Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 17-09-20 kl 07:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! 2,4 grader ute så jeg pakker meg inn for sykkelturen til jobb.
Postet 17-09-20 kl 08:29 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Oj, Blånn, det var kaldt! Her er det 10 grader, og meldt ca. 15 idag tror jeg.

God morgen forresten!

Trodde jeg måtte bite i meg skrytet jeg hadde i går av Morgenlevering, for de hadde ikke levert varene når jeg stod opp, noe de alltid pleier å gjøre. Men, fristen er kl. 07.00, og de var her 07.05, så det må jo være greit innimellom.
Postet 17-09-20 kl 08:35 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

I dag står vaksine på programmet for storebror, han gleder seg ikke. Så skal vi kjøre et par timer for testing.
Postet 17-09-20 kl 08:38 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Morgenlevering var her 06.16 i dag så jeg håper på at det er et tegn på at ting er på vei til å bli bra igjen. En mye bedre start på dagen når alle får ferskt brød med seg på jobb og skole.

Jeg er klar for helg.
Postet 17-09-20 kl 08:40 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Her er det fint vær. Jeg var tidlig i gang på sofakontoret for å bli ferdig med arbeidsdagen så raskt som mulig. I ettermiddag går turen til fjells for mannen og meg. Hotellovernatting og god middag i kveld og hytte i helgen etterpå. Jeg gleder meg.
Postet 17-09-20 kl 08:42 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Brrr, jeg ruslet ute i 1,5 varmegrad. Det var ikke særlig behagelig, men pent er det jo når sola står opp. Jeg kjenner at jeg som vanlig er lite motivert for den kalde tida, men det pleier å gå seg til når jeg husker på at jeg har gode, varme klær.
Postet 17-09-20 kl 08:51 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
4 her.
Fysio på slutten av arbeidsdagen. Vet ikke helt hva jeg skal finne på fram til det. Rydde i rekvisita rommet kanskje.
Postet 17-09-20 kl 09:11 av star star er ikke aktiv
Gammel
11 her. Ungene syntes det var kaldt. Yngste skal på tur til en øy og bading var lov. Han skjønte det ikke var noen god ide og droppet badetøy. Merker han begynner å bli mer fornuftig og tenker.

Kaffe i koppen og så på møte med to revisorer fra Oslo.
Postet 17-09-20 kl 09:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen.
Litt ekstra shinings på både hjemmekontoret og meg selv før videomøte med ukjente folk.
Postet 17-09-20 kl 09:28 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Kaldt, ja! Jeg var godt fornøyd med at jeg hadde satt igjen sykkelen på Blindern i går pga. heftige vindkast og flyvende gjenstander, og dermed slapp å sykle i morges. Skal sykle hjem, da. Lover!
Postet 17-09-20 kl 09:35 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Kaldt, men fint her også. Kjenner at det ble litt sent og litt mye vin i går kveld, men kjekt å skeie litt ut engang iblandt.

Snart klar for teams maraton.....
Postet 17-09-20 kl 09:56 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Aner ikke hvordan været er ute, men stoler på løven siden det er samme region.

I dag må jeg ut av hulen min, bortekamp for guttungen i nabokommunen. 40 minutter å kjøre.
Postet 17-09-20 kl 10:05 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Det var visst bare 3,6 grader her til morgenen, ikke 11 som jeg skrev. Fikk nemlig sms om det av min mor. Ikke rart barna syntes det var kaldt.
Postet 17-09-20 kl 12:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Det har vært tydelig væromslag her også, vi hadde fem grader i morges. *holder meg til dagens tema*

Vi driver prosjektplanlegging for neste år og det er noe forferdelig dritt! Ikke bare skal vi detaljplanlegge ting på dårlig grunnlag, men vi vet at masse av det vi gjør er helt forgjeves for det vil komme kutt og nedbemanninger. Så moralen er ikke akkurat på topp, for å si det sånn.
Postet 17-09-20 kl 13:54 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Oi, i dag er det 1 år siden jeg var på Slottet og fikk hilse på dronningen og prinsessen. Det var da Oslo indre øst møtte vestkanten.
Postet 17-09-20 kl 14:02 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Nenne: Hørt noe mer om stillingen du søkte på?
Postet 17-09-20 kl 14:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Takk som spør, millact. Den er utsatt. Det skal to nye stillinger inn i avdelingen og én av dem må ha spisskompetanse på et smalt felt. Akkurat den kompetansen hadde ingen av søkerne, så nå skal den andre stillingen utlyses først for å sikre denne kompetansen og så skal "min" stillingen lyses ut på nytt, kanskje med en litt annen tekst for å sikre at den som da får den jobben har alt det som fortsatt mangler. Lang historie.

Sånn som jeg forstod står egentlig jeg og en til igjen fra denne første prosessen, så jeg har fortsatt en sjanse, men det blir nok ingen avklaring før nærmere jul. Jeg smører meg med tålmodighet. Dette er jo en intern stilling, så jeg kan vente jeg.
Postet 17-09-20 kl 14:49 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Da er du i alle fall ikke ute av dansen og det er jo godt, Nenne!
Postet 17-09-20 kl 15:00 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no