Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 09-07-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
God morgen fra kollektivtrafikken i vestlandets hovedstad. Siste uke før F, endelig. Håper kaffen er klar på jobb.
Postet 09-07-18 kl 08:28 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Første dag i F, men er på jobb
Satser på halv dag.
Ungene kommer i dag, det blir veldig bra. Hjemmeferie denne uken med småturer hit og dit, neste mandag drar vi til fjells. Heldige er vi som bor så fint til, masse fint som skjer i området vårt og et uendelig antall strender å bruke.
Postet 09-07-18 kl 09:56 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Vi virrer rundt og ordner de siste tingene før flyttefolkene kommer. De sa at de absolutt ville pakke selv, så det skal de sannelig få lov til. Lykke til med ungenes tusen skjøre miniatyrting, sier nå bare jeg.
Postet 09-07-18 kl 10:23 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Miss Norway sin avatar
Skal dere flytte Toffen? Det har jeg ikke fått med meg. Sånn er det når man er for sporadisk inne på FO.
Postet 09-07-18 kl 10:40 av Miss Norway Miss Norway er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Ja, vi flytter hjem til Norge, og jeg skal ukependle i semestrene. Mannen og jeg leker pendlersisten. (Uansett hadde vi skullet flytte fra huset i disse dager, for leiekontrakten går ut i slutten av juli.)
Postet 09-07-18 kl 10:42 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi er i Tallinn. For ikke å gå i samme felle som tidligere år, så skal snuppa og jeg nå på shopping. Og trolig shoppe i akkurat de samme butikkene som vi har hjemme.

Forhåpentligvis gjør det henne hakket mer vennlig innstilt til å spise på gode restauranter og besøke noen historiske steder. Hun har allerede gjort det klart at hun vil på språkreise neste år, for vår type er ferie er bare sååååå kjedelig.
Postet 09-07-18 kl 11:19 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Fortsatt Sunnmøre her, nå fra min families hus som er min barndoms sommerparadis. Fred i sjelen! Og nå kom jommen solen også!
Postet 09-07-18 kl 12:19 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det regner! Fryktelig uvant etter uker med sol og varme, jeg håper det kommer nok til at det monner litt.
Postet 09-07-18 kl 12:21 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tangerine sin avatar
Morn! Jeg driver å spiser opp kinogodisen fra i går. Fant det i lommen. Det kan IKKE ligge og bli ødelagt.

Hvor på Sunnmøre er du, Ingling?
Postet 09-07-18 kl 12:34 av Tangerine Tangerine er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg ble «vekket» med sang og gaver i dag. Fine gaver og litt trøtt sang fra tenåringer som hadde vært litt seint i seng, men de sang i hvert fall. Fin frokost har jeg også fått.

50 år føles forholdsvis surrealistisk. Jeg er da ikke SÅ gammel vel?
Postet 09-07-18 kl 12:44 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hurra for Nenne!
Postet 09-07-18 kl 12:46 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Grattis, Nenne!
Postet 09-07-18 kl 12:50 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Avatar sin avatar
Gratulerer meg dagen, Nenne!
Absolutt beste dagen å ha bursdag. :harbursdagidagselv:
Postet 09-07-18 kl 13:13 av Avatar Avatar er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Hurra for Nenne og Avatar!

Smalt sammen en enkel kake for anledningen.

Postet 09-07-18 kl 13:38 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Hipp hurra for Nenne og Avatar!!


Regn og nokså mye lavere temperatur ja, fikk nesten høstvibber her! Men på lørdag starter f og turen går til garantert sol og varme. Gleder meg som et barn! Gruer meg riktignok til å pakke, men når alle andre stort sett håndterer sin egen pakking, er det litt greiere.
Postet 09-07-18 kl 14:10 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Hipp hurra for Nenne og Avatar!

Vi er i Høvåg, rett utenfor Blindleia og Brekkestø. Helt idyllisk! Seks barn i alderen 6-16 og tre voksne. Vi har badet, solt oss, guttene har seilt, padlet kano og rodd. Hjem i ettermiddag.
Postet 09-07-18 kl 14:37 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer så mye med dagen til Nenne og Avatar!

50 er en bra alder, Nenne! : ble 50 i mai:
Postet 09-07-18 kl 14:38 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Da var flyttefolkene ute av huset. Veldig tilfredsstillende at de pakket alt (og attpåtil ga oss ros for å være velorganiserte og ryddige).
Postet 09-07-18 kl 14:39 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Hipp hurra for Nenne og Avatar!

Vi har sommergjestbyttedag, så jeg er på flyplasse. For drop-off og pick-up.
Postet 09-07-18 kl 14:44 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Takk og takk! Lekker kake, CD.

Gratulerer med dagen, Avatar!
Postet 09-07-18 kl 15:10 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg er i Berlin. Det er ikke kofferten min. Mareritt på Tegel da jeg landet i går kveld, og som vanlig viser tyskerne seg fra sin verste side når ting går galt. Jeg er rimelig forbannet over at ingen har ansvar eller kan (vil) gi noen svar, og at det eneste man får hvis man spør om hjelp er kjeft.
Postet 09-07-18 kl 20:18 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen til Nenne og Avatar.

Skolen har dukket opp her på Nordmøre også. Hatt en hviledag etter en 13 timers kjøretur i går. Vestlandet er langt med mange ferger!
Postet 09-07-18 kl 21:59 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Så kjett Stompa. Høres ut som de trenger å gå på kundebehandlerkurs. Håper kofferten din kommer kjapt.
Postet 09-07-18 kl 22:01 av star star er aktiv nå
Gammel
Pamina sin avatar
Sympati, Stompa! Du prater sikkert bedre tysk enn dem, så du får kjefte tilbake.
Postet 09-07-18 kl 22:49 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Det er faktisk ganske vanskelig å diskutere med folk som roper på bred dialekt. De er veldig vanskelige å forstå, og ikke interessert i å høre på meg.
Postet 09-07-18 kl 22:53 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no