Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 29-03-23 kl 07:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor i påvente av våren. Det var så fint og bart da jeg gikk til korøvelse i går kveld, nå er det masse snø igjen. Heldigvis er den tørr og lett, i det minste.
Postet 29-03-23 kl 08:36 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Kort dag på jobb, og så siste forberedelser til påskens vandring. Hvitt igjen, gitt. Men det er bare vinterkramper. Våren kommer!
Postet 29-03-23 kl 08:40 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Bare vått i sør, skikkelig høstlig i dag. Men det er i det minste onsdag.
Postet 29-03-23 kl 08:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg er så inni lei av snø!
Postet 29-03-23 kl 09:09 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Me too, Pøblis. Me too.
Her snør det fa.. meg igjen i dag.
Jeg er lei av kulde, is og snø! Og jeg håper virkelig at når påskeferien er over, så er også vinteren over.
Postet 29-03-23 kl 09:33 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
1+ på lei av snø.

Jeg hadde håpet at det skulle hjelpe å dra til Bergen i påskeferien. Garantert vår der, tenkte jeg. Men det snør der også.
Postet 29-03-23 kl 09:35 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
En av mine smarteste beslutninger i livet er å se på mars som en vintermåned. Riktignok føles 13 minus litt kaldere nå enn i desember, men nå er det jo snart april - og i april kommer våren!
Postet 29-03-23 kl 09:41 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Drittlei her også. I tillegg til nysnø, ligger det jo minst 30 cm på vanlige skogsstier og i Hagen. Så dette er eit evig mareritt. Fysjom. Heime i dag. Skal ut å måke så det blir tørt og fint att der det var bart før nysnøen kom.
Postet 29-03-23 kl 09:51 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Det verste med snøen, synes jeg, er at bussene i Oslo tydeligvis ikke klarer å kjøre når det snør. Det gjør oss svakelige rimelig isolerte.
Postet 29-03-23 kl 09:59 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
I mitt hode er også mars vintermåned, Pingis.

På kontoret. Har en del å rydde opp i. Og så venter jeg nervøst på tlf fra verksted.
Postet 29-03-23 kl 10:09 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Glatt med nysnø og et par minusgrader her, flere biler slet opp bakken fra der vi bor. Hunden elsker snø i mars. Jeg ignorerer det som fenomen.
Postet 29-03-23 kl 10:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Input: snøen i Bergen er hvit, og forsvinner garantert til påske. Mulig det kommer ny snø da, men den er fortsatt skinnende hvit og ren.

Har kommet meg på jobb etter en del fram og tilbake om hvem som er syk eller frisk og kan jobbe på kveldsarrangement. De hjemme er nok glad for at jeg kommer hjem og opererer logistikk og mat-sentralen...
Postet 29-03-23 kl 10:30 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
For å klage over noe annet enn snøen: Jeg sitter i telefonkø til de britiske skattemyndighetene. My call is important to them.
Postet 29-03-23 kl 10:45 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Men jeg vil at det skal være bart og vårlig, og at jeg slipper å pakke vinterdress til Lillesøster.
Postet 29-03-23 kl 10:46 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Utruleg nok er vi skåna for nedbør denne runden, så om det ikkje skyar til no så greier sikkert sola å varme opp solveggen tilstrekkelig så eg kan sitje ute og høyre litt på snøsmeltinga etter kvart.

No skal eg legge meg i badekaret ei stund. Alt for lenge sidan sist.

Seinare i dag skal eg på cellebesøk til ein i fengselet, fint å kunne kjenne at ein er til nytte av og til.
Postet 29-03-23 kl 11:01 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Altså, sol mandag, heidundrende snøvær i går, knallsol i dag. Det er jammen ikke kjedelig her på berget.
Postet 29-03-23 kl 11:39 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kan vel ikke love godt når de ikke har ringt enda.
Postet 29-03-23 kl 13:21 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Snø skulte isen godt når jeg gikk inn på jobb i dag.
Plutselig lå jeg på ryggen gitt. Hodet fikk seg en liten smell, sammen med den ene albuen også.
Postet 29-03-23 kl 13:25 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Det er vel bare å grave seg ned og vente på bedre tider.
Postet 29-03-23 kl 14:24 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Da kan jeg hente bilen etterpå.
Postet 29-03-23 kl 15:30 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Håpar det ikkje vart for usympatisk rekning frå verkstaden, star.

Går det bra med deg etter smellen, Mams?
Postet 29-03-23 kl 15:55 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Nei
Postet 29-03-23 kl 17:19 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Det var enda godt. Verkstadrekningar med mange siffer er greit å sleppe.
Postet 29-03-23 kl 20:36 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no