Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 11-08-18 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Oppe for å sende av gårde eldste til oppvarming. Så blir det frokost på meg før jeg drar for å heie på gutta. Cup-dag i dag, og vakt på discs i kveld.
Postet 11-08-18 kl 08:40 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi har vært i bartebyen noen dager, i morges skal vi hjem. Snart hverdag igjen, det skal bli hardt.
Postet 11-08-18 kl 08:47 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Idag blir en lang, men trivelig dag. Jeg fyller ikke år før i desember, men skal feire førtiårsdagen idag. Ingen kan jo komme 20.des så derfor kjekt å flytte det. Jeg var ute i god tid med invitasjoner så jeg er veldig glad at venner fra hele landet faktisk kommer hit. Veldig hyggelig! Førti kule mennesker jeg er glade i må jo bli bra.
Postet 11-08-18 kl 09:34 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
God morgen!
Vi skal ha venner på tapas i dag, så jeg skal straks avgårde for å handle, mannen rydder litt hjemme og forbereder det han kan.
Postet 11-08-18 kl 10:11 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
God morgen. Ingen planer idag. Eller jeg har et bad som roper etter litt omsorg. Og jeg får vel finne meg et par oppoverbakker også.
Postet 11-08-18 kl 10:57 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Jeg skal i alle fall handle mat og tenke litt på middager neste uke.
Yngste og en kamerat skal visst på overnattingstur til en øy. Det diskuteres om det er far til kompis som tar dem med og overnatter eller om det blir mødrenes jobb. Jeg har i grunnen fryktelig lite lyst, men må jeg så må jeg.
Postet 11-08-18 kl 11:13 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skal på hagefest i kveld. Heldigvis har værmeldingene gått fra styrtregn til oppholdsvær med tidvis sol, så nå gleder jeg meg.
Postet 11-08-18 kl 11:35 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg har endelig alle ungene mine hjemme! Og i morgen drar de igjen. Skal rydde litt i heimen, bake brød med min nye kjøkkenmaskin og strikke litt på julegaven til kjæresten. Deilig lørdag.
Postet 11-08-18 kl 11:38 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
I dag skal vi prøve å få bøkene tilbake inn i bokhylla og ungenes greier inn igjen på rommene deres. Fatter ikke hvordan de fikk plass der før?
Postet 11-08-18 kl 12:14 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen!
Jeg har jogget i dag! 2. gang denne uka - to år siden sist. Føler meg dødsflink.

Minsten kom hjem fra Hudøy i går, så nå har vi alle hjemme. Derfor passer mannen og jeg på å stikke av i dag. Alle søskenbarna mine skal møtes på gården hvor farmor og farfar bodde og faren min og søsknene vokste opp. Den ene fetteren min har tatt over gården og pusset den opp i gammel original stil. Gleder meg til å se søskenbarn (med følge) og gården igjen. Mange minner derfra. Men først dusj og en kjapp shoppingtur.
Postet 11-08-18 kl 12:31 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har vært på topptur for å komme det meldte regnværet i forkjøpet. Prøver å manne meg opp til en dusj, sånn at jeg kan dra og handle de tingene jeg glemte i går.

Siste dag før Herremannen kommer hjem. Funderer på konsert i kveld. Får se.
Postet 11-08-18 kl 13:14 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Lykke til, Toffskij! Det høres helt umulig ut.

Siste Øyadag i dag, og vi har bare såvidt stått opp. Det blir ingen tidlig start i dag heller, gitt.
Postet 11-08-18 kl 13:54 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Mannen og jeg skal vaske leiligheten. Så her sitter vi på verandaen og drikker kaffe og prokrastinerer og surmuler over at vi ikke har vaskehjelp lenger.
Postet 11-08-18 kl 14:30 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg gjør ferdig utekjøkken, og så skal jeg male litt mer, mannen skal klippe plenkanter/ugressbonanza, og ungene er tilbake ved en skjerm etter ei lekeøkt der de nesten drepte hverandre. Igjen. Må nok dra et sted med dem i morra. Ellers er planen å holde koken oppe på noen prosjekter, så jeg glemmer jobb på mandag og postferieblues.
Postet 11-08-18 kl 14:49 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det ER umulig!
Postet 11-08-18 kl 15:26 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg har badet. Det var til og med sol! Det er det lenge siden vi har hatt når vi har badet.
Postet 11-08-18 kl 15:58 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Kardemomme by! For et nydelig sted!
Postet 11-08-18 kl 16:07 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
På vei hjem etter søkkvåt men fantastisk Peer Gynt på Gålå i går. Overnattet på hytte med et vennepar, sen nattmat og vin førte til veldig sen frokost og avreise. Veldig hyggelig! Nå er det hjem til pusene og sushi fra vår lokale sjappe.
Postet 11-08-18 kl 18:23 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Har vært på restaurant med venninne og datteren hennes. Vi hadde håpet å få med oss jazzkonsert, men den delen av restaranten der den var, var dessverre fullbooket. Men ble en koselig samtale i stedet, da.
Postet 11-08-18 kl 21:37 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Ingebrigtsen-brødrene, altså!
Postet 11-08-18 kl 22:59 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Helt vilt! Team Ingebrigtsen! Woah!
Postet 11-08-18 kl 23:09 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no