Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 24-01-21 kl 07:38 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Fikk ikke sove lenger enn halv åtte i dag, så nå har jeg en liten stund alene før de andre våkner til. Har fått satt på vaskemaskin og oppvaskmaskin. Planen for dagen er en tur ut i finværet. Muligens en tur på en eller annen jærstrand - vi bor like i nærheten.
Postet 24-01-21 kl 09:37 av Sissel Sissel er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Halv åtte her også. Og oppvaskmaskin er satt på. Vurderer å varme noen rundstykker i dag. Deretter lurer jeg om jeg skal våge meg på en fjelltur med brodder. Det er nok kombinasjon av is og snø. Jeg trenger sårt dagslyset.
Postet 24-01-21 kl 09:41 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Vi hadde "korona vennene" våre på besøk i går. Det ble sent og fuktig nok til at jeg kjenner det i kroppen i dag. Snart ski på tv før vi skal avgårde til stallen. Må også jobbe noen timer i dag - forberede en workshop i morgen tidlig.
Postet 24-01-21 kl 10:08 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
God morgen, jeg våknet litt over 07, og fikk noen timer rolig hus før Storebror kom "god morgen, good morning, is it moooorning, goooooooood morning, mom, hello, gooooood moooorning, mooooooom"
Jeg sto og satte rundstykke-deig, så jeg hørte ikke han med det samme over bråket, så han vekket både kjæresten og Lillesøster. Like greit.

Blir nennes rundstykker i dag, og ellers har vi ikke så mange planer. Det snør og er surt.
Postet 24-01-21 kl 10:10 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg skal ned på jobb om litt. Det var litt uenighet om når. En sa ikke så tidlig og foreslo kl. 14. Da mente en annen at ikke så tidlig var kl. 10. Vi skal møtes kl. 12.
Postet 24-01-21 kl 10:46 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Her er det ikke mye finvær, det er grått og vi har fått et tynt lag snø over isen. Ikke så fristende å gå ut, selv om vi sikkert hadde hatt godt av en tur.
Postet 24-01-21 kl 10:49 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har begynt innsalget av tur allerede . Det er nesten fascinerende hvordan ungene protesterer like mye HVER ENESTE GANG.. De er som regel blide når vi kommer oss avgårde.

Kort tur på planen, da, og så rolig søndag etterpå, når både hunder og barn er behørig luftet.
Postet 24-01-21 kl 11:09 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen!

Det er et lite inspirerende vær ute, været er på lag med Raymond for å holde Oslo-folka hjemme. Jeg må uansett ut med lillesøs og levere henne til faren, lufte bikkja, og så skal resten av dagen bedrives innendørs med en del husarbeid som MÅ til, og å nyte at kjæresten til guttungen har meldt seg for å lage middag i dag.
Postet 24-01-21 kl 11:14 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Her er det et tynt snølag over stedvis is. Men tur blir det åkke som. Jeg får ikke til så mange turer i uka, så det er viktig å komme seg ut i helga. Det er balsam for sjela, disse turene mine. Lydbok, og bare gå. Det spiller mindre rolle hvor jeg går. Så sånn blir det i dag også.

Maverick: det er så gull å bli laget mat til, jeg skjønner godt gliset ditt.
Postet 24-01-21 kl 11:44 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hallois, her er det rydde- og vaskedag i dag, så passer jo greit med litt gråvær. Litt jobbing blir det også, takket være en viss mutasjon. Men foreløpig kaffe, siste rest av styrelederarbeid og blid åtteåring som henger med meg.
Postet 24-01-21 kl 11:45 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Vi skal feire minsten i dag, veldig amputert. Men kaka er ferdig og 2 av 3 er ute av senga.
Postet 24-01-21 kl 11:55 av star star er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
Vi skal på bursdag til eldste tantebarn idag som blir femten år. Akebursdag med kaffe og pølser i gapahuken med familien. Blir stas det!
Postet 24-01-21 kl 12:49 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Vi sov til 10.30! Ulikt oss. Spist deilig frokost og skal nå ut på tur i nydelig vær med venninne. Snø oppå isen, men får gå forsiktig.
Postet 24-01-21 kl 12:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Sola forsvant, så det ble tur i skogen istedenfor stranda. Nå setter jeg snart i gang med å lage kyllinggryte som skal spises til middag.
Postet 24-01-21 kl 13:38 av Sissel Sissel er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
To timers deilig gåtur bylangs, med bok på øret. :zen:

Det blir verre å kvinne seg opp til å rydde på bakrommet i garasjen, aka oppsamlingssted for alt vi trodde vi skulle bruke en gang, men som aldri har blitt det. Vi trenger virkelig ikke vinterstøvler i str. 32 lenger!
Postet 24-01-21 kl 15:15 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg tapte kampen om å få med døtrene ut, så de er satt til husarbeid istedet. Jeg deler fascinasjonen over hvor utrolig seige de er til å få med ut døra. Akkurat i dag hadde jeg ikke så veldig lyst til å gå alene heller, det gjør jeg jo hver dag ellers. Har fått jobbet litt da, så irritasjonen har blitt brukt til noe.
Postet 24-01-21 kl 15:19 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Fjelltur unnagjort. Burde hatt på truger. Det var mye mer snø enn jeg hadde tenkt, og veldig tungt. Men hjemme igjen nå, ferdig luftet, trent og ingen flere planer for dagen.
Postet 24-01-21 kl 15:49 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jobb, jobb, jobb. Timeplaner, timetall... Selv om skjelettet er der er det mye jobb allikevel.
Postet 24-01-21 kl 16:16 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi har hatt koselig feiring med bare oss og besteforeldre.
Jeg klarte å tryne på glatta ned til bilen og vrei kneet og deisa posen med kameraet i bakken. Har ikke turt å sjekke det enda. Kneet murrer og hovner nok muligens opp litt, men det kunne gått veldig mye verre.
Postet 24-01-21 kl 16:54 av star star er aktiv nå
Oppdatert 24-01-21 kl 18:30 av star
Gammel
Maverick sin avatar
Rask luftetur endte med å bli to runder rundt Sognsvann med søs, pick up-salat etterpå og mange timer som forsvant. Kanskje jeg må rydde hus i morgen i stedet for. Nei og nei.
Postet 24-01-21 kl 18:23 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no