Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 22-03-18 kl 07:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Idag er det påskefrokost i bhg, gjøre ferdig resten til barnebursdag inkl. bake muffins og begynne å finne frem/ pakke til påskeferie.
Men aller først kaffe.
Postet 22-03-18 kl 07:56 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Her er godværet tilbake ser det ut som. Lov å håpe a det blir påskeværet.

Jeg skal snart på jobb, vondt i nakke og hode, så skal bli godt med påskeferie i morgen.
Postet 22-03-18 kl 08:25 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
India, here we come!
Postet 22-03-18 kl 09:15 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
God tur, Eia!
Postet 22-03-18 kl 09:20 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det lå påskeegg på pulten da jeg kom på jobb, og i kveld skal vi ha julemiddag - her er vi effektive! (Eventuelt trege, vi rakk aldri å ha julemiddagen før jul).
Postet 22-03-18 kl 09:47 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God tur Eia.
Jeg har en hjemmedag, litt usikker på hva den skal inneholde, men må ut en tur tror jeg.
Leser intr fagstoff på morran iallefall.
Postet 22-03-18 kl 09:58 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
God tur, Eia, håper det blir fantastisk!

Her skinner solen, snøen smelter mer og mer og vi teller ned skoledager. Påskelunsj på begge barna på skolen i dag, blir nok hyggelig.
Postet 22-03-18 kl 10:01 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God tur Eia.
Postet 22-03-18 kl 10:06 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
Lillesøster uttrykte bekymring i morges, men hva om våren aldri kommer? Jeg kjenner bekymringen, men heldigvis har jeg levd lenge nok til å være overbevist om at våren og sommeren kommer til slutt. Og plutselig har vi glemt is og sørpe, iskald vind og snø som aldri tar slutt.
Postet 22-03-18 kl 10:20 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
tink, her var det jeg som ga utrykk for det samme, til Hiawata, for litt siden. Så alder og erfaring trenger ikke bety noe.
Postet 22-03-18 kl 10:25 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Halvannen dag igjen til en enorm bunke med saker må være ferdige og sendt ut. Jeg er nesten ferdig med å skrive, men det gjenstår forholdsvis mye praktisk arbeid. Jeg har satset på å klare det innenfor vanlig arbeidstid og har avtalt trening etter jobb begge dagene.

Og hva skjer. Saksbehandlingssystemet bryter sammen (bare for meg) og jeg har ikke tilgang til noenting. Helt sant. Jeg har tatt kontakt med IT og nå er det ingenting annet jeg kan gjøre her ennå drikke kaffe, sende påskehilsener, rydde kontoret og håpe at det ordner seg.
Postet 22-03-18 kl 10:34 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Hjemmekontor i dag, noenlunde samme i morgen, så blir det hytteturer med hund - dette blir en spennende påske - jeg er bittelitt yr.
Postet 22-03-18 kl 10:43 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har lunsjet med nye kolleger i dag, sett mitt nye kontor og usedvanlig stilige nye laptop. :shallow: Blir utrolig godt mottatt, fikk påskeegg og greier. Fine folk og virker som et fint sted å jobbe. Nå er jeg på siste innspurt med å tømme og slette ting fra gamle PCer, skal levere dem, kort, mobil og alt i morgen. Lørdag drar vi til fjells, det blir deilig!
Postet 22-03-18 kl 16:10 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no