Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 09-01-22 kl 07:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Mornings! Rundstykkedeig på heving. Burde kanskje fyre i ovnen snart. Og lurer på om jeg skal ta en rolig fjelltur i dag, selv om halsen er bittelita redusert. (Blir jeg mer forkjøla, så smitter jeg likevel ingen på hjemmekontoret mitt..)
Postet 09-01-22 kl 09:42 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Sitter og psyker meg opp til joggetur med hunden. Er litt redd for at det skal være glatt ute. Ellers må julen pakkes bort i dag. LøveMannen og arvingen har vært syke og jeg bortreist, så derfor har det ikke blitt gjort før....
Postet 09-01-22 kl 09:57 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen. Her er dagens første klesmaskin satt på, julen ble pakket bort i går. I dag må vi nok måke litt snø, og så har jeg planlagt en trugetur med ei venninne.
Postet 09-01-22 kl 11:00 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Det kommer noe ned ovenfra, blanding av regn, sludd og snø. Skal kjøre familiemedlem til flyplass om litt. Resten av dagen tilbringes inne. Tenker jeg pakker i dag, endel kasser.
Postet 09-01-22 kl 12:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hmmm, høyre del av ansiktet lever sitt eget liv i dag (leamus all over) så nå lurer jeg på hva jeg tydeligvis stresser med.
Innedag i sag tror jeg. Mulig jeg karrer meg på en rundtur i skogen.
Postet 09-01-22 kl 12:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Her jobbes det med dørstokkmila. Den er lang i dag, altså.
Postet 09-01-22 kl 13:08 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Fryktelig vær ute. Men greie veier.
Postet 09-01-22 kl 13:33 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg jobber også med dørstokkmila. har på turklær og har gitt meg selv en tid for når jeg skal gå ut.
Postet 09-01-22 kl 13:53 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg driver vekselvis med å prøve å få tak i en lege som faktisk vet noe om min innlagte mor, underholde "barnet" som skal dra i dag, reparere bil og planlegge kommende ukes undervisning. Alle ting blir like dårlig selvsagt, så nå lurer jeg på om jeg bare skal gå ut med hunden istedet.
Postet 09-01-22 kl 13:55 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Nå begynner jeg å bli sliten altså. Ikke antydning til å gi seg.
Postet 09-01-22 kl 14:07 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Dørstokkmila vant i dag, det vil si jeg og den gjorde kompromiss: jeg vasket vinduer, innvendig og utvendig (=frisk luft), deretter fant jeg en treningsvideo på nett som jeg fullførte.
Postet 09-01-22 kl 21:33 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no