Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 28-10-16 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 35

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Snart helg, bare noen timer på kurs først.

Skal på gjestebud i morgen, og jeg syns det er fint at jeg slipper og lage mat. Jeg skal en plass å spise forrett, en plass å spise hovedrett og en plass å spise dessert. Etterpå samles alle til fest. Jeg er spent, aldri vært med på dette før.
Postet 28-10-16 kl 07:27 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Det hørtes supermorsomt ut, polarjenta!

Vi startet på den o`store bursdagshelgen i går, og fortsetter lørdag og søndag. Kjenner jeg har en smule "hangover" i dag, etter å ha jaktet 17 stk 6 år gamle hekser og vampyrer. Huset står ennå.
Postet 28-10-16 kl 07:57 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings! Jeg har kaffe og driver med simultanforberedelse, mentalt til et viktig møte og praktisk håndfast klargjøring til gruppebesøket som kommer etter møtet.
Postet 28-10-16 kl 08:15 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
God morgen. Fremdeles syk gutt i hus, men bedring er det i alle fall. Helg!
Postet 28-10-16 kl 08:37 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Bobbelur sin avatar
Polarjenta, det hørtes ut som en super ting.

Jeg glemte igjen mobilen min hjemme, og i dag er det kanskje ikke det lureste jeg har gjort. Foreldrene mine hadde visning på huset sitt i går nemlig, og megler regner med at mye vil være avklart i løpet av dagen i dag.

Og neste helg er jeg i Oslo; skal treffe hyggelige forumdamer og bare kose meg. Det ser jeg frem til!
Postet 28-10-16 kl 08:42 av Bobbelur Bobbelur er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg sitter ved kjøkkenbordet og kikker ut på himmelen. Skal på fjelltur, men er jammen ikke sikker på hva jeg skal ha på meg, været er så ubestemmelig. Sovet lite og orker ikke frokost, så kanskje burde jeg ikke gå tur i det hele tatt, men jeg gjør det nok uansett. Tar med et eple.
Postet 28-10-16 kl 08:43 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har kakeansvar på jobben i dag og har tatt med meg gulrotkake. Jeg føler meg veldig snill og flink (det er ikke uvanlig at kakeansvarlig springer ut kvart på 2 og kjøper et par poser twist).

Vi skal være hjemme i helgen, men jeg vet ikke helt om den kan betegnes som rolig. Det er mye som skal skje i løpet av hele helgen, men det er mest morsomme ting. (Annet enn den litt dårlige følelsen i kroppen jeg trolig kommer til å ha søndag morgen etter en litt for sein fest med gode naboer lørdag kveld.)
Postet 28-10-16 kl 08:46 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Svimmel, kvalm og hodepine 6. dag på rad. Har måttet ta rolige morgener og gå litt tidligere nesten hele uken. Det er mulig det er litt mye om dagen, men det er mulig det er et snev av Nori også. Det går mye greier på jobb. Først jobb, så tannlege, så helg!
Postet 28-10-16 kl 09:06 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
på Appelsinen. Og god bedring til Harriet.

Jeg har hjemmekontor med innlagt levering av yngstebarn på flyplassen. Uka har bydd på masse møter så jeg er veldig klar for å sitte litt hjemme. Jobbehelg både denne og neste.
Postet 28-10-16 kl 09:10 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God bedring og klemmer til de som trenger det.
Fremdeles hjemme med sykt barn, legetime senere i dag.

Helgens planer var håndball, de utgår for å si det sånn. Mulig vi kommer oss ut i høstsola om formen blir bedre. Jeg er i ferd med å pådra meg brakkesyke, men nå er fokus en skoleoppgave.
Postet 28-10-16 kl 09:16 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Jeg er også kakeansvarlig, til kl 12. Aner ikke hva det blir... Is og nonstop er en slager, men har vært ofte i det siste. Jeg er ikke så glad i å bake, og ihvertfall ikke når jeg ikke fik satt meg ned i sofa før 21.30 i går pga mann borte.
Postet 28-10-16 kl 09:51 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God bedring til syke store og små!

