Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 14-09-17 kl 07:38 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg er straks på vei til jobb, lang kontordag venter. Men hey, det er torsdag, det er snart helg, og det ser ut til å bli opphold her i dag, de siste dagene har vært ganske så våte. Jeg ønsker meg noen fine soldager.

God torsdag til folket.
Postet 14-09-17 kl 08:42 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hjemmekontor. Ungene har hver sin tannlegetime i dag, og eldstemann skal til kjeveortoped etterpå.
Nå først - møtebonansa.
Postet 14-09-17 kl 08:50 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen! Alle unger der de skal være, nå straks møte på skolen. Så får jeg prøve å være flink jobbsøker idag da etter møtet.
Postet 14-09-17 kl 09:28 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Ru sin avatar
Morgen.
Sperring av veier i forbindelse med regionsmesterskapet i trehjulsykkel eller hva det nå er som skal skje i byen, er i gang. Det tok meg en time å busse til jobb.
Trafikken korker seg på duste-steder, så det er ikke så mye å hente på alternative fremkostmetoder heller.
Postet 14-09-17 kl 10:16 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Uffda Ru. De holder på å sette opp gjerder hos meg også, men jeg får det for så vidt ganske greit så vidt jeg kan se. Med buss om morgenen og bybane om ettermiddagen. Med mindre jeg har lyst til å sitte på jobb til kl. 19.

Storesøster som skal være på jobb på Sotra må sannsynligvis jobbe to lange dager og så få to dager fri.

Jeg håper at sykkelentusiastene får så stor glede av dette at det veier opp for kostnadene og alt styret for resten av oss.
Postet 14-09-17 kl 10:23 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Denne dagen består av jobb, trening og kioskdugnad. Og så har jeg enda ikke greid å bestemme meg for hvilken kjole jeg skal ha på i bryllup i helgen.
Postet 14-09-17 kl 10:43 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Sol i sør, lenge siden.
Postet 14-09-17 kl 10:58 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Har sett sol og blå himmer opptil flere ganger i dag. Og så har jeg levert inn permisjonssøknad på jobben fra etter høstferien til 31.juli. Jeg skal inn i et vikariat som inspektør på en annen skole i byen, veldig spennende. Litt trist å forlate masse gode kolleger og fine elever, men jeg er veldig klar for nye utfordringer.
Postet 14-09-17 kl 11:01 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg har vært og holdt en presentasjon for klassen til eldste, og enda så vant jeg er til å snakke til forsamlinger, så ble jeg kjempenervøs for denne. VELDIG redd for å gjøre ham flau!

Gikk greit, da. Har endelig fått kaffe, det var på tide!
Postet 14-09-17 kl 11:40 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Hva var temaet, Poly?

Jeg nevnte tidligere i uka at jeg drømte at jeg var forelska i Foxy Moxy, og i natt drømte jeg at jeg tilbragte en helg med Sylvi Listhaug, og at hun var så hyggelig. Jeg ble litt skremt, og tenkte i drømmen at "jeg kjenner jo andre som er like hyggelige, kanskje de egentlig er som henne på innsiden". Det er nå mye rart man skal drømme.
Postet 14-09-17 kl 11:47 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Alle jeg har snakket med som kjenner Sylvi (også fremtredende SV-ere), sier at hun faktisk er svært hyggelig som person. Og så er hun god i fotball.
Postet 14-09-17 kl 11:51 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg har totalt brunsgrumsete folk på FB, men når vi møtes i "hyggelig lag", så er det alltid veldig koselig og morsomt. På litt "gøy på håret"-plan, da, åpenbart.
Postet 14-09-17 kl 12:06 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Trehjulsykkel
Postet 14-09-17 kl 13:38 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Trehjulssykkel opp "Salmon hill" eller hva de nå kaller det - DER har du noe jeg hadde sett på.
Postet 14-09-17 kl 14:04 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er barnevakt, og sitter på kontoret med en sovende liten pelsklump på fanget. Absolutt et av høydepunktene i en uke som startet med at morfar døde brått mandag formiddag, fortsatte med et valg som ikke gikk slik jeg ville og skal avsluttes med en travel loppemarkedshelg.
Postet 14-09-17 kl 14:45 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
rine sin avatar
Det er ikke ofte jeg skriver eller leser i Kaffebloggen, men siden den visstnok er åpen, vil jeg bare benytte anledningen til å strekke ut den midterste fingern og si Fuck sykkel-VM!
#stressogkøogfandensoldemor
Postet 14-09-17 kl 15:54 av rine rine er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Tenkte jeg skulle bruke jetpack under vm. Har ventet på en god anledning.
Postet 14-09-17 kl 16:54 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Føler med dere som har sykkel-VM. Helt håpløst her i fjor, da vi hadde to store sykkelarrangement. Vi bor sånn til at vi ble helt innesperret. Jeg var SUR. Ingen sport er så viktig/spennende/kul at det er greit at arrangementene ødelegger for mange andre.
Postet 14-09-17 kl 18:56 av Stompa Stompa er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no