Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 05-11-19 kl 07:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg må flytte ... >< Jeg har to barn, ei på ti og en på sju, og flere ganger i uka våkner jeg både på natten og tidlig om morgenen av hysterisk barnegråt. Fra treåringen i leiligheten under oss. Jeg vet jo at hverken han eller moren kan noe for det, men det hjelper søren ikke, jeg blir sur av det.
Postet 05-11-19 kl 08:04 av Pappalille Pappalille er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Stakkars Pappalille.

Jeg har heldigvis ingen barn som skriker rundt meg. Men jeg har stress på jobben for tiden og det påvirker nattesøvnen. Jeg drømmer mer aktivt og sover dårligere. Jeg gleder meg allerede litt til helg.
Postet 05-11-19 kl 08:41 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Kort dag på meg, for jeg må være med yngste for å ta vaksinesprøyte. Det er visst det verste i hele verden.

Ja, ja. Jobb først, så vaksine og middag, litt gulvmaling kanskje, og teater deretter. Og sånn går nu dagan!
Postet 05-11-19 kl 09:07 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. På vei til tannlegen for å fikse fyllinga som ramla ut i går. akkurat det jeg ønsket å bruke tid og penger på nå.
Postet 05-11-19 kl 09:09 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har startet alenemammatilværelsen med å være på hæla, men klarte i det minste å snu ungene fra konstant kjekling til "Nå hjelper vi hverandre så vi får laget matpakker og ryddet opp".

Kursdag, jeg er spent!
Postet 05-11-19 kl 09:36 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Iskaldt i sør. Eldste er dratt ut av huset kl 0645, frivillig, for å spille fotball med skolen mot andre. Hun spiller ikke fotball til vanlig, men gledet seg.

Yngste har turdag i det strålende været, godt kledd.
Postet 05-11-19 kl 10:13 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! I dag blir det offentliggjort hvem som blir ny rektor på skolen jeg jobber. Jeg har visst en stund, men spent på reaksjoner. Og spent på hvordan det blir med ny sjef.
Postet 05-11-19 kl 10:27 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Jeg er himla sliten og kom meg så vidt på jobben, dog alt for sent. Kommer ikke inn i sakssystemet på jobb. På den annen side har en avis oppdaget noe jeg har jobbet med, og det er supert.
Postet 05-11-19 kl 10:37 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har et slags sofakontor i dag. Er fortsatt forkjøla, og uten systemtilganger på jobb pga dataangrep. Vi har epost, men ingen vet hvor lang tid det vil ta å få ting opp og gå igjen.
Postet 05-11-19 kl 10:48 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Har du en rektor til overs, Blånn? Vi er en i manko, vanskelig å gå kvalifiserte søkere.

Jeg hører på den nye plata til Marion Ravn mens jeg forsøker å finne ut av hva som er lurt å gjøre/ikke gjøre i dag.
Postet 05-11-19 kl 10:52 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er nesten feberfri og dermed er jeg på jobb. Litt mer kaffe nå, så er jeg klar for dagens skypemøter.
Postet 05-11-19 kl 10:59 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Postet 05-11-19 kl 11:33 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Hjemme med syk snart-9-åring.

Sliter litt med jetlag etter en fantastisk langhelg i Washington D.C. En smule hardt å komme hjem til en febersyk unge som våkner en 3-4 ganger om natten. Hjelper ikke akkurat på jetlagen. Men men .. En rolig dag på sofaen vil vel hjelpe for både liten og stor.
Postet 05-11-19 kl 11:39 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg forbereder innsending av et manus til et tidsskrift. Formaterer dokumenter, retter referanselister og sånt. Det er ubegripelig kjedelig og nervepirrende på en gang. Har egentlig lyst til å prokrastinere med å skrive novemberblogginnlegg i stedet, men det får bli premien når jeg er ferdig.
Postet 05-11-19 kl 11:55 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Blondie: Sorry, ingen rektor til overs. Min flyttet. Her måtte det tre utlysninger til og en kvalifisert søker.
Postet 05-11-19 kl 12:31 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Voksne mannfolk irriterer vettet av meg i dag. Ny klesleverandør på arbeidstøy og plutselig MÅ alle ha nye klær. Får en så skal ALLE ha, blir gal.
Postet 05-11-19 kl 13:06 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Blånn, hvem ble det? lyst til å hviske meg i øret?

Det blir noen lange dager denne uken, men vi avslutter med jobbfest - så det blir bra.
Postet 05-11-19 kl 13:36 av Pamina Pamina er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no