Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 04-10-18 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Postet 04-10-18 kl 08:20 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar


God morgen. Maratondag i går, og jump start på jobb i dag. Kaffe! Nå!
Postet 04-10-18 kl 08:54 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg tror jeg er allergisk mot høst og regn, for øyepartiet mitt oppfører seg akkurat som det gjør hos pollenallergiken i huset når hun glemmer å ta medisinen sin.
Postet 04-10-18 kl 09:25 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg har ordentlig gjemmekontor i dag.

Høsten har vært helt vill og plusstimene bare hoper seg opp. Og så helt plutselig i går, begynte det å roe seg. Nok å gjøre, men ikke sånn at jeg føler at noen står og roper rundt meg om alt som haster. Så, siden jeg skal ha middagsgjester i dag, så har jeg avtalt halvt hjemmekontor og halv avspasering. Jeg arbeider litt og gjør litt husarbeid, og bare nyter dagen. Rolig stue, stearinlys i vinduet og fyr i ovnen. Snart skal jeg ut og handle og sette i gang med å bake to kaker til i kveld.
Postet 04-10-18 kl 09:26 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg avspaserer og i dag er planen pt-time nå på morgenen. Det blir godt å bli ferdig med den.
Postet 04-10-18 kl 09:36 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Holder på med rapportering. Hvis jeg blir ferdig i dag, kan jeg ta hjemmekontor/fri i morgen, så hvorfor henger jeg da her?
Postet 04-10-18 kl 09:54 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Rar morgen her hjemme. Eks-svigermor ble lagt inn på sykehus for et par dager siden med vann i lungene og blir gradvis dårligere og dårligere. Hun er snart nitti år og har sittet på et sykehjem og ventet på døden siden mannen hennes døde for halvannet år siden. Men nå når det ser ut som at tiden er inne så er hun så redd, så redd. Hun får heldigvis morfin og registrerer at familiemedlemmer er hos henne, så jeg håper at hun ikke har mye vondt.
Postet 04-10-18 kl 10:01 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings, sovet dårlig, kurs hele dagen.
Postet 04-10-18 kl 10:01 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal forsere en rettebunke og har fått gjemmekontor, men huset er okkupert av vaskehjelpen! For noen utfordringer dette livet gir. Jeg har funnet kafé med tidlig åpning og smoothie da, så mulig det blir greit likevel. Pysjkontor utgikk dog.
Postet 04-10-18 kl 10:03 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Goddagen, september forsvant i en fei. Nå ser det ut til at oktober blir like full av ting som må gjennomføres, i tillegg til alt det vi måtte skyve på for å få september til å gå bra med et brak.

Postet 04-10-18 kl 10:35 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Siste arbeidsdag denne uka, og dagen i dag tror jeg blir kort..
Postet 04-10-18 kl 10:50 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Albertine:

Jeg er ombord i fly og er som vanlig oppgitt over alle dustene som sperrer midtgangen mens de prøver å plassere den altfor store håndbagasjen.
Postet 04-10-18 kl 11:13 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Og så var hun borte.

Har ungene denne uka, så jeg har invitert Alberto på middag sånn at han får være sammen med dem.
Postet 04-10-18 kl 11:31 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Kondolerer, Albertine!
Postet 04-10-18 kl 11:44 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Åh, kondolerer!
Postet 04-10-18 kl 12:01 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Å så fryktelig leit. Kondolerer!
Postet 04-10-18 kl 12:04 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kondolerer.
Postet 04-10-18 kl 13:06 av star star er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Kondolerer Albertine.
Postet 04-10-18 kl 13:28 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Kondolerer!
Postet 04-10-18 kl 13:41 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har fullført pt-timen min. Deilig å være ferdig. Mellomste har tatt med seg el-gitaren og reist ned på Fyrhuset (lokal rockefabrikk) og skal spille til kl. 16.
Postet 04-10-18 kl 13:42 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Kondolerer, Albertine.

Her blei det plutselig bakedag. Knekkebrød i ovnen og bolledeig til heving. Litt ekstra innekosemat på ein høstferiedag. Den opprinnelige planen var hytte, men etter å ha sett på værmeldinga konkluderte vi med at heimen er betre egna for inneaktiviteter enn hytta.
Postet 04-10-18 kl 14:01 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Så trist, kondolerer Albertine!

Trøtt torsdag, gleder meg ikke så veldig til helg heller, hyttetur på fjellet, krever pakking i kveld, handling av div. effekter til minste som har vokst betydelig siden sist det var vinter, dekkskift og kjøre i kø i morgen ettermiddag, og i kø hjem på søndag. jaja, blir jo sikkert fint når vi er der. :mantra:
Postet 04-10-18 kl 16:05 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Agent Scully sin avatar
Kondolerer Albie
Postet 04-10-18 kl 16:46 av Agent Scully Agent Scully er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Så leit, Albertine.
Postet 04-10-18 kl 16:55 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Kondolerer Albertine!
Postet 04-10-18 kl 17:50 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no