Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag?

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag?

Postet 29-12-18 kl 10:38 av Kaffestuggu

Det er lørdag, er det ikke? Tror stuggu har hatt feriebetjening litt for lenge nå.

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
ingling sin avatar
Lørdag, hjemreisedag og vi er som vanlig i overkant tidlig klare. Blir greit å komme hjem også, sikkert.
Postet 29-12-18 kl 10:49 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Rolig morgen her.
Gårsdagen var ganske redusert, idag skal vi ut å røre på oss litt.
Først en time på skolearbeid.
Postet 29-12-18 kl 11:03 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra bilen. På vei på flesketur for å ha noe å finne på i styggværet.
Postet 29-12-18 kl 11:09 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Kaffe og frokost fortært og snart på tide å komme seg i bilen og dra på familiebesøk. Det blir veldig hyggelig, men akkurat nå roper sofaen veldig på meg.
Postet 29-12-18 kl 11:31 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
MegaMie sin avatar
Jeg ligger på sofaen og kvinner meg opp til familieselskap om tre timer. Herregud som det eyes i jula!
Postet 29-12-18 kl 11:43 av MegaMie MegaMie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Må man stå opp i dag også, tro? Jeg elsker å snu døgnet i ferier. Dvs, legge meg altfor seint. Og så glemmer jeg litt at det alltid er noen som kommer og lurer på noe tidlig neste morgen. Gjerne mange ganger. Så, trøtt blir jeg, uten at jeg lærer av det.

Dagens plan er å gjøre minst mulig. Burde komme meg ut i dagslys. Burde definitivt trent, men er trøtt, fortsatt ikke helt frisk og innmari lat.
Postet 29-12-18 kl 12:01 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har ikke helt lørdagsfølelsen. Men at det er lørdag sier meg at jeg hadde håpet at denne ferien skulle føles lengre.

Vi har nå sendt avgårde min far og stemor og vi er alene på hytta noen dager. Det har vært koselig med besøk og det er godt at de drar.
Postet 29-12-18 kl 12:21 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er så trøtt! Og sur. Mannens mobilalarm ringte da jeg akkurat nesten hadde sovnet igjen etter en tur i nødvendig ærend. Hvor vanskelig kan det være å dobbeltsjekke at ingen alarm står på??
Postet 29-12-18 kl 12:27 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Og gjett hvem som fortsatt sover??
Postet 29-12-18 kl 12:28 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har sovet svært dårlig i natt. Ikke på grunn av ungene, men mannen. Voksne menn bråker noe innmari når de "lister" seg rundt. /

Om litt skal ungene på teater med tanten sin.
Postet 29-12-18 kl 12:31 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Vi sov til 11.15 i dag! Vi sover aldri så lenge, men denne julen har vi sovet godt og mye. Tydelig at vi trengte det alle tre.
Postet 29-12-18 kl 12:46 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen!

Ungene og jeg er strødd i sofaen og ser på ymse Disney, snart skal jeg jobbe en time eller to, og så har jeg lovt den yngste at vi skal prøve de nye skiene hennes i dag.
Postet 29-12-18 kl 13:03 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har dagen derpå i dag også. Noen burde minne meg på at jeg er for gammel til fest to dager på rad, særlig når det kommer familiebesøk i dag.
Postet 29-12-18 kl 13:12 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 29-12-18 kl 13:44 av Blondie
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg vurderer å adoptere bort fireåringen til noen som ikke liker å sove. Bør funke bra for alle parter.
Postet 29-12-18 kl 13:34 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
på de som ikke sover.

Vi har ingen planer for helgen. Og etter en veldig sosial juleuke skal det bli godt. Jeg har ryddet litt og sitter nå med en tekopp og venter på st storesøster kommer seg opp. Vi to skal en liten tur for å se på salget. Og i morgen har lillesøster lovet meg å bli med på fjelltur.

I kveld blir det familie, sushi og spill.
Postet 29-12-18 kl 14:10 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Her skulle eldste hjem til Oslo i morges, så det var tidlig opp (7.30 ) for å kjøre ham fra hytta til bussen. Fikk med soloppgangen på kjøpet. Da jeg kom opp igjen var alle våkne.

Det ble skitur på de fleste og jeg merket at det er en stund siden sist jeg gikk med 6-åringer på tur. Motivere, motovere, motivere (og kle godt på deg). Minste min på 13 bidro bra med motiveringen.
Postet 29-12-18 kl 22:46 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi har hatt besøk av en venninne med hund, og har spist sushi og spilt Codenames og hindret hunden i å spise både sushien og spillet. (Den prøvde også veldig vennligsinnet å «spise» Poden og det lange, fristende håret hans, men det fikk den lov til.) Nå er det igjen julefredelig i stuen.
Postet 29-12-18 kl 23:29 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
God kveld, god kveld, her er turtallet omtrent så lavt som det går, så kanskje jeg skal titte litt på noen jobbgreier på toget til Bergen i morgen. Kanskje. Vi har vært i / hatt familieselskap både i går og i dag, men i begge tilfeller med svært behagelige marginer i begge ender, sånn at vi fikk sovet lenge og ligget en hel del på sofaen begge dager. Viktig!
Postet 30-12-18 kl 00:24 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no