Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 04-11-19 kl 07:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Postet 04-11-19 kl 08:03 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg kjente veldig godt etter om jeg ikke hadde vondt et sted sånn at jeg kunne være hjemme. Jeg har et snev av hodepine, men ikke nok til at jeg kan være hjemme.
Postet 04-11-19 kl 08:49 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Uffda polarjenta.

Jeg har hatt en fin helg og har sovet godt, så alt i alt burde jeg være i god form til det som kommer til å bli en travel uke. Men jeg hadde mest lyst til å bli i sengen likevel.

Jeg er i hvert fall på jobb, noenlunde blid og fyller på med kaffe.
Postet 04-11-19 kl 08:56 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg kan virkelig ikke kjenne for godt etter før jeg står opp. Dusj og løping (ufrivillig sådan) til t-banen gjør heldigvis at jeg våkner litt før jeg er på jobb.

Starter dagen i Blodbanken i dag.
Postet 04-11-19 kl 09:07 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg tror jeg har min travleste uke ever. Men mye av det er selvvalgt. Jeg tok nattoget hjemmefra på fredag og fra den dagen og til søndag, så skal jeg ikke tilbringe en eneste full dag i Oslo. I kveld tar jeg nattog til Trondheim (nattog er altså en genial måte å forflytte seg på).

Men nå er jeg på jobb og kjenner at jeg har litt piggtråd i halsen. Det har jeg ikke tid til, så det må bare gi seg umiddelbart.
Postet 04-11-19 kl 09:14 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen!

Akkurat når man tror man øyner en rolig uke, så tikker det alskens avtaler inn på mobilen man hadde glemt. Har i alle fall kaffe!
Postet 04-11-19 kl 09:16 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Begynte dagen med å levere en stor kasse med leker og bøker til minis gamle bhg. Følte meg som julenissen. Fin start på dagen! Travel uke og mini fikk feber igår. Mannen er hjemme idag så får vi se.
Postet 04-11-19 kl 09:19 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Oppe og på jobb. En smule kjølig ute. Visstnok - 8 da vi pella oss ut døra.
Postet 04-11-19 kl 09:27 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Frisk bris på vei til jobb, men ikke glatt enda. Det er bra, for jeg har fortsatt sommerdekk på. Hm. Det må jeg fikse snart.

Ellers har jeg kaffe, og nok å gjøre.
Postet 04-11-19 kl 09:29 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Det tar på å vere fire dager på personaltur, men hjelpes så gøy me har hatt det. Jo skal eg jobbe meg steg for steg gjennom dagen på jobb
Postet 04-11-19 kl 09:47 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Jeg er på jobb, hjemmekontor.
Jeg trenger å komme meg på jobb for å være mere sosial.
Men så lenge jeg ikke klarer å belaste foten helt, synes jeg ikke det er forsvarlig å kjøre bil. Høyrefoten som krangler.
Postet 04-11-19 kl 09:50 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Jeg er stuptrøtt etter en fantastisk helg i oljebyen med brassfamilien, toppet med helt herlig show med skolekorpset i går kveld. Lite søvn og mye musikk, sosialt, møte med gode venner man ikke ser så ofte, så jeg smiler i halvsøvne, satser på at det gode energipåfyllet hjelper på å holde det gående i dag.
Postet 04-11-19 kl 10:29 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Polarjenta, du må gjerne overta forkjølelsen min. Den er av typen som får folk til å spørre om du ikke skal hjem og drikke te på sofaen. Jeg har ikke bruk for den, vi har fortsatt ikke tilgang til systemene på jobb etter dataangrepet - og det er sol ute jeg gjerne skulle hatt litt glede av.
Postet 04-11-19 kl 14:08 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg våknet med vond hals og feber, så jeg ble hjemme fra jobb i dag.
Postet 04-11-19 kl 14:16 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Tusen takk for tilbudet, Celebelen, men jeg tror jeg står over. Hodepinen ble bare verre og siden mine 2 elever ikke var på skolen dro jeg hjem og fant senga, hjalp å sove.
Postet 04-11-19 kl 17:11 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Jeg er frisk, men har to hostende barn hjemme, så i dag delte vi dagen så mannen var hjemme første halvdel og jeg andre. Da fikk vi med oss dagens viktigste møter, i hvert fall. Nå er det bare å krysse fingrene for at de ikke smitter oss...
Postet 04-11-19 kl 19:03 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no