Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 14-12-17 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God tidlig...
Postet 14-12-17 kl 07:59 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Nok en dårlig morgen på hjemmebane. Herfra kan det bare gå oppover.
Postet 14-12-17 kl 09:15 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Dali.

Torsdag er den nye Fredag. :frifredageridesember:
Postet 14-12-17 kl 09:20 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ingen fri i sikte her og jeg kjenner at det er lenge siden jeg har bedrevet våkennetter med barn. Kan bli en interessant arbeidsdag.
Postet 14-12-17 kl 09:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
God morgen! Siste dag før jeg begynner å feriere. Hundre ting å gjøre, blant annet må jeg gjøre en nissestrek.

Ikke glem Foreldreportalens egen juleinnsamling til Unicef:
http://minaksjon.unicef.no/utdanning/2-5483

Postet 14-12-17 kl 09:30 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Hjemme med sjukt barn, jeg har utsatt en masse vurderinger til i siste liten, det tikker inn med meldinger fra elever, og julefreden blei plutselig et hakk fjernere. Forhåpentligvis får jeg slukka noen branner i løpet av dagen. Først frokost!
Postet 14-12-17 kl 09:43 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings.

Hjemmekontor her også. Noen branner å slukke her også. Ingen syke barn da, bare fred og ro og store muligheter for å utrette ting.
Postet 14-12-17 kl 09:47 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Sykt barn hjemme og syk meg på jobb. Barnet er stort nok til å klare seg selv, men også såpass nedfor at jeg skal prøve å komme meg hjem så fort som mulig.

Nå har jeg bakt pepperkaker og skrevet mange julekort så nå føler jeg at vi er litt på vei mot jul.
Postet 14-12-17 kl 09:48 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Sykt barn her også, så min egen ladedag blir det visst lite av. Vi får se om det ikke blir litt julekaker i løpet av dagen. Og så må vi sjekke hva som mangler på gavelisten snart, denne uken har ikke blitt som planlagt.
Postet 14-12-17 kl 09:53 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Ja, jeg har fri i morgen ja! Stemmer det. Har planlagt trening og lang dusj før avreise Bergen.
Postet 14-12-17 kl 10:18 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Nesten siste juleavslutning i dag, med korpset til Ville. Jeg skal (til hennes fortvilelse) være konferansier i år også, så jeg må kladde et slags manus i løpet av dagen. Vi er såvidt i gang med juleplanleggingen etter at de siste to helgene har gått med til bursdagsfeiringer, så det blir nok å gjøre denne helgen.
Postet 14-12-17 kl 10:19 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Siste dag på jobb før juleferie og ikke mer jobb i år.
Postet 14-12-17 kl 11:18 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
4 av 5 syke her... men heldigvis ikke omgangen.
Postet 14-12-17 kl 11:28 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Den rause sønnen deler villig vekk med mor, så nå er det jeg som henger her med bomullshode og sår hals. Jeg er utslitt etter å ha hentet ved så jeg kan fyre opp og få det varmt her.
Postet 14-12-17 kl 12:02 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Tror jeg er ferdig med eksamen, gitt. Vakuumhode!
Postet 14-12-17 kl 12:19 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Men så mange sjuke! God bedring!

Vel blåst, Pamina!

Jeg har svart på meldinger fra elever og lest over tekster på nytt (fortsatt enig med meg sjøl), på tide å finne fram en prøvebunke. Kanskje en liten second breakfast først?
Postet 14-12-17 kl 13:01 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Må lese gjennom hundre ganger til, og sjekke at alt er med. Men ferdig i det store og hele.
Postet 14-12-17 kl 13:14 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Den syke er bedre og oppe, alene, jeg stresser på jobb.
Postet 14-12-17 kl 14:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er bare trøøøøhhhøøøtt! Kattungetassen er jo så søt og morsom sent på kvelden, umulig å komme seg i seng. Ellers, travle tider både her og der, vil helst ha juleferie nå, men ikke snakk om! Full uke neste uke også. God bedring til syke og vel blåst Pamina, høres deilig ut, om enn i vakum!
Postet 14-12-17 kl 15:35 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Hvis du tror at Jinglebells med trekkspill og bjelleklang på t-banen får meg til å gi deg penger må du tro om igjen. Finner fram headsettet mitt...
Postet 14-12-17 kl 16:26 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Matilda, eg har sløkt frie branner i dag. Desember og elever er ein dårleg kombinasjon
Postet 14-12-17 kl 17:53 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Er noe der. Jeg er i alle fall nesten gjennom prøvebunken, har godsnakka litt og stramma opp litt og oppklart litt pr melding innimellom, og mangler nå bare litt dokumentasjon i It’s Learning og ti muntligvurderinger, så kan det bli jul. :Puh:
Postet 14-12-17 kl 17:57 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg. Kommer. Til. Å. Dø. Jeg freser og griner om hverandre her. Dumme eksamen.
Postet 14-12-17 kl 21:11 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Klar til å sende gaver i posten innen siste frist i morgen. Så oppdager jeg at boka mamma skulle få er på dansk. der røyk en rolig frimorgen.
Postet 14-12-17 kl 23:24 av Dali Dali er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no