Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 21-07-16 kl 09:31 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 32

Kommentarer

Gammel
Susse sin avatar
God morgen! Sola skinner og jeg må opp og i gang. Har en lag dag på informasjons -stand foran meg.
Postet 21-07-16 kl 09:52 av Susse Susse er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har hjemmekontor i dag, og sitter og kikker på noe statistikk som jeg er ganske sikker på at jeg skjønte i april. Haha.
Postet 21-07-16 kl 09:54 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Esme sin avatar
God morgen! Vi Transatlantet hjem i går og er skikkelig jetlagged. Jeg ble vekket 0440 av resten av familien og det var skvett umulig å sove mer. En venninne skal komme og drikke vin, kan jeg be henne om å komme kl fem? Det er tross alt bare tre timer før leggetid
I dag skal vi bare henge i huset, vaske klær og klippe plen. Alt er helt overgrodd her nå.
Postet 21-07-16 kl 10:07 av Esme Esme er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Bra vær her i dag, det er jo fint. Jeg tror vi skal en tur til Alveland(lokal såpefabrikk og kafe) Ellers så får vi se. Ungene sover enda, så de må nå først våkne.
Postet 21-07-16 kl 10:08 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Total feriestemning på hytta, jeg er den eneste som har stått opp. Vi kveldsbadet og fisket krabber til kl 22, så 8-åringen har fått ny døgnrytme. Ut i skjærgården med niste og badetøy i dag.
Postet 21-07-16 kl 10:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Vi var på utflykt til söta bror i går og kjøpte knäckis och godis, i dag fortsetter flislegging i kjelleren.
Postet 21-07-16 kl 10:47 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg prøver å stå opp og komme meg i dusjen. Må pakke og få alt i bilen, og forhåpentligvis komme oss avgårde ikke så alt for sent. Håper hodet og kroppen fungerer bedre i dag.
Postet 21-07-16 kl 10:54 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Her har de to minste allerede badet et par ganger. Eldste er tenåring...
Postet 21-07-16 kl 11:24 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
Mårnings, jeg er på jobb og har akkurat fått knekt en gåte jeg fikk i fanget til frokostkaffen. Det er svært tilfredsstillende!

Men nå må jeg komme meg videre til andre oppgaver. 2 dager igjen! Og jeg må huske på at jeg aldri mer skal overlate ungene til mannen de ukene barnehagen er stengt. Det går bra med barna altså, men husfar begynner visst å bli litt koko.
Postet 21-07-16 kl 11:30 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Morgen! (Ja, 11, men ...)

Er alene på kontoret - deilig! Neste uke blir vi kanskje to? Hmm. Veldig morsomt, god til til å smurfe på FP og andre siter. Rydde på pinterest, i digitale bilder og følge folk på FB. Tror jeg får tid til å lage panacotta med kaffe i helga også!
Postet 21-07-16 kl 11:42 av him him er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Klokken er snart 9 og ungene sover fortsatt, så de må nok vekkes om vi skal rekke frokosten. Og i morgen ankommer vi barndomshjemmet til farmor, det blir godt med flere dager på samme sted en periode nå!
Postet 21-07-16 kl 11:49 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.

Jeg er ferdigtrent.
Ungene har spist frokost faktisk, snart venter skjærgården på oss. Nyte de fine dagene vi har.
F er bare så bra.
Postet 21-07-16 kl 11:52 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra bilen. GPS og telefonkart viser 6 mil og to timer i differanse på kjøreturen fra Kr.sand til Vestlandet. Håper telefonkartet vinner.
Postet 21-07-16 kl 11:59 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
F!!! Innledet feriefølelsen med å drikke vin under fullmånen, sove godt, spise frokost på terrassen, nå kaffe og nettbrett samme sted. Eldste har kjørt, på trening, han fikk lappen forrige fredag, ny tilværelse!

Jeg har ikke lyst til noe annet enn å sløve på terrassen i dag, men må på polet en tur, skal på grilling hos svogers senere. Kanskje en tur å bade i nærmeste vann hvis noen gidder å bli med? Staycation i sånt vær går an!
Postet 21-07-16 kl 12:23 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God formiddag. Nydelig vær her vest i går, og denne dagen har startet på samme vis. Skal vist slå om igjen i dag, og så bra igjen på søndag. En smule ustabilt.
Så, siden vestlandsværet ikke er til å stole på, så blir det en impuls Danmarkstur om 5 dager.
Postet 21-07-16 kl 12:23 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi er halvveis mellom München og Praha. Interraillivet er godt, og alle 4 har lært å slappe fullstendig av på toget.

