Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 03-04-18 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
HVERDAG! Åherregud. Det var jaggu på tide.
Postet 03-04-18 kl 08:41 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Maverick.

Vi kom oss i hvert fall opp og ut av huset i dag. Og jeg har nok rutineoppgaver til at jeg kan venne meg til tanken på å være på jobb før jeg må begynne å gjøre noe krevende.
Postet 03-04-18 kl 08:42 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb, men jeg er her helt alene. I dag skal jeg gjøre en jobb som vanligvis tar en uke i løpet av bare dagen i dag. Det skal bli spennende å se om jeg kommer i mål.
Postet 03-04-18 kl 08:46 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Jeg er på jobb og kom først! Jeg kommer normalt sist. Ungene ligger hjemme og sover, siste fridag, det snør/sludder ute!
Postet 03-04-18 kl 08:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Her er alle ute av huset bortsett fra lillesøster og jeg. Tror vi tar en rolig morgen før bhg og alle de kjedelige husarbeidsoppgavene. Men nå kaffe....
Postet 03-04-18 kl 08:51 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har første dag på ny jobb, skal snart avgårde. Sitter her hjemme med kattene, kaffe og radio, grugleder meg. Mannen er dratt på jobbintervju, håper og tror ting skal gå i boks for ham også snart! En spesiell tid her i huset altså. Gleder meg nok litt til at ting lander.
Postet 03-04-18 kl 09:05 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hverdag er utsatt på grunn av mistanke om omgangssyke hos minsten. Han brakk seg flere ganger i natt og trodde han skulle kaste opp, men så langt ingenting. Satser på at thats it, og en dag ekstra «ferie» for han.
Postet 03-04-18 kl 09:05 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Et barn er sendt på skolen og et barn har fri i dag. Jeg er på jobb og vi alle venter i spenning om mannen snart får et jobbtilbud.
Postet 03-04-18 kl 09:20 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen!
Både deilig og vemodig med hverdag etter en lang og deilig påske. Tenk at vi hadde sol hele uka, det er faktisk helt utrolig!
Merket i midlertid på ungene at nå var det på tide med hverdag. Svært økende knuffe-tendenser de siste to dagene av ferien.
Postet 03-04-18 kl 09:24 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings. Det var tøft å stå opp i dag. Å dra på jobb gjør meg ikke så mye, der har jeg det jo fint. Men jeg skulle ønske jeg kunne få noen dager til i ull og turtøy. Det har vært helt surrealistisk med strålende sol i over ei uke i strekk. Mon tro om vi noensinne får oppleve ei så fin påske igjen.
Postet 03-04-18 kl 09:59 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg er spent på om storebror kommer seg hjem, første gang han reiser helt alene og selv om Tromsø ikke er så stor så er det større enn hjemme. Selv er jeg og lillebror i Bodø fordi lillebror har time på sykehus senere i dag. Er visst bare meg som er våken her i huset, dvs mannen i huset er vel på jobb.
Postet 03-04-18 kl 10:41 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Dårlig natt med lite søvn, og dårlig start på dagen med teit epost. (Flytte en spilletime med beskjed samme dag? Til et tidspunkt når de fleste knapt har kommet hjem fra jobb, og langt mindre rukket å putte ungen i bilen? )
Bedre etter trening og kaffe, da.
Postet 03-04-18 kl 11:00 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Ikke så trøtt som ventet, etter en natt med en stor unge på hver side av meg i senga. Oppstarturo etter ferien, tydeligvis.
Postet 03-04-18 kl 11:32 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Hei fra ny jobb! Jeg har hilst på mange elever og lærere. Nå har jeg vasket meg inn på kontoret.
Postet 03-04-18 kl 15:26 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer til dere med ny jobb.
Postet 03-04-18 kl 20:17 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
Takk millen!! Hadde en super første dag, gleder meg til fortsettelsen!!
Postet 03-04-18 kl 23:31 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no