Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 26-11-23 kl 06:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Må gå gjennom en haug bilder. Ligger 8 år bak, men om et par år er jeg nok ajour. Tar mindre bilder jo eldre unga blir gitt.
Ser ut som det er nydelig vær ute.
Postet 26-11-23 kl 10:44 av star star er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Snøen laver ned, det er nesten julestemning ute. Utelys er hengt opp og jeg har kjøpt ny adventsstjerne til vinduet. Jau, det lakker og lir.
Postet 26-11-23 kl 13:39 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Litt sliten etter hektisk korpsdag i går. Konkurranse er slitsomt uansett hvor kjekt det er.
Postet 26-11-23 kl 14:32 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg skulle få fram jula denne helga, men det får bero litt til. Eg gjorde ei feilvurdering og trudde halsbetennelsen min ga seg før helga, men no tetnast det greit til. Ringer legen i morgon og så ordnar det seg nok.

Ajour med bilete. Eg er imponert, star. Her er det null kontroll på slikt.

Det er det beste, når lysa kjem opp, Fintdethei!.

Så heldig du er som har spelt konkurranse, Fersken. Det er noko av det kjekkaste eg veit i korpssamanheng. Men ja, ein blir jaggu sliten av oppkøyring, gjennomføring og utlading.
Postet 26-11-23 kl 15:34 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Takk Syrinx. Det hjelper jo på at vi vant vår divisjon, svært fornøyd med resultatet.
Postet 26-11-23 kl 15:51 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Gratulerer!!!
Postet 26-11-23 kl 16:22 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Ajour når det gjelder fotobok i gave. Der er det veldig begrenset hva jeg setter inn.
Men bildene er i mapper pr år og mnd.
Postet 26-11-23 kl 17:03 av star star er aktiv nå
Gammel
På buss på vei hjem fra Oslo langhelg, veldig koselig! I dag tror jeg vi var i Tjorven sitt strøk? Jeg likte meg skikkelig godt der.
Postet 26-11-23 kl 17:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Embriksmamma sin avatar
millact, vi må snakke sammen neste gang vi skal til Oslo - jeg har også hatt langhelg der og tatt buss frem og tilbake - hadde vært hyggelig med selskap!
Postet 26-11-23 kl 19:06 av Embriksmamma Embriksmamma er ikke aktiv
Gammel
Embriksmamma: Det må vi!!
Postet 26-11-23 kl 21:38 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no