Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 28-11-16 kl 07:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg er i Bodø, og skal snart gå å spise frokost. Kurs helt til kl 18, og etter det skal jeg møte venninne og spise middag.
Postet 28-11-16 kl 07:14 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn fra gate B4 på Gardermoen. Det høres liksom så sivilisert ut, men inni seg er det gode gamle 19D. Velvel, jeg er ute i god tid og har fått kaffe og greier.
Postet 28-11-16 kl 07:41 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Nå: gode gamle 19H.
Postet 28-11-16 kl 08:04 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Brannmann Sam i Trondheim. Er på langhelg hos søsteren min med minstemann. Vi har klementiner og en sosial ragdoll-pus.
Postet 28-11-16 kl 08:19 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Det er bare tre dager til desember!



Bare litt stressa, sjø.
Postet 28-11-16 kl 08:33 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Litt lettere panisk på telefonen i går når jeg pratet med mamma; "Når skal jeg hente dere på fredag?" "Fredag? Hente oss?" "Ja? Eller skal din far hente?"
Oi! Oi! Oi! Vi har kommet til desember. Vi skal til Bergen på fredag! Shit! Jeg er ikke ferdig med julegavene som skal vestover. Jeg henger en uke etter med ALT!
Postet 28-11-16 kl 08:40 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er litt svimmel etter et par netter på rad med klin gæærn unge. Sto opp ekstra tidlig for å rekke å levere i bhg før tidlig legetime, og dobbeltsjekket tidspunktet nå, og det er visst på onsdag.

Jaja. En kaffekopp til, da.
Postet 28-11-16 kl 08:43 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har levert eksamensoppgaven og er full av jøss-er-jeg-faktisk-ferdig-adrenalin. Bruker den til å finne frem i kaoset som har oppstått i heimen etter en uke med en voksen ute av drift (dvs låst inne i en skjerm). NU kan jula komme!
Postet 28-11-16 kl 08:47 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
B4 høres ut som noe ganske annet enn 19H, ja.

Jeg er trøtt beyond forståelse og lot tre trikker gå fra meg, i håp om at en mindre full skulle komme. Jeg ble premiert.
Postet 28-11-16 kl 08:49 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Grattis Blondie.

Jeg er hjemme, syk. Sofa og kanskje flikke litt på eksamen. Ellers skjer det minimalt i dag kjenner jeg.
Har eksamensfri fra jobb onsdag til fredag denne uka, så jeg kommer forhåpentligvis i mål. Da kommer jula hit også.
Postet 28-11-16 kl 08:57 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Her blir det ei lat veke. Er sjukemeldt så eg tar livet ganske så rolig. Kanskje eg klarer å finne fram noko adventspynt?
Postet 28-11-16 kl 09:02 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Kaosmorgen, ikke minst fordi jeg ikke fant min elskede, lille lomme-DAB-radio, som redder enhver jobbemorgen for meg. Etter å ha gått 600 meter, kom jeg på at jeg la den i sykkelskoene mine, for å beskytte dem i post-jobb-pre-julebord-trening-svær-bag på fredag.
Postet 28-11-16 kl 09:06 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Stuptrøtt, men nokså fornøyd med at 3 x 24 kalendergaver ble pakket og montert på respektive kalendere allerede i går kveld. Har vel aldri før skjedd at vi er klare med det før sent 30. november kveld.

Som om ikke desember er travel nok har jeg meldt meg til tjeneste som vikar i mitt gamle korps på julekonserten deres, tre øvelser og konsert blir stas, men logistikken er fortsatt to be planned.
Postet 28-11-16 kl 09:25 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn. Syk. Har forgjeves prøvd å få legetime så jeg kan få noen drugs (hostesaft) så jeg får sove om natta, men Neida. Fikk time på onsdag - gleder meg til å legge meg onsdag kveld.
Postet 28-11-16 kl 09:31 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Fått levert unger og trent bittelitt. Nå står massiv leseinnsats på programmet. Det er ikke helt det hodet mitt er innstilt på, kjenner jeg, men jeg må jo bare til pers..
Postet 28-11-16 kl 09:40 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Hallo fra Schiphol. Jeg liker å være tidlig ute, men har selvsagt havnet på en del av flyplassen som ikke har en eneste interessant butikk. Og jeg som for en sjelden gangs skyld faktisk hadde tenkt å taxfree-shoppe litt. :dagens i-landsproblem: Så nå sitter jeg her og henger. Har hatt to fine dager i Amsterdam, og vi kommer hjem såpass tidlig at vi kan sløve lenge hjemme også. Deilig med fri på en mandag.
Postet 28-11-16 kl 10:11 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings! Var på tidlig-tidlig-møte kl. 8 i dag. Følte meg bare sånn passe forberedt. Og nå er jeg bare sånn passe klar for å fortsette med resten av dagens arbeid.
Postet 28-11-16 kl 11:00 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
ROS-møte fra 9-13. På en mandag.
Postet 28-11-16 kl 13:38 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg blir altså så deppa når ukeplanen til guttungen er gjennomsyra av skrivefeil.
Postet 28-11-16 kl 14:27 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Snart ferdig på jobb. Litt oppgitt i dag, bare... Men julegave til personalet er bestemt. I år går vi for intimparfyme. Og så stiller vi kvinnelige mellomledere med duckface og åletrang utringet kjole på julelunsjen. Det blir fint! Og nok et effektivt ledermøte gjennomført.
Postet 28-11-16 kl 15:35 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Den julelunsjen gleder jeg meg til, Blånn!
Postet 28-11-16 kl 17:08 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi ble nedstemt av sjefen, Pamina!
Postet 28-11-16 kl 17:15 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
For en tørrpinn!
Postet 28-11-16 kl 17:17 av Pamina Pamina er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no