Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 19-10-20 kl 08:45 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Ny uke, nye muligheter.
Postet 19-10-20 kl 08:51 av Chablis Chablis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ny uke, nytt snørr. :himler: Jeg venter på at koronatelefonen skal åpne, så ungen og jeg kan komme oss avgårde til test.

Jeg må jobbe hjemmefra, noe som er nokså tungvint når det er noen elever hjemme og noen på skolen. Det er faktisk tre ganger så mye jobb. Selvsagt er dette også en sånn dag hvor vi har møtetid utover kvelden. :bah:
Postet 19-10-20 kl 08:52 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 19-10-20 kl 09:01 av Blondie
Gammel
Blå sin avatar
Ny uke og gråter ikke alt for mye.

Jeg skal egentlig til legen i dag, men har våknet bitte litte grann forkjølet, så nå må jeg ringe når de åpner og høre om jeg får lov til å komme.

Ellers er uken travel, men sannsynligvis hyggelig, så dette lever jeg godt med. Akkurat nå har jeg stearinlys og Tidenes morgen på radio.
Postet 19-10-20 kl 08:56 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Morgen ja
Coronatestet igår men tar jo lang tid å få svar.
Så jeg er hjemme da. Og minsten.
Blir mye skjerm.
Postet 19-10-20 kl 08:58 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Oppe og gråter heller ikke. Har sovet ok i natt, så da er jeg fornøyd. Ikke så altfor mye jobb som må gjøres heller i dag.
Postet 19-10-20 kl 09:05 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Legen ville ikke ha meg inn. Så nå blir det telefonkonsultasjon i stedet.
Postet 19-10-20 kl 09:15 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen. Er med arvingen til kiropraktor, så trening og deretter jobb. Blir en travel jobbuke.
Postet 19-10-20 kl 09:30 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er godt fornøyd med å ha kommet oss gjennom helgen. Vi hadde "konfirmasjon" på lørdag, og det har plaget hodet mitt en del. Men nå er vi ferdige, og det er deilig. (Men bare halvannet år til neste runde ... da håper vi at det kommer litt flere gjester.)

Jeg har en helt absurd arbeidsmengde de kommende ukene. Jeg viste sjefen min hva jeg skal gjøre, og han var helt klar på at jeg skulle føre overtid (normalt sett tar jeg det bare ut i avspasering, men nå har jeg for mye avspaseringstid også). Men jeg ser en ende på det, og da er det helt greit å jobbe mye en liten stund.
Postet 19-10-20 kl 09:40 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Kommet meg på jobb.
Jeg er i orker ikke, gidder ikke, vil ikke humør.
Postet 19-10-20 kl 09:40 av star star er aktiv nå
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen. God bedring til alle syke og lykke til med testresultater!
Postet 19-10-20 kl 09:40 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Mandag. Jeg er håpløst bak skjema med det meste, så her er det bare å henge i stroppen og lage opplegg til timene i trappa på vei opp til klasserommet. (Neida - har alltid en grov plan i bunn. Skal nok trylle fram noe brukbart.)
Postet 19-10-20 kl 09:47 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
God morgen. En sånn dag jeg skulle få gjort kjempemye. Men så starter dagen med koronatelefonkø og avlysning av alle avtaler. At litt snørr skal være så problematisk.
Hvordan kommer man seg til testing på kommunens eneste testestasjon, tro? Det var enklere før, da den lå 100 meter fra huset mitt.
Postet 19-10-20 kl 09:51 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Her ligger teststasjonen 30 meter fra huset mitt. Eneste måten å få time der på, er å ringe. Den telefonen er det nå opptattsignal på hele tiden. (det var ringesignal tidligere, så jeg mistenker en feil). Det er litt klønete, kjenner jeg.
Postet 19-10-20 kl 09:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Iskaldt på hjemmekontoret i dag, men har fått på en ovn så da kommer det seg nok snart.

Litt mye å gjøre i dag både med vanlig jobb og planlegging av kalenderen til jobb, gaper alltid over litt for mye......
Postet 19-10-20 kl 09:54 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Det var -3 grader da jeg syklet til jobb i dag. Brrrr. Kom meg til jobb, da. Og nå sitter jeg her og venter På medarbeider som skulle ha medarbeidersamtale kl. 9.
Postet 19-10-20 kl 10:12 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
Oi Blånn, håper vedkommede dukket opp, og at resten av dagen ikke ble spist opp. Her er det hjemmekontor med utsikt til en kaosuke. Jeg føler det er så mye jeg ikke har kontroll på, som burde vært under kontroll. Det kjennes ikke greit.
Postet 19-10-20 kl 10:36 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg har brukt lunchpausen på å gå en tur i skogen. Rakk det akkurat før regnet kom.
Postet 19-10-20 kl 12:22 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg har morgentrent og luftet bikkja i fint høstvær.

Og så har jeg lett etter jobbmotivasjon i flere timer allerede. Foreløpig uten suksess.
Postet 19-10-20 kl 13:16 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Når jeg får fakturert det jeg har på blokka så har jeg fakturert for summen som er ønskelig på en uke. Ka jeg ta resten av uka fri da mon tro?
Postet 19-10-20 kl 14:22 av star star er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
Selvfølgelig star, skulle bare mangle.
Postet 19-10-20 kl 14:44 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vedkommende dukket ikke opp. Resten av dagen gikk med til å nøste i en SnapChat-greie som involverer to skoler (gleder meg til politikontakten vår kommer i morgen i storefri for vi får kanskje noen «bleke» ansikter blant elevene da. Ellers et par andre elevsaker og et foreldrepar vi prøver å overbevise om rett skolevalg for barnet.
Postet 19-10-20 kl 18:50 av Blånn Blånn er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no