Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Nasses lille verden

Hagen i mai

Jeg er liten og rosa, men om min verden er i virkeligheten så liten som meg vites ikke, men noe må jo bloggen hete? Og noe må den handle om - mye dill og dall; smått og stort.
Rangér dette innlegget

Hagen i mai

Postet 03-05-09 kl 20:40 av Nasse

Nå har jeg pyntet ute, plantet i bed og potte. På trappa står det flere potter med Margeritter, Stemor og Tagetes. Det ble så flott atte.

I hagen har vi plantet to nye Rhododendronbusker som blir spennende å følge med på. Og så har jeg plantet to Primula i bedet.

Jeg pleier å fornye litt hvert år, ikke så mye om gangen rett og slett for å se hva som trives og ikke trives her, og for å se hvordan de vokser.

Postet under Smått og stort
Kommentarer 2 E-post blogginnlegg
Kommentarer totalt 2

Kommentarer

Gammel
Selma sin avatar
Hagearbeid er alltid morsomst tidlig på våren synes jeg! Gleder meg til å fylle potter med sommerplanter

Vi driver og utvider terrassen og da får jeg plass til nye planter (i kasser innbygd i terrassen). Koser meg med å planlegge hva jeg skal plante Tenkte å ta en tur innom Plantasjen for å kikke litt i dag, men halve Trondheim var visst der før meg så jeg snudde når jeg så den stappfulle parkeringsplassen
Postet 03-05-09 kl 22:36 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
m^2 sin avatar
Det er så gøy å se det gro nå om våren
Jeg skal til plantasjen i morgen, og skal nok kjøpe noen primula jeg og - det er så flott farger og de står lenge.
Postet 03-05-09 kl 23:49 av m^2 m^2 er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Nasse

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no