Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 11-12-17 kl 07:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har bakefri, det vil si fri for å bake i dag. Fire slag har jeg på programmet i dag og så litt mer julekortskriving kanskje?
Postet 11-12-17 kl 07:43 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Burde prøve å våkne kanskje?
Dagens plan er å komme seg helskinnet gjennom dagen og legge seg tidligere i kveld...
Postet 11-12-17 kl 08:05 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Guri, i dag er det mandag! Bare å stappe på seg fjeset og late som at det er morosamt med hverdag. :svisj:
Postet 11-12-17 kl 08:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Kaffe, sjokkis og kalendernøtt. #desmåtingene
Postet 11-12-17 kl 08:20 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Trøtt her og. Kaffe ja.
Postet 11-12-17 kl 08:38 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Der høres deilig ut Nenne.

Jeg skal på jobb, men vil spise frokost med tenåringen først, så nå hører jeg på julemusikk, skriver julekort og drikker te. Det er en ganske grei start på dagen.
Postet 11-12-17 kl 08:38 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg trenger en søndag til! Og det tror jeg gjelder for de to guttungene som ligger ved siden av meg i sofan. Nå er det fem minutter sofa og kaffe, før vi må stramme oss opp og komme oss avgårde.
Postet 11-12-17 kl 08:40 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
På jobb, har kaffe.
Postet 11-12-17 kl 08:53 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Ufrivillig overnatting i en by i det store utland. Støggtidlig fly videre til endelig destinasjon. Oh, the joy of business travelling.
Postet 11-12-17 kl 08:57 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har akkurat ringt jobb g sagt at jeg ikke kommer i dag, sjefen svarte; ja jeg hører det. Kråkestemme, så selv om formen egentlig er ok på et vis, så klarer jeg ikke å snakke så mye. Lillebror skal også være hjemme, vondt i hodet og i magen sier han.
Postet 11-12-17 kl 08:58 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har kikket på kalenderen. Jeg har 7,5 arbeidsdag igjen i år.

Jeg jobber nemlig i et selskap som gir oss fri uten å bruke feriedager eller avspaseringstid i romjula (og i påskeuka). Og så var avspaseringskontoen så stor at den snart kom til å bli tømt, så sjefen min spurte om jeg kunne ta noen fridager før juleferien begynte. Så nå har jeg skikkelig nedtelling.
Postet 11-12-17 kl 08:59 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Så deilig tjorven!! Me avspaserer den 22. og det er ordentlig deilig. Ellers er det bakedag her og i dag, og så skal eg kobbe litt og trene.
Postet 11-12-17 kl 09:39 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Hvitt ute igjen! Og som vanlig hyggelig følge tii barnehagen i dag av gnistrende glad gutt som jaget snøfnugg med tunga.

Ellers står uendelig lang jobbedag på planen, kun avbrutt av en runde trening. Det må til, for denne uka er helt heilt hinsides fornuft når det kommer til ekstra aktiviteter, både i arbeidstida og på kveldstid.
Postet 11-12-17 kl 10:03 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Ville var dårlig i dag, så mannen kjørte meg til jobb og dro hjem igjen. Kunne godt tenkt meg en søndag til, nå er jeg veldig klar for fri og rolige dager.
Postet 11-12-17 kl 10:09 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
En søndag til hadde gjort seg her også, kjenner jeg. Jeg har heldigvis ladedag i morgen, så det skal gå. Dessuten ble et av dagens kjipeste møter avlyst, så da er det bare to møter igjen og jeg kan dra tidlig hvis jeg trenger det. I morgen er det juleavslutning som vi har ansvar for, så det er jo nok å gjøre i dag også.
Postet 11-12-17 kl 10:30 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Hvor får man utdelt ekstra søndag?

Jeg er helt knust i dag etter at tiåringen har hatt mørketidsraptus med søvnproblemer og tilhørende stress og panikk som mor måtte prøve å bøte på til langt ut i de små timer. Jeg har følt meg kvalm og uvel hele denne mørketida selv. Litt sånn konstant jet-lag. I dag er det enda verre. Trenger juleferie, men kanskje enda heller påskeferie... :zombie:
Postet 11-12-17 kl 11:12 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Gi en lyd når dere finner ut av det med søndagene. Jeg vil også ha en til.
Mandag og fortsatt lyst og fint i Bergen. Snø hjelper! Steike glatt da, men juryen har konkludert med at vi foretrekker glatt fremfor søkkvått.

I dag er det premiere på Otello. Eg gleder meg!
Mens jeg venter skal jeg oppdatere CV og sende til headhunter som vil ha meg til å søke en jobb.
Postet 11-12-17 kl 11:23 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Ru, jeg holder med deg i at glatt og hvitt er bedre enn søkkvått og stappmørkt. Ble plutselig påminnet om hvor forferdelig mørketida er når det er våt svart asfalt overalt i tillegg. Man får være glad så lenge man har snø.
Postet 11-12-17 kl 11:27 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Heilo: Ekstra søndag får man utdelt i søndre England – det har kommet ca. 5 cm snø, og dermed ble skolene stengt over hele fjøla. Min indre semi-tromsøværing ler og ler. I morgen skal det fryse på til full hålke, så jeg mistenker at det kan komme til å være stengt da også. (Vi må huske at det ikke har ligget snø her på sju år, og at ingen dermed har vinterdekk.)
Postet 11-12-17 kl 11:27 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg er på jobb, da. :glorie:
Postet 11-12-17 kl 11:28 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Touche, Toffen! Hvis det ikke har ligget snø på 7 år vil det si at jeg opplevde det sist det skjedde. Og det var fullstendig snowmageddon og sivilisasjonssammenbrudd og vi var strandet som klimaflyktninger i to døgn i London City. De er nå litt søte disse engelskmennene.
Postet 11-12-17 kl 11:31 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
De var kjempesøte i går da de stormet ut i parkene (delvis i shorts) for å lage snømenn.
Postet 11-12-17 kl 11:34 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Mine venner i Mississippi (samme breddegrad som nordafrika) hadde i forrige uke mer snø enn oss i Oslo. Det hadde vært helt kreisi, biler lå strødd, skoler var stengt, folk hamstret som gale i butikkene (seriøst, det blir aldri liggende mer enn toppen tre dager ) og man ser folk i de rareste utetøykomboer.
Postet 11-12-17 kl 11:40 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg var og i England sist det snødde - jeg spurte om leiebilen hadde vinterdekk, da skjønte de ikke hva jeg mente.

Vi kom dagen etter det hadde snødd, og kjørte forbi en milliard forlatte biler på motorveien. I byen der svigers bor måtte de åpne møbelbutikkene over natten så folk kunne sove der, ingen kom noen vei. Det var vel 15-20 cm med snø.
Postet 11-12-17 kl 11:40 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Musemus sin avatar
Jeg er i London! Det snødde i går, men i dag er det bare regn.
Snart hjemreise. Hepp!
Postet 11-12-17 kl 12:24 av Musemus Musemus er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Hulk. Jada, fint og flott ute, men regnet sist veke gjorde ein del skader. Eg er kanskje uten do i fjorten dager. Kan heller ikkje dusje, bruke vaskemaskin eller oppvaskmaskin. Kjekt det, sånn rett før jul.
Postet 11-12-17 kl 12:45 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag! Her har minsten vært hjemme med feber i dag. Siden mellomstes trening er avlyst på grunn av håndball-vm ble kvelden plutselig helt uten planer. Jeg skal strikke ferdig et par sokker. Ellers se kampen på tv. Men først middag.
Postet 11-12-17 kl 19:02 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no