Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 30-08-20 kl 07:38 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Kun meg som er oppe her etter konfirmasjon i går. Mesteparten ble ryddet i går kveld. Resten tas i dag. Må og få invitert noen venner til kake tror jeg.
Postet 30-08-20 kl 10:36 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vel blåst, millact!

Jeg er oppe og funderer litt på hva jeg skal gjøre med dagen. Jeg burde jobbe eller ordne i hagen, men jeg har mer lyst til å finne noen å sosialisere med.
Postet 30-08-20 kl 10:39 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Startet dagen med en lang skogstur.
Nå er det fiksing og ordning i heimen.
Postet 30-08-20 kl 11:35 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg må fortsette å vaske/rydde. Og begynne på kortet til eldste.
Postet 30-08-20 kl 11:49 av star star er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er ikke kommet lengre enn til morgenkaffen. Ser ut som det blir en fin dag ute, så vi bør ut en tur alle sammen.
Postet 30-08-20 kl 11:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
venla sin avatar
Hadde venninne over på vin i går, så ikke kommet lenger enn til kaffen her heller. Det regner ute, men jeg skal snart på lunsjdate med en fin fyr så det gjør ikke noe
Postet 30-08-20 kl 12:39 av venla venla er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Her går det meste sakte for tiden, men skal komme meg en tur ut og luke litt i den fine hagen min. Og etter alt å dømme får jeg noen timer helt aleine om kun kort tid.
Postet 30-08-20 kl 13:42 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg er på tur. Som i at jeg har gått til museet der Herremannen jobber,og nå tar jeg en kaffe derfor jeg går hjem for å steike koteletter.

Eller bruker jeg dagen på å la meg fasinere av alle de som tenkte det var lurt å være 200 mennesker samlet i en grotte uten lufting, sammen med to aggregat.
Postet 30-08-20 kl 14:01 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no