Jeg sitter på fjellet og angrer på at jeg gikk. Er av deg selv man skal ha det.
Postet 28-10-16 kl 09:55 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Sitter i møte (pause) på et flyplasshotell, og kjenner på at jeg gikk på en IPA-smell i går. Jeg glemte tydeligvis at det er en helt annen alkoholprosent enn vanlig pils.
Postet 28-10-16 kl 10:03 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Mornings. Kaffe kaffe laffe. Men fredan da! God bedring til de som trenger det!
Postet 28-10-16 kl 10:06 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Hva er en IPA-smell? Forveksla du retrofleks og dental lateral, eller noe sånt?
Postet 28-10-16 kl 10:38 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har ellers planleggingsdagspermisjon, så jeg overlater mine 20 fine til en kollega, og er hjemme med de tre aller fineste i stedet. Prøver å fortrenge novelleanalyser. Skal bake muffins i stedet. Toåringen har allerede prøvd å ta eggene ut av kjøleskapet tre ganger, så får komme i gang!
Postet 28-10-16 kl 10:47 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
IPA - Indian Pale Ale (god øl)

Jeg har fått tatt ned mange baller denne uken og plassert de der de hører hjemme. Skuldrene har senket seg mange hakk og humøret på oss alle er bedre.
Postet 28-10-16 kl 12:03 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Ikke det internasjonale fonetiske alfabetet, altså. :liker ikke øl:
Postet 28-10-16 kl 12:13 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Gooood morgen fra new York!
Klokken er halv sju her, og frokosten er unnagjort. Nå er det straks tid for sightseeing
Postet 28-10-16 kl 12:32 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Njulaif sin avatar
Jeg kan faktisk ikke få uttrykt sterkt nok hvor godt det skal bli med helg! Jeg håper på å gjøre minst mulig kjenner jeg, og sove mest mulig (selv om det er en slags utopi med en toåring i huset ).

Jeg må dessuten få fingeren ut å strikke ferdig skjerf nummer to til Kirkens Bymisjons novemberkampanje.
Postet 28-10-16 kl 12:39 av Njulaif Njulaif er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har nettopp tatt ryggmargsprøve og mistenker at jeg skal klones.
Postet 28-10-16 kl 13:15 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Det hørtes vondt ut, Maverick. (Jeg tror du er veldig bra for verden, så det gir jo mening å ha to av deg.) Fortsatt god bedring!

God bedring til Harriet og andre som trenger pjusk også, og stor klem til den beste Appelsinen.
Postet 28-10-16 kl 13:21 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Adrienne sin avatar
Mave, det høres heftig ut.

Og til HV, det høres litt ut som det lillesøster og jeg har hatt de siste dagene, heldigvis har jeg sluttet å svimle og kvalmen er nesten borte, så jeg er i full jobb igjen. Siden lillesøster fikk de samme symptomene et døgn etter meg så regnet jeg med at det var et virus vi hadde plukket opp.
Postet 28-10-16 kl 13:25 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
Jeg venter på toget. Heldigvis er det ikke innstilt.
Postet 28-10-16 kl 14:06 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Susse sin avatar
Klem til alle syke og pjuske der ute. Jeg har blitt jaget hjem fra jobb-via legevakt- med et skikkelig betent øye som har holdt meg våken i hele natt.
Supertravel helg i vente, og ikke fikk jeg landet noe som helst på jobben før jeg dro hjem igjen heller. Blæææ
Godt sola skinner! Er øyet bedre i morgen skal jeg ta en lang løpetur i skogen.
Postet 28-10-16 kl 14:14 av Susse Susse er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg lurer på om jeg og broren min havner på samme hovedrett i morgen, han ble med i siste liten og jeg overhørte litt på telefonen i dag når han fikk sin rute. Det er alle trenere, oppmenn og styret i det lokale idrettslaget som skal være med på dette gjestebudet.

Men i ettermiddag så skal begge ungene på halloweenfest på skolen, mens jeg er den heldig utvalgte til å være badevakt på frisvømminga.
Postet 28-10-16 kl 14:29 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Fikk dra hjem på perm i helgen. Må tilbake på sykehuset mandag.
Postet 28-10-16 kl 14:59 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Sitter på Malpensa og venter på boarding. Intens arbeidsuke over, mye fint, rart, morsomt og kjipt på en gang. God helg uten planer i vente.
Postet 28-10-16 kl 15:46 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Canisa sin avatar
Kos deg hjemme, Mave.
Min plan for helga er å nyte nyvasket hus og få lest ut boka jeg holder på med. Har vært i shitty form i det siste, og tenker det skal bli deilig å bare late seg hjemme mens mannen drar på hytta for å snekre skiboden ferdig.
Postet 28-10-16 kl 15:53 av Canisa Canisa er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Er du syk, Maverick? Det har jeg ikke fått med meg. God bedring. Klem
Postet 28-10-16 kl 16:16 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Inagh sin avatar
Jeg håper at du blir pjuska godt med nå i helga, Maverick.
Postet 28-10-16 kl 18:48 av Inagh Inagh er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Hva har skjedd med deg Maverick?
Postet 28-10-16 kl 20:28 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Bare litt udefinerbart syk, men blir testet fra topp til tå. Vidunderlig å være hjemme nå!
Postet 28-10-16 kl 20:45 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
God bedring!
Postet 28-10-16 kl 21:29 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Maverick og til alle andre syke.
Postet 28-10-16 kl 21:51 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no