Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 23-01-21 kl 08:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har vært våken i noen timer og har fått laget et rammeverk til studieoppgaven jeg skal levere i morgen. Nå venter jeg på pressekonferansen før jeg skal hive meg i gang med noen elevtekster. Det er ut til å bli fint vær, så det står rusletur med sol i fjeset på programmet også. Den opprinnelige planen var skøytebanen, men der blir det nok for fullt i finvær. Håper alle får en god lørdag og at god vin og mektig sjokolade står på menyen i kveld.
Postet 23-01-21 kl 09:38 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Våken, eneste i huset. Må hente en lampe jeg har bestilt. Det er eneste plan.
Postet 23-01-21 kl 09:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Fyr i peisen, strikketøy og The Crown på Netflix. Kan bli en bra lørdag.
Postet 23-01-21 kl 10:25 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg trøstespiser ostepop og sjokolade for det trenger jeg nå. Blir nok jobbing i løpet av helgen, men vi avventer instrukser fra etaten.
Postet 23-01-21 kl 10:29 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Det er blå himmel ute. Herlighet så deilig. Eg skal til kjæresten. Eg har ikkje sett han på tre veker -TRE VEKER- så dette blir fint. Pizza og kos med han, og lillejenta. Er så stas.
Postet 23-01-21 kl 11:49 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Nyhetssendinger og rundstykkebakst er det jeg har gjort så langt i dag, men skal snart kreke meg ut en tur etter å ha vært limt til jobb-PCen det meste av uken. Mye tyder på at det ikke blir mindre hektisk neste uke.. Sol ute, da. Det er deilig!
Postet 23-01-21 kl 12:16 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Kaffe og vafler til brunch i ryddig og nyvasket-ish hus.
Postet 23-01-21 kl 12:18 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Kaffe og vafler høres godt ut. Lurer på om det er noe jeg skal tenke på etter tur. Må først ut i det fine været selv om det er glatte veier.
Postet 23-01-21 kl 14:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er lov å besøke hverandre igjen i Stavanger, så guttungen er sendt ut sammen med en venn (som ikke er i klassekohorten). Tenåringen gjemmer seg i hulen sin og planlegger sikkert noe med venninne i klassen.
Postet 23-01-21 kl 15:00 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vi har vært ute på tur i et temmelig vårlig Oslo – masse sol og ingen snø. Forfriskende lite apokalyptisk.
Postet 23-01-21 kl 15:41 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Her har vi handlet og gått en tur i nydelig vær. Måtte det vare.
Postet 23-01-21 kl 15:46 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jeg har vært ute og ruslet i boligfelt, kombinert med nyttetur til Biltema for å kjøpe pensel. 8 km, mest i sol, så nå er jeg straks klar for litt maling (som jeg skulle gjort i går, hadde det ikke vært for manglende utstyr ... )
Postet 23-01-21 kl 16:02 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God ettermiddag! Jeg og hjemmeboende student har tatt turen til høyskolen for å hente alle tingene hennes hjem, og funderte sammen på hvor lang tid det tar før hun får kommet tilbake til skolen. Men det ble en fin øvelseskjøringstur, mange elementer, lav sol, mye fotgjengere. Var også innom lokalt senter, på polet og apotek, ikke noe trengsel og kø, helt normale pandemi-tilstander mao.
Postet 23-01-21 kl 16:53 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Jentungen og jeg har vært ute i skogen og vært og snust på hester i nabolagsstallen. Terapi!
Postet 23-01-21 kl 17:05 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Bestilt sushi, alt for lenge siden. Tenker det lokale næringslivet må støttes og jeg gidder rett og slett ikke lage middag i dag.
Postet 23-01-21 kl 17:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg tar oppfordringen om å holde meg hjemme bokstavelig og vegeterer i lenestolen/sofaen.
Postet 23-01-21 kl 18:51 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg kom meg en god tur ut i solen, det gjorde skikkelig godt. Deilig å tenke på noe annet etter litt for mange timer med nyhetssendinger, og viktig å koble ut siden det blir litt jobb i morgen. Nå har vi spist indisk takeaway (støtte lokale restauranter!) og det vegeteres videre.
Postet 23-01-21 kl 19:32 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Rødvin. og mesternes mester.
Postet 23-01-21 kl 20:00 av annemede annemede er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no