trøtt og begynte allerede i går å glede meg til helga. Denne uka er jobbtravel, så det er bare å få sving på kaffen og brette opp ermene så blir det sikkert plutselig helg igjen. Eller?
Postet 27-11-17 kl 10:29 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
på tink.

Jeg gleder meg også til helg. Dette er den travleste uken jeg har igjen før jul. Jeg er ganske optimistisk på at det skal være litt roligere de siste tre ukene. Og på fredag har jeg igjen et fungerende kjøkken (håper jeg), og jeg gleder meg ekstremt.
Postet 27-11-17 kl 10:34 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Jeg trenger en måned ferie.

Denne uken blir vel like hektisk og slitsom som forrige uke. I morgen får jeg besøk av 2 representanter fra den største kunden vår som skal underholdes i 2 dager.
Postet 27-11-17 kl 10:51 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Hele familien forsov seg i dag. Kvart på ni våknet vi. Men nå er ungene på skolen og jeg på jobb. Ikke så veldig travelt på jobb, men nok å henge fingrene i på fritiden.
Postet 27-11-17 kl 10:51 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Hele familien forsov seg her i dag også, Fersken. VI våknet riktignok 7:45, men det er over en time senere enn vanlig. Jaja, nå er ungene på plass i barnehage og på skole og jeg har fått kaffen min så da blir vel alt bra.
Postet 27-11-17 kl 11:10 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har holdt semesterets to siste forelesninger.
Postet 27-11-17 kl 15:43 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har fått en stor bukett med tulipaner i dag. Som velkommen i ny stilling gave. Artig med arbeidsgiver som setter pris på de starter i ny stilling og ikke bare når de slutter.
Postet 27-11-17 kl 20:45 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Det var en fin vri, Frøy, så hyggelig.
Postet 27-11-17 kl 21:08 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no