Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-08, 23:14   #10
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 17. mai er vi så glad i?

Før var 17 mai en anledning til fest og moro, men nå er dagen for ungene. Vil gjerne gi de opplevelsen av en tradisjonell 17 mai, så det blir å se og gå i tog, spise is og delta i leker på nærskolen, kaffe med familie før borgertog og grilling/mat sammen familie og/eller venner på ettermiddagen og kvelden.
Men egentlig er jeg helt åpen for å gjøre andre ting den dagen, men som sagt, etterhvert som ungene vokser til så blir det en del som føles "obligatorisk". I år er første gang f.eks eldste er med i allidrett og har mulighet til å gå i borgertoget sammen med gruppa. Jeg har også litt sansen for den høytidelige stemningen, at folk pynter seg og flagger og roper hurra, se på toget foran slottet på tv og få en litt godfølelse for det landet man tilhører.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat