Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 19-07-19 kl 09:50 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Har ligget i badekaret og lest bok i nesten 30 minutter etter å ha spist frokost med mannen som skulle på jobb. Må litt sløving i sengen her på hotellet før jeg skal finne metroen for å bevege meg til et kjøpesenter. Gikk nesten 2 mil i går og det er ingenting som tilsier at det blir mindre i dag. Budapest er bra.
Postet 19-07-19 kl 10:08 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Husk at du må på bad, Frøy! Kos deg i Budapest.

Sol her i sør, meldt fryktelig mye regn. Rolig dag på jobb så langt, alle andre har jo ferie, så de få tingene som må sjekkes har jeg ingen å sjekke med før tidligst neste uke.
Postet 19-07-19 kl 10:14 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
mkj sin avatar
Vurderer å stå opp. Deilig med litt rolige dager. Plan for dagen er å gå en god tur.
Postet 19-07-19 kl 10:45 av mkj mkj er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Vi har forflyttet oss fra Kroatia til Montenegro, så nå blir det en sløvedag på stranden, det blir deilig! Montenegro er ikke en del av roam like home... stakkars oss.
Postet 19-07-19 kl 11:03 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Che sin avatar
Hvor i Montenegro er dere, Martis? Er der selv. Greit med hotell som har godt nett om ikke annet -sånn for å få dekket behovet...
Postet 19-07-19 kl 12:14 av Che Che er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Da sitter jeg på flyplassen på Kreta og skal hjem til Oslo. På søndag kommer knerten hjem og jeg gleder meg sånn til å se ham igjen.
Postet 19-07-19 kl 13:53 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Tenk at han har vært borte i 4 uker, Tjorven. Stor gutt som klarer det!
Postet 19-07-19 kl 14:45 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg kan ikke helt skjønne at det har gått 4 uker allerede. For en opplevelse altså.
Postet 19-07-19 kl 14:57 av star star er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
Vi er i Budva, Che. Vi har wifi, så vi lider ingen nød, var bare så overraskende at de ikke er med i roam like home, de har jobeuro og teleoperatøren heter Telenor. Hvor er dere?

Blir godt å få han hjem, Tjorven!
Postet 19-07-19 kl 23:56 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Che sin avatar
Vi er i Dobre Vode. Yngstemann er blitt syk, så jeg er hemmafru i dag.....
Postet 20-07-19 kl 11:47 av Che Che er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no