Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 20-10-16 kl 07:09 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
Ble vekket i dag med blomster og sjokolade. Helt ok å fylle år. Nå skal jeg straks følge minstemann til skolen, så er det behandling og en tur innom jobben. Helg snart, eller?
Postet 20-10-16 kl 07:33 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Nina sin avatar
Bursdag? Gratulerer med dagen!
Jeg skal til New York i morgen, det blir utrolig bra.
Og når man uansett våkner kl fire hver natt så blir det ikke noe problem å snu døgnet, jeje aldri så galt osv.
Fnis, det var jo helt feil, med mindre jeg skal være oppe hele natten i NY da.
Får sove på flyet bort
Postet 20-10-16 kl 07:38 av Nina Nina er ikke aktiv
Oppdatert 20-10-16 kl 08:00 av Nina
Gammel
Mex sin avatar
Bursdag ja.

God tur til NY. Vi reiser neste uke!
Postet 20-10-16 kl 07:50 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Grattis, Mex!

Jeg fryser.
Postet 20-10-16 kl 08:28 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Gratulerer, Mex!
Og god tur til New York, Nina, det høres herlig ut!

Jeg har første dagen i mitt nye liv I dag sitter jeg hjemme og jobber. Foreløpig sitter minsten og ser barnetv med høylytte latteranfall, men vi må tusle bort i barnehagen etterhvert. Jeg tror jeg kan venne meg til dette livet
Postet 20-10-16 kl 08:29 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer, Mex!

Jeg sitter også hjemme foreløpig, men har fått jobbet litt. Er fortsatt ikke helt frisk, men antibiotikaen jobber i kroppen, så jeg skal klare litt jobbing og en kort tur til byen for et viktig møte. Skikkelig gøy å være borte nesten en hel uke når en er ny i jobben!
Postet 20-10-16 kl 08:40 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med dagen, Mex!

Jeg sitter på legekontoret og skal få undersøkt mitt kranglete øre.
Postet 20-10-16 kl 08:42 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen Mex.

Jeg har en litt kjedelig, men helt grei jobbdag foran meg, hyggelig lunsjavtale og planer om å trene i kveld. Helt fin dag med andre ord.
Postet 20-10-16 kl 08:46 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Gratulerer med dagen, Mex!

Møtefri dag på meg, og ingen store deadlines som lurer heller. Arrangement på skolen til eldste i ettermiddag,

Kanskje noen vil drikke kaffe med meg i Oslo Sentrum i dag?
Postet 20-10-16 kl 09:28 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hurra for Mex!

Her er det virkelig godt at det ikke er mer enn torsdag. Deadlinene rødblinker på alle kanter.
Postet 20-10-16 kl 09:41 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Legen var helt enig i at øret mitt slett ikke er som det burde, så nå skal jeg prøve noen nye dråper og komme tilbake om en uke. Hvis jeg ikke er bedre da, skal jeg henvises til ØNH. Det hadde unektelig vært praktisk å ha hørsel på begge ører.

Er dere klar over hvor mye man bruker ørene på å orientere seg? Det er virkelig en snodig opplevelse å bare ha hørsel på det ene øret.
Postet 20-10-16 kl 09:58 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Har brukt 45 minutter av mitt liv på å lete, forgjeves, etter en føkkings badehette. Vi har 3, ingen av dem dukket opp.
Det første selvsagt til at alt ble i siste liten, ungene var på skolen 2 minutter før skolestart og jeg var på busstoppet 2 minutter etter at bussen min gikk. Dermed ble det melkerute på meg, som ikke var på jobb før halv ti.

Jaja. Skal uansett sitte lenge, så det går fint.
Konsertdag i dag, for fullt hus. Rett fra jobb til generalprøve og så en liten pause før konsert. Håper jeg har husket alt til konsertantrekk i sekken.
Postet 20-10-16 kl 10:02 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Bussen min fikk motortrøbbel på veien. Heldigvis så startet motoren igjen etter kort tid, så jeg slapp å gå ut av den varme bussen og vente på ny buss.
Postet 20-10-16 kl 10:07 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer så mye med dagen Mex!!

God morgen! Jeg tok tog i dag, snodig etter gammalt. Men siden jeg fikk sitte på med mannen til stasjonen, rakk jeg det toget som gikk, og slapp å vente en time pga innstilte tog. Så på jobb like tidlig som vanlig. Skal på middag til god venninne etter jobb, blir stas!
Postet 20-10-16 kl 10:48 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Takk for alle gratulasjoner. veldig koselig!
Litt jobb, litt tur i skog og mark. Nå straks bursdsgsmiddag på Egon.
Postet 20-10-16 kl 15:07 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Tjorven; ja, men man lærer seg å kompensere etter hvert, men håper du blir bra, det er ekkelt å høre dårlig. Da jeg var barn lærte jeg meg faktisk å lese på munnen fordi jeg var omtrent døv, lurte mamma lenge. Jeg kunne ta det frem når jeg hørte dårlig, men ikke ellers.

Jeg har vært på stormøte og hørt om konsekvensjuster budsjett og fremlagt fra alle enhetene i kommunen. En periode vurderte jeg å besvime, det var så himla dårlig luft og mye parfyme i omløp
Postet 20-10-16 kl 15:21 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no