Hva ungene mine husker fra München? Vel, det er litt uvisst. Men de var begge forkynt at de virkelig elsker tysk mat. At knerten skulle sette pris på schnitzel og schweinshaxe kom ikke så overraskende på.
Postet 21-07-16 kl 12:25 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Vi drar til østersjøkysten nord for Kiel om en uke, håper på strandvær som sist vi var der. Men har en del planer for evt. ruskevær også. En dag i Hamburg er høyt på listen. Før vi drar tar vi en dag av gangen, mulig vi får til en fjelltur eller noe mandag-tirsdag. Eller dagsturer. Litt deilig med sånn ferie også. Tre og en halv ukes USA-ferie var fantastisk i fjor, men også litt utmattende. Og dyrt!
Postet 21-07-16 kl 12:42 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi har funnet en kafeterrasse med skygge og super wifi, og har sittet her i to timer med sporadisk innkjøp av mer kaffe. Ferger videre fra Koufonissi til Paros i kveld, og har har bare tenkt å sløve rundt i havnebyen til da, etter å ha gått ganske lange fotturer i varmen både i går og i forgårs. Kanskje finne et par turist-t-skjorter til Poden, som er på sin siste rene medbrakte?
Postet 21-07-16 kl 14:32 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Takk, takk! Der tok mobilen kvelden! Går gjennom apper, meldinger, calllogg etc og rydder. Hater det.
Postet 21-07-16 kl 15:08 av him him er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Er på stranden og veksler mellom å sløve med bok og duppe i sjøen.
Postet 21-07-16 kl 16:35 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Vi skal ta familiebilder i dag med hele svigerfamilien. Say No More. :stålsetter seg:
Postet 21-07-16 kl 16:45 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Heisann, for pokker, fra paradis! Ungene flyr inn og ut og koser seg og bader og krangler og gjør opp og bader litt til og spiser her og der og sover der de gidder. Jeg ligger i hengekøya på en øy uten Pokestops, men trener med de andre hysmødrene, padler litt og løper litt. Og drikker vin. Skvulp.
Postet 21-07-16 kl 16:51 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har vært på markedet. Fikk kjøpt tre stoffstykker til den nette sum av 4500 kwacha (rundt 50kr). Minsten fikk litt hetta mens vi var der. Trangt og høylydt. Men veldig fredelig.
Postet 21-07-16 kl 16:54 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Kaprifol sin avatar
Jeg fortsetter staycation alene hjemme, skrubber ned huset utvendig. Hittil har jeg beseiret klesvasken og ryddet den bort, har også funnet en genial løsning (svart søppelsekk) for mannens klesvask. Mannen flytter for sin mor, og er ikke akkurat deltakende i husprosjektet for å få beiset. Det fine er at jeg blir utrolig selvhjulpen og flink på utvendig vedlikehold. Og at jeg jobber i shorts og bikinitopp i deilig vær. Over 25 plussgrader og skikkelig digg vær for å være ute hele dagen.
Postet 21-07-16 kl 17:22 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg ligger i en sykehusseng og ser at det er fint vær ute. Men inngrepet gikk fint, jeg har enerom, tre fine bøker, fulladet mobil og iPad, Netflix, HBO- og Viaplay og godt fungerende nett, så jeg har det helt fint.
Postet 21-07-16 kl 19:07 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Strålende sommervær i nord, og jeg har tilbrakt store deler av dagen i buss med tyske cruiseturister. Vi fikk to timer ute i det fri ved Svartisen, da - og jeg er blitt solbrent. :sol:
Postet 21-07-16 kl 19:39 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Polyanna sin avatar
God rekonvalesens, Pøblis!
Postet 21-07-16 kl 21:32 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
På jobb tidlig og ble sen hjem. En dag igjen til F. Veldig klar. Null planer i to uker, men noe må vi jo finne på.
Postet 21-07-16 kl 22:16 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God rek, pøblis. Snart hjemme igjen fra ferie, vi som akkurat er kalibrert til 30 grader og sol.
Postet 21-07-16 kl 22:40 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God bedring pøbelsara.
Postet 21-07-16 kl 23:41 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Pøbelsara!
Postet 21-07-16 kl 23:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
God bedring, Pøbelsara!
Postet 22-07-16 kl 00:03 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no