Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 13-08-18 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Eldstebarnet skal leveres på treningsleir. Jeg må innom hovedkontoret for PC'en min vil ikke samarbeide. IT har lite forståelse for at det er litt lettere upraktisk å stikke innom når man sitter på kontor et helt annet sted i byen og egentlig har mer enn nok å gjøre. For jeg skal levere noe innen kl 12 i dag, og lurer veldig på hvor lenge it har tenkt til å beholde maskinen min.

Vel, vel. I kveld skal mannen og jeg på Ikea og kjøpe ny seng. Jeg er av de raringene som liker å handle på Ikea, så det skal bli bra. Noe å se frem til i hvert fall.
Postet 13-08-18 kl 08:18 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Første dag på jobb.
Postet 13-08-18 kl 08:22 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Tilbake til hverdagen og det blir godt. Enda en uke til skolen begynner, men nå skal gutta inn i soverutiner og treningene har startet så det blir litt strukturerte dager for de også.

Nå kaffe og vente på rørlegger som skal gi tilbud på nytt bad.
Postet 13-08-18 kl 08:27 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Allerede på jobb, eller iallefall parkeringsplassen, har ikke nøkkel
Mellomste skal på treningsleir, drar onsdag til Danmark. Det begynner å ligne rutiner snart.
Det blir veldig bra med skole om en uke.
Først en veldig travel uke på jobb.
Postet 13-08-18 kl 08:29 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Første dag etter ferie. Har ikke fått liv i guttene. Sfo og fotballskole venter. Jeg ble syk siste uka før ferie så har vært borte i fem uker.
Postet 13-08-18 kl 08:36 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Straks avgårde på vei til en ukes jobb- alt er bedre enn ingenting, småspent for vet ingenting.
Men først litt kaffe hjemme.
Også har høsten kommet, et barn syk.
Postet 13-08-18 kl 08:42 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Katta sin avatar
Oppstart sfo idag. Og selvsagt måtte ungen som skvetter opp Kl 6 hele ferien dras ut av senga. Det der er så rart. Klesvask etter ferie er det fortsatt nok av, og jeg må få kjøpt inn diverse til skolestart. Jeg liker at det blir hverdager nå, denne ferien har vært mer stress enn noe annet. Jobb skal jeg ikke på et par uker da, har litt fri med tanke på skolestart for minstemann.
Postet 13-08-18 kl 08:52 av Katta Katta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! :kvitre:

På jobb, og har god hjemmekaffe på termos.

Det trengs, for det er fortsatt nok å gjøre. :svosj:
Postet 13-08-18 kl 08:53 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Første dag på jobb etter 7 veker ferie er ut bratt. Godt det ikkje er elever der, dei første dagane
Postet 13-08-18 kl 08:55 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Endelig hverdag igjen!
Sju uker ferie er veldig lenge, så nå blir det godt å komme igang. De to eldste flytter de kommende ukene, og når de er ute er høsten skikkelig i gang.
Postet 13-08-18 kl 09:16 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
millen. Jeg håper at det blir bra.

Jeg var på jobb 7.15 og syntes for så vidt at jeg var ganske tidlig. Men her lå det epost som var sendt kl. 5.39, så det er noen som er tidligere ute enn meg.

Ellers hyggelig kaffe med kollegaer og selv om jeg er litt trett så er det hyggelig å være tilbake i snart hverdag igjen. Tre av fire familiemedlemmer er i hverdag. Lillesøster har tre dager med ferie igjen og skal gå helt på selvstyr. Veldig spent på om hun i det hele tatt kommer til å stå opp i dag.
Postet 13-08-18 kl 09:23 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Fy fasan, det er tungt å stå opp!

To husgjester ble til fire i natt, da datter fikk etterlengtet besøk av kusine, og voksen nevø plutselig trengte overnatting, i tillegg til foreldrene mine. I natt har vi en natt uten gjester (!), før det kommer nye i morgen. Polyannas bed&breakfast. Ellers, strengt tatt, bare bed, det er ikke mye oppvartning.
Postet 13-08-18 kl 09:57 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Klarte å kare meg på trening før jobb i dag, nå må jeg bare finne motivasjonen til å gjøre noe fornuftig på kontoret.

13 års bryllupsdag i dag, så jeg har sendt en melding til mannen og spurt om vi kanskje skal endre middagsplanene fra frossenfisk til noe mer spennende... Var visst ingen av oss som husket hvilken dag det var da vi satte opp handlelista i går.
Postet 13-08-18 kl 10:02 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Vi skal slappe av de siste timene før vi må sjekke ut av hotellet. Litt usikker på hva vi skal finne på de timene mellom det og flyet går.
Postet 13-08-18 kl 10:08 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Guuud jeg er så trøtt!
Postet 13-08-18 kl 10:19 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Fyttekatten i dag var det mandag.
Planleggingsdag på SFO, begge ungene er hjemme alene. Veldig spent på hvordan det skal gå, men de får bare finne ut av det. Lot være å vekke ungene når vi dro i håp om at de skulle sove lenge.
Postet 13-08-18 kl 10:37 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det også striskjorte og havrelefse, eller i hvert fall sitter jeg og jobber meg gjennom epostbackloggen min. Alltid moro!
Postet 13-08-18 kl 10:46 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Jeg har fortsatt fri - til onsdag. Prøver å nyte nest siste fridag; starter snart med en løpetur.

Fikk Herremannen hjem fra Finland i går kveld. Kofferten hans kom selvsagt ikke, så nå har hele familien mistet koffert i løpet av sommeren.
Postet 13-08-18 kl 10:58 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg starter opp på torsdag på ordentlig, men har allerede i dag organisert litt før start. Sånn bråstart er ikke noe for meg.
Postet 13-08-18 kl 11:13 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Vi har ikke engang fått timeplanene før i dag, så selv om jeg har hatt en viss info om hvilke klasser jeg skal ha siden skolen ønsker oppfølging i størst mulig grad, har jeg ikke visst sikkert før nå. Litt vanskelig å organisere så mye da. Men nå kjenner jeg at kverna er i gang.
Postet 13-08-18 kl 11:26 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God formiddag! Jeg har levert i sfo, kommet meg på jobb og har ringt for å sjekke at tenåringen har stått opp og fått i seg frokost. Nå skulle han visst vekke gjesten sin også. Sol og fint her vestpå i dag!
Postet 13-08-18 kl 11:47 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Det er egentlig litt creepy - jeg har aldri hørt om Arendalsuka før, men i går spurte jeg her hva det var, og googlet i ettertid, og nå popper det opp innlegg etter innlegg om den på Facebook. Skikkelig storebror ser deg.
Postet 13-08-18 kl 13:40 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Stompa. Ikke storebror ser deg, men søkehistorikken som ligger på pc-en din ser deg og utnytter det.
Postet 13-08-18 kl 13:46 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Det er to uker siden ferien var slutt. Det føles jo som en evighet siden. Kaos på jobb, men dagens lyspunkt var at jeg fikk med meg to Mummi kopper da jeg gav blod i dag.
Postet 13-08-18 kl 19:57 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no