Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 12-12-17 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Anda sin avatar
Zzzzz. Gardermoen.
Postet 12-12-17 kl 08:33 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Hjemmedag i dag også. Noe bedre stemme, men jeg tror ikke den holder en hel dag, i tillegg til at jeg ikke er helt i form. Lillebror skal også være hjemme.
Postet 12-12-17 kl 08:49 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring til dere Polarjenta.

Trøtt, men kaffe i koppen.
Postet 12-12-17 kl 08:50 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
På jobb! Vilja vant i dag, så jeg har hatt en fin sykkeltur.
Postet 12-12-17 kl 09:00 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
På vei til jobb, igjen. Jeg jobbet alt for lenge i går, så har bare vært hjemme og sovet. Sånn passe motivert for ny dag nå..
Postet 12-12-17 kl 09:12 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. I dag gleder vi oss til julekonsert med 4. Trinn og politiets brassband. En årlig tradisjon, og i år har jeg endelig fjerdeklassung igjen.
Postet 12-12-17 kl 09:16 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Får eksamensoppgave i dag klokka ti. Jeg dør nok før den tid. Jeg tåler ikke dette eksamengreiene jeg!
Postet 12-12-17 kl 09:28 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Pappalille.
Postet 12-12-17 kl 09:31 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Tvitvi Pappalille, det går nok helst godt skal du se. Det er jo fint å kjenne at man lever. Jeg har drukket kaffe og vurderer å gå til angrep på kalendersjokoladen i sekken.
Postet 12-12-17 kl 09:49 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Pappalille!

Mørketidsvåkenatt nummer to på rad. Tiåringen får ikke sove, og må sørge for at jeg er veldig klar over det. Jeg føler meg IKKE klar for dagen, men må man så må man. Det blir dog buss for sykkel i dag, jeg klarte ikke å finne vintersykle-entusiasmen min noe sted. Noen synske her inne som ser hvor jeg har lagt den?
Postet 12-12-17 kl 09:52 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Den ligger sammen med min sinnsro, Heilo.
Postet 12-12-17 kl 09:58 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Lykke til Pappalille! Det går nok bra!

Her så er jeg hjemme med mini igjen. Øret holder på å bli bra, men han hoster og er ikke hundre prosent enda. Det er veldig kaldt ute så både øret og hosten har godt av en innedag til.
Postet 12-12-17 kl 10:12 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Eksamen her også, sitter på Blindern og prøver å bli inspirert. Torsdag kl.15.00 er deadline, så det er bare å komme i gang. Men jeg er litt trøtt og sliten...
Postet 12-12-17 kl 10:41 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Ikke glem Foreldreportalens julegave til UNICEFs utdanningsaksjon:
http://minaksjon.unicef.no/utdanning/2-5483
Postet 12-12-17 kl 10:45 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har fått lønn () og har bidratt litt, Harriet! Veldig bra formål, og en fin FP-juletradisjon. Jeg skal overføre mer når jeg har julegavene på plass, regner jeg med.

Her har vi vært på julefrokost i barnehagen, og etterpå er det julegløgg på SFO. Innimellom der skal jeg liksom jobbe litt, men foreløpig sitter jeg og sløver og planlegger julegaver. Det verste karakterstresset begynner å slippe, har bare 10 muntligvurderinger og 20 prøver igjen. Og så to uker til med undervisning, da.
Postet 12-12-17 kl 10:53 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hjemmejobbing noen timer i dag, febersyk jente gjorde litt om på planene for oss. I ettermiddag skal vi ha juleavslutning for klassen, så jeg må straks ta en pause og bake en kake.
Postet 12-12-17 kl 11:36 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Heilo: det var visst min tur til å ha den i dag. Mulig du får den tilbake i morgen.

Tvi tvi, Pappalille!
Postet 12-12-17 kl 11:42 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Har bidratt! Deilig vippsløsning!
Postet 12-12-17 kl 19:23 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no