Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 07-03-20 kl 08:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Bare meg oppe, ingen store planer for dagen. Dra og ta inn posten hos foreldrene mine er det eneste.
Postet 07-03-20 kl 09:00 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Sol! Jeg skal bare rusle rundt ute og nyte dagslys. Har lyst på utepils, men må kok nedskalere til utekaffe, siden ungen er selskap.
Postet 07-03-20 kl 09:04 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Våkna før klokka. Og det var klokka som bare ringer på hverdager. Ble brått usikker på om det var fredag og ikke lørdag. Kan ikke huske at jeg slo den på i går (gammel vekkerklokke)
Jeg skal ha dugnad i dag og menge meg med 3-4 tusen folk. Foreløpig går det som planlagt og jeg tror ikke det blir avlyst selv om det blir flere smittede.
Postet 07-03-20 kl 09:13 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 07-03-20 kl 10:49 av star
Gammel
007 sin avatar
Sol, blå himmel og klar for bakken.
Postet 07-03-20 kl 09:55 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Ingen sol her, og det passer egentlig bra. Oppgaveskriving med innlevering mandag. Så der er helgen min..
Postet 07-03-20 kl 10:12 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Same, same, agenten!
Postet 07-03-20 kl 10:18 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Sol, klar himmel og årets første fotballcup ute for lillebror.
Postet 07-03-20 kl 10:39 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
Fint vær, vi er i åre og skiutstyret er på. Blir en bra dag!
Postet 07-03-20 kl 10:59 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Grått vær her, men det snør i hvert fall ikke. Jeg har fått meg nytt verv og pangstart, så jeg skal ut og fikse og ordne og låse opp haller og den slags. Og jobbe. Og bake. Det gjenstår å se om jeg rekker alt!
Postet 07-03-20 kl 11:02 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Jeg er ferdig med første uka i ny jobb, og har planer om å gjøre nada og niks denne helgen. Fytti, det er hardt å være ny! Men gøy!
Postet 07-03-20 kl 11:46 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
OK vær her. Ut og kjøpe mobil til yngste snart siden den gamle tok kvelden. Eldste er på speidertreff i Stavanger.
Postet 07-03-20 kl 11:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Plante litt frø, handle litt og strikke/brodere ein del. Mi helg i korte trekk.
Postet 07-03-20 kl 12:07 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg sitter og puslejobber og drikker kaffe og venter på at til og med den største tenåringen skal dukke opp så vi kan spise fellesfrokost.

Ungeskokken og jeg skal på Munchmuséet i dag, har lyst til å se den siste utstillingen der, og film i sofakroken etterpå tenkte jeg.
Postet 07-03-20 kl 12:32 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Jeg burde jobbe, men orker ikke helt. Jeg skal ha opplæring for nøkkelpersoner på de forskjellige kontorene i Europa på mandag og det er litt kompliserte greier så jeg må forberede meg.

Jeg var ute og handlet litt for en en drøy time siden og det var trikk etter trikk på vei opp til Holmenkollen og det satt noen få på hver av dem.
Postet 07-03-20 kl 13:36 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har kjørt Herremannen på jobb og vært og handlet med stefaren min. Nå bør jeg vurdere norsktekster, men det frister mer med en tur i finværet.
Postet 07-03-20 kl 13:37 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Nå kom solen, vårfølelsen øker��. Men kjøkkenet må ryddes.
Postet 07-03-20 kl 15:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Blæh. Blå himmel ble hvit, og det ble flatt lys i bakken. Uten god sikt kjører seg som en kråke, så da gikk vi heller hjem for å se Liverpoolkamp.
Postet 07-03-20 kl 15:08 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det skyet over på vei til cupen og det ble en kald opplevelse. Nå sitter vi i stuen og prøver å finne varmen.
Postet 07-03-20 kl 18:13 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Vi fikk oss en fin gåtur i skauen. Deilig rett og slett.
Postet 07-03-20 kl 18:27 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no