Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 23-10-20 kl 08:42 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
venla sin avatar
God morgen! Siste dag av karantene/hjemmeskolen Og vi er fortsatt friske. Og snart helg!
Postet 23-10-20 kl 09:21 av venla venla er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Trøøøøøtttt. Jammen godt det er helg!
Postet 23-10-20 kl 09:26 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Kort dag på sofakontoret i dag. Jeg skal både en tur til byen for å delta på et fysisk møte og avspasere slutten av dagen for å kjøre storesøster til et seminar.

Gleder meg til helg.
Postet 23-10-20 kl 09:27 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På plass på kontoret. For tiden er det mye budsjett det går i, og når man bor i en fattig kommune er det ikke så veldig gøy akkurat.
Postet 23-10-20 kl 09:27 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Her tikker ordrene inn i litt mer passende tempo, slik at vi rekker å henge med. To av tre esketyper er på vei, så vi blir leveringsdyktige på volumproduktene igjen

Ellers skal mannen og jeg på småbruket i helgen. Helt alene! Det må være første gangen siden vi ble foreldre for 16 1/2 år siden.

(Ja, altså, vi har hatt alenetid, men ikke vært kun oss to der oppe en hel helg.)

Jobbehelg, da - vi skal brenne de schwære haugene med kvist fra hogsten sist vinter, og male gulv i hovedhuset. Men lell!
Postet 23-10-20 kl 09:35 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Avspaseringsdag i dag. Fikse til konf i morgen og kose med storebror som kom hjem i går. Men nå først har jeg levert sykkel til service.
Postet 23-10-20 kl 09:35 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Kaija sin avatar
Har vært forkjølahjemme hele uka, og nå er jeg skikkelig lei. Kjennes som om hjernen har krympet til ertestørrelse. Og i dag ville jeg mye heller ha stått på skolekjøkkenet med 20 småtasser enn å suse rundt hjemme. Har gitt opp tv, og heller funnet et jobbrelevant og interessant nettkurs som jeg skal kose meg med.
Postet 23-10-20 kl 09:43 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg (og mannen) skal til en tidligere kollega på tapas og vin i kveld. Blir sikkert koselig, men jeg vil helst være hjemme med strikketøy og gullrekka. Koronaen har drept siste rest av sosialiseringsbehov i meg, kjenner jeg.
Postet 23-10-20 kl 09:50 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Godt det er fredag! Men først tre timer med absolutt nonstop undervisning.
Postet 23-10-20 kl 09:51 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det ser ut som det kommer inn masse jobb i ettermiddag, så helgen må utsettes litt. Det blir sånn et par helger framover. Jaja, får mye avspassering og betalt.
Postet 23-10-20 kl 09:55 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har et utagerende sosialiseringsbehov nesten alltid, men i kveld har jeg faktisk takket nei til vinkveld. Jeg er for sliten og jeg vil være opplagt til resten av helga som skal tilbringes i armkroken med kjæresten.
Postet 23-10-20 kl 09:57 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Av alle mulige ting så har eg sannsynligvis tre tenåringer med vannkopper. Trur ikkje det blir aleine helg på meg allikevel eg.
Postet 23-10-20 kl 10:31 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det høres slitsomt ut, Hjertensfryd - tenåringer blir vel gjerne dårligere enn mindre barn.

Jeg strikker, drikker kaffe og holder meg oppdatert på presidentvalgdebatt, rettsak og andre nyheter.
Postet 23-10-20 kl 11:09 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Oi, Hjertensfryd. Høres ikke kjekt ut.
Det var unnagjort før minsten var 8 mnd her.

Psyk.mot fysio før jobb i dag.
En visstnok syk hjemme. Jeg lurer på om jeg evt brygger på noe, men det kan være så mye annet.
Postet 23-10-20 kl 11:47 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Det som er fordelen med tenåringer er at dei sover masse. Så sånn sett er det ikkje så ille Og dei klarar å ordne med mat og slikt sjølv. Litt mamma pjusking inn i mellom og så er ting ok.
Postet 23-10-20 kl 11:56 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg er på jobb, bånn sliten. Vil helst gå hjem, og normalt har jeg rom for det på fredagene hvis jeg heller jobber på søndag, men akkurat i dag ryr det inn med vanskelige greier som må fikses før helga.
Postet 23-10-20 kl 12:26 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God, eh, morgen? Jeg gikk og la meg igjen etter å ha sendt unger avgårde i dag tidlig (og stekt vafler til dem), satte telefonen på lydløs, og nå har jeg rett og slett sovet et par timer! Våknet til femten tapte anrop og full innboks, men det kan vente litt til.
Postet 23-10-20 kl 13:20 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Jeg skal visst drikke vin med en kollega i dag. Er i grunnen trøtt, men det er så lenge siden og det er i gåavstand. Vet ikke om det blir hos meg eller hos henne. Trenger det sikkert.

Sol i sør og fin helg i vente tror jeg.
Postet 23-10-20 kl 15:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har hatt medarbeidersamtale. I all år har jeg syntes at det er litt ekkelt, men i dag var jeg helt rolig. Nå vet jeg at jeg er i en jobb som jeg mestrer til fulle, men som allikevel gir meg nok utfordringer. Det er skikkelig godt å ha landet.

Heldigvis var sjefen helt enig med meg. Også i det jeg hadde foreslått som forbedringspunkter for meg selv.

I kveld skal jeg drikke øl på fotballpub med en liten gjeng fotballtrenere/-lagledere. Jeg er eneste av hunkjønn, men i den gjengen spiller det ingen rolle. Vi skal bare snakke fotball ... hele kvelden. Jeg gleder meg skikkelig.
Postet 23-10-20 kl 15:34 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Oppdatert 23-10-20 kl 16:15 av Tjorven
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no