Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 13-11-20 kl 08:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Denne helgen ser jeg frem til. Ikke at det skjer noe ... for det skjer jo virkelig ingen verdens ting for øyeblikket. Men det har vært en uke med forferdelig mye jobb. Nå har jeg fått unna det meste og jeg kan ta ordentlig fri i helgen. Så da skal jeg strikke.
Postet 13-11-20 kl 09:01 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Primrose sin avatar
To espresso og klar for hjemmekontor. Vi skal male stua i helga, det blir bra å få gjort det, ellers skjer det jo ingenting som du sier, Tjorven. Yngste ønsker å lakke neglene da, det skal nok være gjennomførbart.
Postet 13-11-20 kl 09:06 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gmorn. Nå er det skikkelig mørkt ute, altså. Godt det bare er halvannen måned igjen til solsnu!

Vi skal fullføre oppussing av trappeløp hjemme i helgen. Og kanskje, kanskje får jeg hilse på yngstes kjæreste. Hun er visst ganske sky av seg, men jeg har fått snapen hennes. Nå gjelder det bare å lære seg/venne seg til å bruke snap ...
Postet 13-11-20 kl 09:17 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Helgene er viktige avbrekk for tiden. Helt ok at det er planløst, for selv om det ikke skjer så mye i ukene heller, så går jeg innfor landing den ene fredagen mer utslitt/utslått enn den forrige. Nå begynner det å lysne av dag ute, jeg er klar for kaffemøte og en tur til biblioteket for å hente bestilte bøker.
Postet 13-11-20 kl 09:21 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Skolen til knerten har en morsom greie på gang. Hver fredag i november skal de "kle seg ut" etter forskjellige tema - heldigvis temaer som passer greit for en ungdomsskole. Temaet i dag var å ha på seg drakt fra favorittlaget - så knerten har på seg drakt og skjerf fra Borossia Dortmund. Neste fredag har de formell dag hvor han akter å stille i dress, før det avsluttes med "chill Friday" til slutt. Bittelitt morro i en ellers grå høst. Så selv konforme knerten velger å delta.
Postet 13-11-20 kl 09:27 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Planleggingsdag for begge ungene i dag. Så jeg har ikke adgang til "kontoret" mitt enda, siden eieren ligger å sover.
Postet 13-11-20 kl 09:41 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Helg!

Ungene levert på skolen, dag 2 med smertefri levering av Lillesøster, oh jubel, måtte det vare.

Har snakket med spes.ped koordinator for å spørre opp et par ting etter møte i går allerede, og ryddet litt. Nå vurderer jeg faktisk å krype opp i senga til kjæresten igjen. *trøtt*

Avlastning på Storebror i helgen, så vi har kun Lillesøster hjemme. Jeg ser for meg at det blir en veldig rolig helg, med masse oppmerksomhet for henne. Bruker å være sånn, hehe.
Postet 13-11-20 kl 09:46 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Planleggingsdag her også, og jeg har ordnet med kakao slik at jeg kan sitte uforstyrret med god samvittighet. En liten stund iallfall.
Postet 13-11-20 kl 09:46 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Det høres godt ut Serafin. Vel unt.

I likhet med Tjorven og tink gleder jeg meg veldig til helg. I dag har jeg tenkt å avslutte arbeidsdagen litt tidlig og se om det blir mulig å få lagt inn en kjapp fjelltur før det blir mørkt. (jeg bor sånn at jeg har to av Bergens byfjell i grei gangavstand). Og så skal jeg vaske litt hus og glede meg til take-away middag.

I morgen skal jeg faktisk i en rund dag i familien. Vi blir veldig få og det er på hotell med god plass og sansynligvis godt smittevern. Og jeg gleder meg til å fine meg opp og gå ut for en gangs skyld.

Ellers står mye strikking på helgeplanen her også. Og et forsøk på å få litt orden på de mest rotete delene av stuen for å begynne å forberede til litt adventspynting. Jeg må ha det ryddig før jeg kan pynte.
Postet 13-11-20 kl 09:56 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Endelig fredag! Denne uken har vært kjip pga et IT problem, som jeg måtte løse sammen med tre leverandører og alle pekte på hverandre. På slutten var jeg så frustrert at jeg håpte jeg skulle få corona slik at jeg kunne melde meg ut. Problemet ble løst i går så jeg ser litt lysere på livet nå!
Postet 13-11-20 kl 10:00 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Med utkledningsdag på skolen hadde hverken jeg eller sønnen min stilt opp.

Trå dag i dag også, det er så veldig november! Blir nok en helg med å ta igjen studier og jobb jeg ikke rekker å gjøre i løpet av uka. Lei.
Postet 13-11-20 kl 10:12 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Det er faktisk ikkje tåke ute i dag! Og det skal vere sol klokka 1200! Det er deilig å sjp toppen på åsen etter ei veke med masse dritttåke.
Ellers skal eg arbeide, har fri på fredagen og god tid til å vurdere og forberede. Tiendeklassingen er i karantene med resten av trinnet etter massetesting i går. Så det blir ein fredelig dag trur eg, og det er veldig deilig.
Postet 13-11-20 kl 10:21 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg har vært på morgenyoga, deilig start på en litt kjip fredag.
Men satser på at dagen tar seg opp. Kjærestehelg blir bra.
Postet 13-11-20 kl 10:50 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi møtte opp til utviklingssamtale en uke for tidlig
Men vi fikk den unnagjort.

På jobb nå og med kaos i huet. Er så mye fram og tilbake med absolutt alt.
Postet 13-11-20 kl 11:54 av star star er aktiv nå
Gammel
løve70 sin avatar
Har vært på trening. Først intervall på mølle så WOW (Workout of the week). Fin start på dagen. Snart ut på lunsj med venninne. Lite planer for helgen - hva skal man gjøre liksom?? Må jobbe litt, samt hjelpe arvingen med matte.
Postet 13-11-20 kl 12:03 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Det ender med at bonus-gutten kommer i helgen, han savner ungene her veldig, og snakker mye om at han vil flytte hit. Så vi ble enige om at det er åpen dør her, og spurte om han ville komme hit i helgen også.
Og det er faktisk en fordel, for det blir mindre mas fra Lillesøster på oss voksne også da. *ler*

Sitter og venter på at legen skal ringe meg opp nå, legetimen med rapport fra møtet i går blir på tlf isteden for på legekontoret, veldig greit for meg.
Postet 13-11-20 kl 13:44 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Sjefen min var veldig streng på dagens seksjonsmøte og ba oss komme oss ut mens det var oppholdsvær og lyst ute. Så jeg planlegger en løpetur. Jeg skriver det her sånn at jeg føler meg tvunget til å gjennomføre.
Postet 13-11-20 kl 13:55 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Elevene mine er midt i skriveøkta, jeg veileder underveis. Det er så utrolig godt å se dem oppfatte faglige milepæler i skriveprosessen. Jeg er litt forelska i denne delen av jobben min.
Postet 13-11-20 kl 14:51 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no